Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomatonta kuinka kauniita naisia onkaan meilläkin päin..

Vierailija
08.09.2019 |

Selasin instagrammia ja katsoin muutaman samalla paikkakunnalla asuvan naisen kuvia. Pari vuotta minua nuorempia ja oon aivan sanaton. Miten naiset nykyään on niin kauniita. Kuinka ihmeessä tässä itse voi enää edes löytää miestä😂🙄 en minä osaa meikata niin kauniisti ja yhdistää hienoja vaatteita. Tai näyttää kuvissa noin hyvältä. Ääh.. pakko myöntää että oon hieman kade😁

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tekee mieli hirttäytyä.

Vierailija
2/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiikkuunnvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä he ei kaikkien mielestä oo kauniita. Ja sä oot. Makuja on monia

Vierailija
4/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne muokkaa kuvia. 

Tyttöystävän puhelimessa on sellainen asetus että etukameralla kuvatessa voi laittaa "beauty-moodin" päälle. Silloin kuvasta tulee sileämpi yms. ilman mitään erillistä muokkausta! Näyttää kyllä hiukan tyhmältä ja aluksi luulin sen olevan läppiä varten, mutta ilmeisesti porukka käyttää sitä ihan tosissaan tietämättä, että muut tietävät kuvat manipuloiduiksi :D

Vierailija
5/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö samalla paikkakunnalla livenä yhtä kauniita, vai pitääkö ne aina nähdä filtterin läpi?

Vierailija
6/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muokattu ja filtterit päälle. Älä mene niin helppoon.

Vierailija
7/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ja baareissa oli niin paljon vähän nuorempia ja kauniita naisia, että ostin suosiolla kissan.

Vierailija
8/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ja baareissa oli niin paljon vähän nuorempia ja kauniita naisia, että ostin suosiolla kissan.

😃👌

Vierailija
9/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä löytyy vain karmeita yh-tankkeja :( :(

Vierailija
10/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

muokkaus ja filtterit, insta on ihan todella kaukana todellisuudesta, lopetin käytön kun tajusin itsekin sortuvani siihen feikkiin ja egon nostatukseen, joka ei varmasti pidemmän päälle ole kenellekkään hyväksi.

Toki suomessa on hyvin kauniita naisia, mutta pitää pitää mielessä että se mitä instagramissa näkee ei ole todellisuutta.

Nykyään myös osataan paremmin laittautua, jopa nuoret ja naisellisuutta korostetaan, jopa suomessa mikä on mielestäni vain hieno juttu, vert. aiemmin sait paheksuvia katseita jos korostit naisellisuuttasi ja piti olla sitä harmaata tuulipuku kansaa, ei enää. Naiseutta saa korostaa jos haluaa ja nauttii siitä.

Mitä tulee miehen löytämiseen niin itse kyllä arvostan enemmän sitä että minusta kiinnostutaan ihmisenä ja persoonana kuin vain ulkoisesti, ei sillä etteikö kehut toki tunnu hyvältä mutta pelkkänä esineenä en haluaisi tulla nähdyksi. Ei kaikki ole pinnallisia vaikka instassa helposti sellaisen kuvan saa.

Vierailija
11/11 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä löytyy vain karmeita yh-tankkeja :( :(

Miksi tuota yh yritetään väkisin täällä tehdä kirosanaksi, alentavaksi jopa.

Yh= ihminen joka kantaa vastuun lapsistaan tai lapsestaan, omia ei jätetä periaatteella.

Minusta se on kaukana halventavasta, ennemminkin rohkea ja vastuuntuntoinen.

Ihmettelen miksi joku jättää lapsensa täysin toisen vastuulle ja pakenee velvollisuuksiaan, sehän sitä alempaa kastia pitäisi olla, ei suinkaan yh joka kantaa sen vastuun.

-yh ei tankki ja yh omasta tahdosta tai tahdosta olla mielummin yh kuin kulisseja ylläpitävä huonossa suhteessa elävä.