Onko mitään ihanampaa kuin se, että tapailemasi mies soittaa sinulle
Ja kysyy mikset ole koko päivänä soittanut tai laittanut viestiä hänelle? Niin ihanaa huomata että toinen tosissaan odottaa puheluitani ja viestejäni 😗
Kommentit (12)
Joku kateellinen heti käynyt alapeukuttamassa :D
On se silloin ihanaa, jos on itsekin liekeissä toista kohtaan.
Muussa tapauksessa vaan ahdistaa.
Onnea!
T. En saanut sitä miestä jonka olisin halunnut:(
Iloitsen sun puolesta Ap:) Tuo tunne on oikeasti yksi maailman parhaista. Tai no joo, ehkä kaikkein ihanin:)
Ei noista säädöistä koskaan tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
On se silloin ihanaa, jos on itsekin liekeissä toista kohtaan.
Muussa tapauksessa vaan ahdistaa.
Tämä on kyllä totta. Eipä minulta kukaan muu ole kysynytkään tuollaisia, mutta nyt kun kysyy ja on itsekin ihastunut on se aika kiva juttu 🤗
Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Kiitos! Miehiä on maailma täynnä ja vaikka nyt tuntuisikin, ettet löydä enää ketään muuta, jonka haluaisit, voit sellaisen vielä jonain päivänä löytää😊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei noista säädöistä koskaan tule mitään.
Eli kaikki parisuhteet ovat alkaneet siten, että tavataan kerran ja seuraavana päivänä aletaan etsiä yhteistä asuntoa ja varataan kirkko?
Naisilla joku ihme tarve, että miehen pitää aina soittaa. Tiedän monia naisia, jotka kiukkuavat, kun mies ei soita mutta eivät itse suostu miehelle soittamaan. Naiset ovat niin biologiansa vankeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea!
Kiitos! Miehiä on maailma täynnä ja vaikka nyt tuntuisikin, ettet löydä enää ketään muuta, jonka haluaisit, voit sellaisen vielä jonain päivänä löytää😊
Ap
Kiitos. Olen kuitenkin jo 48- vuotias, se juna taisi mennä. Mies meni jo kauan sitten, tai laitoin menemään.
Mulle ei ole koskaan näin käynyt :(