Halveksutko jos näet teinin kalliissa kaupassa?
Esimerkiksi vaikka Halosella tai jossain merkkivaateliikkeessä tai elektroniikkakaupassa? Itse pidän sitä vähän outona koska tuskin jollain 15 vuotiaalla on varaa ostella jotain merkkilaukkuja ja vaatteita :D
Kommentit (15)
Miksi pitäisi halveksua? Mitä ihmettä? Käykööt teinit missä kaupassa haluaa, jos niillä on kerran rahaa.
Halonen on mun teineille tylsä ja halpa.
Outo aloitus, itse en naureskele minkäänikäisille
"Halveksua" on kyllä tosi outo verbi tässä yhteydessä. Ja en kyllä Halosta miellä mitenkään kalliiksi kaupaksi..
Vastauksena kysymykseen, että monella teinillä on todella paljon rahaa käytettäväksi kulutukseen, jopa enemmän kuin keskiverto työssäkäyvällä. Perheet ovat pieniä ja yhdellä lapsella saattaa olla monta isovanhempaa, kummia, tätiä ja setää lahjomassa.
En ihmettelisi kovin paljon vaikka näkisin teinin Della Margassa. Enkä usko että myyjilläkään on varaa kohdella heitä yliolkaisesti.
Halonen ei ole kallis. Eihän siellä mikään maksa kymppejä tai satasia enemmän.
Diorin tai Burberryn liike on kallis, tai Bottega Veneta, tai Louis Vuitton. Sieltä löytyy tonnien/kymppitonnien tuotteita jotka saa maksettuaan heti mukaan.
Kyllä sielläkin teinejä käy, lähinnä tyttöjä. Isin kortilla tai rinnakkaiskortilla ostavat.
No mun 16-vuotias poika häädettiin kerran kaupasta jossa oli katsomassa objektiiveja kameraansa. Kirjoitin vihaisen viestin kyseiseen kauppaan ja sain vastaukseksi että "näytti epäilyttävältä kun nuori poika katselee monensadan euron tuotteita"
Vierailija kirjoitti:
Kalliissa kaupassa: Halosella? Kai sielläkin on alennusmyyntejä. Ehkä enemmän kummastelen ylipäätään teiniä Halosella tätivaatteiden keskellä.
Onhan siellä esimerkiksi kaikkia Guessin ja Leviksen vaatteita jotka on aika kalliita
Levis teinin kallis ostos ? Halosella ? täh ?
Vuittonin kaupan vielä ymmärtäisin
Täällä saa ainakin nauraa välillä ja kunnolla :)
Täällä tyhmät kysymykset vain lisääntyy. Olis mukava löytää joku keskustelupalsta, jossa voisi oikeasti keskustella järkevästi.
Olisiko parempi olla halveksimatta ketään? Varsinkaan, jos ei tunne henkilöä.
Vierailija kirjoitti:
Levis teinin kallis ostos ? Halosella ? täh ?
Vuittonin kaupan vielä ymmärtäisin
Täällä saa ainakin nauraa välillä ja kunnolla :)
Tämä kommentti ei kyllä edes naurata. Ei se teinienkään raha puussa kasva.
En tiedä tei ien kauppareissuista...itse shoppailen vain netissä. Mutta halonen kallis?
Mua katottiin guessin liikkees vähän huonosti, oon jo 30 pian enkä kyl kuulu siihen perus kategoriaan, siis näytä silt. Kysyin korujen hintaa "niis ei oo hintalappuja" "joo, siks kysyn näitä hintoja, onks ne 20e ylöspäin????" "aikalailla joo".. Myyjä nuorempi ku mä 😂😂😂 no en sit osta, jos noin vaikeeta.
------
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi halveksua? Mitä ihmettä? Käykööt teinit missä kaupassa haluaa, jos niillä on kerran rahaa.
Ainakaan ilman minun syvää halveksuntaani eivät selviä . Halveksun niin, että nokka tuhisee.
Sama kun kysyisi että paheksutko ihmistä joka käy meikittä meikkikaupassa
Kalliissa kaupassa: Halosella? Kai sielläkin on alennusmyyntejä. Ehkä enemmän kummastelen ylipäätään teiniä Halosella tätivaatteiden keskellä.