Seksi ei enää kiinnosta
Olen 50-vuotias rintasyövän sairastanut nainen. Seksi ei enää kiinnosta pätkääkään. Onko miten tavallista?
Miehen kanssa oltu yhdessä 25 v. Lapset sitovat yhteen, toverilitto täysin. Ollaan kämppiksiä. Ei minua kiinnosta kyllä kukaan muukaan mies. Yöks.
Kommentit (8)
On normaalia, mutta jo minulla olisi puoliso, hoitaisin ns. aviolliset velvollisuudet, vaikka ei kiinnostaisikaan. Sen verran ystävällisyyttä ja avuliaisuussa toista kohtaan pitää löytyä!
Kokeile jotain uutta. Vaikka porkkanaa peppuun ja samalla mietit Tarzania?
Hoet samalla laskasti:
- oo jea oo jea
Yleensä tämä toimii eroottisissa elokuvissa.
Onko mieskin tyytyväinen tilanteeseen? Jos on, mikäs siinä sitten. Jos ei ole, olisi asiallista joko erota tai antaa miehelle lupa käydä vieraissa. Halukkaan miehen pitäminen puutteessa johtaa joko epäinhimilliseen kärsimykseen tai pettämiseen, riippuen miehen luonteesta.
No, ei tunnu miehelläkään olevan kiinnostusta asiaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppui kiinnostus totaalisesti jossain 40 vuoden paikkeilla, ja hyvä niin. Sinkku kun olen kumminkin niin olihan se tympeää että vähintään ovulaation aikaan teki mieli niin että keskittyminen kärsi, ja sitten ei kumminkaan "saa" (ja kun en parisuhdetta halunnut, enkä kertaseksiäkään, niin ei-saanti oli varmaa). Nykyään mukavaa kun koko seksi ei näyttele minkäänlaista roolia elämässäni tai ajatusmaailmassani.
Voisi olla itseni kirjoittama. Minultakin loppui täysin kiinnostus seksiin samassa iässä. Sen jälkeen olen ollut yksin, tyytyväisenä jo 13 vuotta. Seksi on jotain, mitä en enää edes ajattele. Ihmettelen sitä, miten kyseinen asia on saanut niin suuren osan nykypäivän elämänmenossa?
oo jea ohje kirjoitti:
Kokeile jotain uutta. Vaikka porkkanaa peppuun ja samalla mietit Tarzania?
Hoet samalla laskasti:
- oo jea oo jea
Yleensä tämä toimii eroottisissa elokuvissa.
Vähän tyhmästi kirjoitettu, mutta pepulla leikkiminen voi tuoda uutta maustetta seksielämään. En nyt sano että apn pitäisi jos ei seksi kiinnosta niin ei kiinnosta ja sillä selvä, mutta tuo peppuhommailu voi olla nautinnollista jos rentoutuu. Itsekkin miehenä hyväilen eturauhastani silloin tällöin ja olen hetero. On hyväksi eturauhasen terveydelle, erektiot on kivenkovia, himokkuus lisääntyy ja uskon että vaikuttaa hormooneihin positiivisella tavalla, koska lihakset on seuraavana päivänä tosi hyvässä pumpissa jos on edellisenä iltana perseillyt. Haaveena olisi löytää nainen joka tykkää ottaa peppuun ja hyväillä mun ahteria. No gay stuff kuitenkaan.
Mulla loppui kiinnostus totaalisesti jossain 40 vuoden paikkeilla, ja hyvä niin. Sinkku kun olen kumminkin niin olihan se tympeää että vähintään ovulaation aikaan teki mieli niin että keskittyminen kärsi, ja sitten ei kumminkaan "saa" (ja kun en parisuhdetta halunnut, enkä kertaseksiäkään, niin ei-saanti oli varmaa). Nykyään mukavaa kun koko seksi ei näyttele minkäänlaista roolia elämässäni tai ajatusmaailmassani.