Kun heräät nukutuksesta sairaalassa
Ja siellä sinua katsookin kaikkien letkujen läpi kaunis leikkaussalin sairaanhoitaja joka kertookin, että on pettänyt sinua miehesi kanssa sillä aikaa kun olit nukutettuna, miten reagoisit?
Kommentit (10)
Kysyisin että mitä mömmöjä olet vetänyt vai hourailenko minä? Tämä siksi koska ei ole mitään aviopuolisoa ja en ole miehiin päin.
Nauraisin niin että tikit repeää. Morfiini naurattaa.
Mitenhän se olisi kesken vuoronsa ehtinyt ja miksi mieheni olisi tilapäisesti noussut haudastaan?
Oksentaisin. Se hoitsu saisi siivota sen sotkun.
Olen ollut muutamassa leikkauksessa, joista kummastakin heräsin huonovointisena ja oksensin ympäriinsä..
Sanoisin, että pidä sit koko ukko ja miettisin mielessäni, että saat myös mieluusti sen ärsyttävän anopin pitää kaupanpäällisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut muutamassa leikkauksessa, joista kummastakin heräsin huonovointisena ja oksensin ympäriinsä..
Oletko joutunut hätäleikkauksiin vai muuten vaan jättänyt ohjeet huomiotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joutunut hätäleikkauksiin vai muuten vaan jättänyt ohjeet huomiotta?
En ole jättänyt mitään ohjeita huomioimatta. Kaikki anestesialääkärin tropit eivät sovi kaikille. Nyt sen tiedän ja jos tulee vielä leikkauksia, ilmoitan tuosta ongelmasta.
Heräisin todennäköisesti uudestaan painajaisestani...