Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän pakko-oireet pilaavat arjen

Vierailija
07.09.2019 |

Muutettiin yhteen 5kk seurustelun jälkeen ja olen poikaystävästä on paljastunut ihan toinen puoli: hän mm. räpsyttelee valonkatkaisinta monta kertaa kun laittaa valot, painaa kaukosäätimestä kanavaa monta kertaa aen jo vaihduttua, ei käy vessassa tai saunassa jos joku toinen on juuri käynyt niissä, järjestää jääkaapissa ruuat värien mukaan ja nukkuu vieressäni niin ettei häntä saa koskettaa (vaikka muuten harrastetaan seksiä ja kosketaan ihan tavallisesti). Itse hän kieltää kaiken ja huuta ylitseni jos sanon asiasta. Mitään siis MITÄÄN varoitusmerkkejä ei ollut aiemmin ja oon pohtinut alkoiko koko sekoilu vasta nyt vai onko sitä ollut aina. Aiemmin hän oli ihan normaali ja en ainakaan kiinnittänyt huomiota että hän olisi vaikka vältellyt minua nukkuessa. Muutto on ainut mikä on muuttunut ja hännsiis muutti luokseni. En tiedä onko ainut mahis käskeä häntä lähtemään ja katsoa saako hänet puhumaan? Erota en halua enkä passittaa häntä poiskaan mutta oon huolissani ja tämä oikeasti rasittaa arkea. Onko kellään pakko-oireista kumppania?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinulla oikeasti ole muuta kuin kaksi vaihtoehtoa; joko hyväksyt hänet tuollaisenaan tai pyydät häntä muuttamaan pois. Tapojansa ei hän tule muuttumaan, vaikuttaa aika ehdottomalta jo nyt. Ja jos henkilökohtaista mielipidettäni kaipaat: mä en katsoit tuota hetkeäkään.

Vierailija
2/3 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireista ei kuulemma pääse irti ilman ammattiapua. Jos hän kieltää koko asian olemassaolon, hoito on varmaan hyvin vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epänormaalia! Tuossa vaiheessa on vielä kuherruskausi menossa, että mieti mitä hän sinulta piilottelee jos tuollaiset sekojutut näyttää avoimesti! Välit poikki vaan, ei tuosta mitään tule. Pahenee vaan kun aikaa kuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi