Näin kaksi tyylikästä noin 30-40v naista afterworkin aikaan kahdestaan viinillä tyylikkään ravintolan terassilla
Kommentit (23)
EIKÄ EIKÄ! Kai ilmoitit iltapäivälehteen. Kuinka naiset kehtaa tuolleen riekkua kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
EIKÄ EIKÄ! Kai ilmoitit iltapäivälehteen. Kuinka naiset kehtaa tuolleen riekkua kaupungilla.
Taisi mennä pointti ohi
Kyllä ne junat vielä pysähtyy, jos pitää asemastaan huolta:))
Mitä järkeä on kokoontua yhteen juomaan alkoholia ja tuppisuuna selaamaan puhelinta? Luultavasti pullo tyhjäksi, kuvat instaan ja tykkäyksiä laskemaan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on kokoontua yhteen juomaan alkoholia ja tuppisuuna selaamaan puhelinta? Luultavasti pullo tyhjäksi, kuvat instaan ja tykkäyksiä laskemaan?
Koska kyllä joskus voi seurassakin olla hiljaa ja riittää, että se toinen on siinä vieressä. Varsinkin jos takana on puheen ja hälyn täyttämä työpäivä, niin voi olla helpotuskin olla välillä puhumatta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyllä joskus voi seurassakin olla hiljaa ja riittää, että se toinen on siinä vieressä. Varsinkin jos takana on puheen ja hälyn täyttämä työpäivä, niin voi olla helpotuskin olla välillä puhumatta mitään.
Mitä sillä toisella henkilöllä on siinä sitten virkaa? Esiliina että kehtaa ryypätä?
Siis WAU! Tyylikkäät naiset, tyylikkäällä terdellä, selaamassa tyylikkäästi kännykkäänsä. Sulla on ollut hyvä päivä tänään!
Mä puhua pulputan aika paljon mun työkaverin kanssa työaikana. Ollaan keittiössä töissä ja puhelimia ei kaiveta siellä esille. Kun mennään syömään, molemmat kaivaa puhelimen esiin, eikä puhuta keskenämme mitään. Se varmasti näyttää ulkopuolisesta hassulta.
Kuinka pitkään AP vahdit näitä naisia, kun ilmeisesti tiedät, että selailivat puhelintaan koko viinin nauttimisen ajan tuppisuina? Olisiko seuraavalla kerralla mukavampaa vaikka ottaa itsekin lasillinen viiniä hyvässä seurassa, niin ei tarvitsisi katkerana kytätä muita?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkään AP vahdit näitä naisia, kun ilmeisesti tiedät, että selailivat puhelintaan koko viinin nauttimisen ajan tuppisuina? Olisiko seuraavalla kerralla mukavampaa vaikka ottaa itsekin lasillinen viiniä hyvässä seurassa, niin ei tarvitsisi katkerana kytätä muita?
No mä odotinkin tätä. Käytin koiraa ulkona ja mennen tulen sama homma.
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvää seuraa kun pitää päissään mennä keskittymään vaan omaan luuriinsa.
No ihan samalla tavalla pariskunnatkin tekee. Ollaan muka baarissa ja kummatkin kuitenkin nokka omassa känsässään kiinni, jos vaikka facessa tai instassa tapahtuis jotain jännempää kuin omassa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä sulle on?
Mitä väliä sillä on sulle, mitä väliä sillä on mulle.
oliko kulmunit ja kilpirauhaset kohdillaan?
Tuo on ihan tavallista. Ainahan tuollaista näkee.
Vierailija kirjoitti:
No ihan samalla tavalla pariskunnatkin tekee. Ollaan muka baarissa ja kummatkin kuitenkin nokka omassa känsässään kiinni, jos vaikka facessa tai instassa tapahtuis jotain jännempää kuin omassa parisuhteessa.
Somessa on elämä ja vain kuvilla on väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä sulle on?
Mitä väliä sillä on sulle, mitä väliä sillä on mulle.
Pitihän se arvata, lapsi aloittajana.
Selasivat Tinderia. Mutta juna meni jo.