Miksi olet av:lla etkä tee töitä?
Itse olen flunssassa ja kuolen tylsyyteen. Olen vähän siivonnut ja pessyt pyykkiä, mutta heti nousee hiki otsalle, jos vähänkin rehkii. Eli nyt sitten makoilen sohvalla ja tuijotan telkkaria. Minua ei ole luotu vain oleilemaan.
-tylsistynyt-
Kommentit (26)
Vapaapäivä viiden työpäivän jälkeen.:)
Töihin klo 13 alkaen. Nyt makoilen kissani kanssa sohvalla ja selailen palstaa. Tarttis varmaan pikkuhiljaa valmistautua töihin, onneks työmatkaa alle kilometri. 😁
Olen puhelinpalaverissa. Puhutaan asiasta, joka ei koske mua.
Teen koulujuttuja koneella, ja välistä vilkuilen palstaa.
Koska töitä ei löydy, 4kk sitten edellinen työsuhde päättyi, jatkuvasti lähetän hakemuksia ja mistään ei oteta yhteyttä.
Kipeä :(
Saikulla, koko viikon.
Sinccis
Ruokatunti omaa aikaa eli palkatonta.
Duunit on niin helppoja/menee niin rutiinilla, etta varmaan puolet tyoajasta on aikaa surffata netissa.
Ai, sinäkin kipeä. Luin vain otsikon, ei väsyneenä jaksa edes aina lukea viestikenttää.
Koitan tässä pärjäillä, joskos parantuisi hiljaksiin. Yritän välillä myös tehdä jotain.
Eilen jäi ruuat tekemättä, no on niissä vkp:tä vielä viikko pari, eli ei sikäli kiire, mutta harmittaa oma saamattomuus.
Nousee ylös, ei jaksa, aloittaa jotain ei jaksa. Ehkäpä joskus maailma haluaa pysäyttää meidät.
Not Human Doing, Human Being
Sinccis
Työt alkavat klo 14.