Sinccis, voisitko mennä vaikka naimisiin Kånken-hullun kanssa ja katoaisitte molemmat tältä palstalta?
Molemmilla tuntuu olevan pakonomainen tarve jankata. Perustakaa joku salaliitto, menkää naimisiin, tai ihan mitä tahansa, mutta häipykää täältä!
Kommentit (26)
En ole varma mutta saatoin nähdä kånken-hullun. Kulki Tampereella joku iso värikäs huivi kiedottuna kaulaansa ja näin kun oksensi koskipuistossa niiden renkaiden sisään kun näki koululaisryhmän. (heillä oli varmaan 4-6 kånkenia, en ehtinyt laskea)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinccis on hyvä tyyppi. Hyviä mielipiteitä.
Komppaan tätä!
Sinccis
Miksi vastailet omiin viesteihisi?
Tarkoitatko eri kysymystä? Extrintionaalisesti ?
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
En ole varma mutta saatoin nähdä kånken-hullun. Kulki Tampereella joku iso värikäs huivi kiedottuna kaulaansa ja näin kun oksensi koskipuistossa niiden renkaiden sisään kun näki koululaisryhmän. (heillä oli varmaan 4-6 kånkenia, en ehtinyt laskea)
Mä olen saleen nähnyt palstalaisiakin kanssa.
Kerran tuli joku nainen kauppaan vähän ennen sulkemisaikaa ja kulki seinän vieruksia pälyillen kaikkia, kuin jokainen normaali ostelija kaupassa olisi joku uhka ja kimppuun hyökkääjä.
Semmoisia naisia tällä palstalla on kertonut _ihan itse_ olevan.
Sinccis
Jos Kångenhullu ja Sinccis menisivät naimisiin haluaisin osallistua häihin.
Koko AV- porukka pitäisi kutsua juhliin. Toivoisin saavani sen hääkimpun ja odottaisin
Hopiksen tai Latinon kosivan minua.
TV. Arja 38v.
Vierailija kirjoitti:
Sinccis on hyvä tyyppi. Hyviä mielipiteitä.
Sanoo Sinccis
Mutta hei, kyllähän me rehellisesti sanottuna vähän provosoidaan uleja.
Sinccis