Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on turhin ostos, mitä ikinä olette ostaneet?

Vierailija
08.09.2019 |

Ehkä itsekin ihmettelet, miksi oikein menit sen ostamaan? Vai onko se jotain, mikä vasta jälkeenpäin osoittautui turhaksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa, ainakin käyttämättömiä vaatteita on vuosien mittaan tullut aika kasa. Vaikka niissä ei tuntuisi olevan mitään varsinaista vikaa, jotenkin vaan ne ei koskaan pääse käyttöön. Samoin kengät, usein just ne ihanat huippukorkeat.

Vierailija
2/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksilelut. Ei niitä jaksa. Kun päätä särkee aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunakeitin

Vierailija
4/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut.

Vierailija
5/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauniin, itämaisella kankaalla päällystetyn "sisustuspatjan"/pehmikkeen jostain kalliista liikkeestä.

Tuotteen ulkonäkö viehätti ja hieman eri mittaisena patjalla olisi voinut nukkua lapsi.

Tympeä märän heinä haju ei ilahduttanut sisätiloissa olleessa tuotteessa. Minulla on piinallisen hyvä hajuaisti.

Lahjoitin tuotteen Fidalle tms.

Vierailija
6/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Jalkaraspi. Sinne meni n. 30e, ja ei yhtään auta mun kovettuneisiin kantapäihin vaikka millä ja miten jalkaraspin lisäksi yrittäisin hoitaa! Mainostettiin silloin niin h*lvetisti, ja v*tut ainakin itellä. Eli n. Vuosi pari sitten. Edelleen lojuu kaapissa, ja lojutkoon.

2. Kirjoitu-/koulu-pöytä. Laatikot tyhjällään, eikä sen enempää edes käytössä. Tavaroitani säilytän yhdessä muussa kaapissa, toisessa vaatekaapissa, ja muutaman muun pienen hyllyn laatikoissa. Pahemmin sen vieresdä olevallakaan tuolilla istu, kun pidän enemmän sängyssä loikoilemisesta/istumisesta.

3. Radio. Tai noh, turhaksi vasta tullut kun hankkisin tablettimen. Toki, jos/kun puhelin on lautauksessa, korjattavana tms niin kuuntelen sitä. Mut siel on myös topi paljon ellei jopa liikaakin mainoksia, vaikka pidän loopista joka on ainoa kavana jos tulee sellaista musaa kun mä 2005 syntynyt kuuntelen aika paljon.

Itseasiassa mä itse en oo noita hankkinu, vaan vanhemmat.

Vierailija
7/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää ostin joskus 10 vuotta sitten sen tärinävyön. :D

Se oli ihan kamala. Ekaks piti levittää jotain geeliä iholle ja se sottas kaikki paikat. Vyö ei pysynyt paikoillaan, vaikka sitä mainoksen mukaan voi käyttää töitä tehdessä, juoksulenkillä ym. Se oli tosi epämiellyttävä, kun se kiristi lihaksia, kun se antoi niitä sähköimpulsseja. Siinä oli eri tasoja 1-10. 10 taso sattui niin paljon, että se piti repiä samantien pois. 

Ainut missä se oli tosi hyvä oli pakaroihin. Mutta siinäkin piti maata mahallaan ihan paikoillaan, ettei lähtenyt pois paikoiltaan. 

Roskikseenhan se lensi noin kuukauden päästä ostosta.

Vierailija
8/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askelmittari, näin äkkiseltään huonoin ostos mikä tulee mieleen.

Vierailija
9/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman viilennyslaitteen. Kauhea hökötys putkineen ja kauhea melu.

Vierailija
10/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehöyrystin, kokeilin kerran ja totesin liian vaikeaksi käyttää. Kaapin perällä lojuu ja käytän tavallista silitysrautaa kuten aina ennenkin.

Vierailija
11/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökone

Vierailija
12/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladattava rikkaimuri. Vei tilaa muutenkin ahtaassa keittiössä, oli ruma pönöttäessään.  Nopeasti pyyhkii murut pöydältä ja lakaisee lattian tarvittaessa. Eikä hurise tai surise. Isännän työkaveri osti meiltä turhan laitteen.

Vierailija
13/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärcher höyrypesuri. Osat ei pysy paikoillaan, niitten kiinnitys toisiinsa on väljä ja lotiseva.

Jos olisi vähän paremmin tehty, niin toimiva laitehan se olisi.

Vierailija
14/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Jutan Fitfatfarmin superdieetti 😅

Vierailija
15/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman viilennyslaitteen. Kauhea hökötys putkineen ja kauhea melu.

Älä hukkaa sitä!

Ensi kesänä jos sattuu pitkät helteet niin viilennyslaitteet ja tuulettimet myydään loppuun kaupoista ja teet laitteellasi hyvän tilin.

Vierailija
16/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamat täysin käyttämättä jääneet vaatteet itselle.

Lapsen koulupöytä. Ei oo kertaakaan tehny läksyjä siinä.

Oikeastaan kaikki Tokmannilta ostetut vaatteet, koska ne on kertakäyttöisiä. Ekan pesun jälkeen muotopuolia ja nukkaantuneita. En ole ostanut kyllä onneksi kun lapselle muutaman vaatteen, enkä kyllä osta enää.

Vierailija
17/17 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykemittari. Mitähän minä luulin tekeväni sillä tiedolla, mikä minun syke on? En yhtään mitään,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi