Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näytän aina homssuiselta, vaikka yrittäisin olla huoliteltu.

Vierailija
07.09.2019 |

Ulkona hiukset menee pörröisiksi ja takkuisiksi, vaikka olisin laittanut aineita ja föönannut suoriksi. Iho on aina kiiltävä jostain kohtaa. Vaatteet ei koskaan näytä lyhyehkön ja normaalipainoisen päällä erityisen tyylikkäiltä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa. Vaikka harjaan hiukset ja laitan latvoihin öljyä niin silti näyttää takkuisilta ja huonokuntoisilta. Iho kiiltää nenästä ja luomivärit ja ripsarit on alaluomilla. Vaatteet aina jotenkin nuhruiset. Ei taida auttaa mikään.

Vierailija
2/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Hiukset elävät omaa elämäänsä, luonnonkiharat kun ovat. Mikään määrä mitään aineita tai laittamista ei auta. En värjää, koska olen allerginen. Naama kiiltää ja olen mummoutumassa. Ennen olin tyylikäs, nyt kaikkea muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Lopetin kaikenlaisen laittautumisen, ja painan menemään tuka harjaamatta yön jäljiltä olevalla nutturahirvityksellä, lökökotihousuilla joissa on maalia takamuksessa, ja pari reikää polvien kohdalla, sekä virttyneellä nyppyisellä yläosalla. Eripari sukat jalassa, ja ne ainoat kengät joilla on mukava kävellä, ja jotka ovat jo ihan kulahtaneet. Naamaa en meikkaa koskaan enää, ainoastaan nypin tummat tuuheat kulmani jotenkin ihmisennäköiseksi.

Yllättäen tämä ulkomuotoni onkin aiheuttanut enemmän ihastelua kuin negatiivisuutta. En kyllä ymmärrä miksi näin.

Vierailija
4/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samis. Olen luovuttanut jo, että kuuna päivänä olisin edustava ja tyylikäs.

Vierailija
5/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin tuosta pörröisyydestä oman brändin. Oikein korostaisin sitä piirrettä. Eipähän jää huomiotta.

Vierailija
6/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut käyttää karvoissani papiljotteja. Hyvä tulee

Vierailija
7/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa enään meikata, so last season. Naturellina mennään, ei ole minun tehtävä miellyttää muita ihmisiä. Eihän tuo yks juontajakaan anna meikata lähetykseen, ja sentään tv.ssä. Hiukset nyt yritän pitää sen kerran viikossa pesun jäljiltä jotenkin kuosissa (hiuslaatu erittäin kuiva, joten pysyy freessinä pitkään). Vaatteet on ehjät ja puhtaat, ja käyn suihkussa päivittäin.

Vaatteita en enää juuri osta. Samat luottovaatteet käytössä, esim talveksi ei tarvi mitään uutta. Kannattaa ostaa kestäviä hankintoja. Ja jos jotain nyt pitää ostaa, vien kaapeista lastin uffiin taas muille kiertoon.

Vierailija
8/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama... Olen lyhyt ja tukeva, joten vaatteet ei näytä kivoilta vaikka ne ns. tyylikkäät onkin. Hiukset on aina takussa ja pörrössä jos auki, mutta kiinnikään en voi pitää koska ne eivät pysy ylhäällä. Nutturat valahtavat ja hapsottavat, letit alkavat purkautua ja poninhännät takkuuntuvat. Meikki pakkautuu poskiin, hankautuu pois leukapielistä ja ripsiväri sottaa alaluomen.

Vierailija
9/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa näyttää hyvältä ja siistiltä, niin siihen pitää keskittyä ja ulkonäköä pitää kohennella pitkin päivää, jos ei ole luonnonkaunis.

Minä ainakin joudun korjaamaan meikkiä ja hiuksia jo töihin päästyäni, jos on ollut sateinen ja tuulinen päivä.

Siistiin ulkonäköön auttaa se, että vaatteet ovat rypistymättömästä materiaalista ja hyvin istuvat. Kengissä kannattaa suosia väriä, joka ei ole arka lialle. Hiukset kannattaa leikkauttaa niin, että näyttävät hyvältä, vaikka tuuli tuivertaisi tai on kosteaa. Ripsiväri kannattaa olla vedenkestävä. Laadukkaat meikit pysyvät naamassa paremmin. Käsilaukku mieluiten ryhdikäs ja siisti.

Vaatteiden väriskaala ja kuviointi vaikuttaa myös tyylikkyyteen. 2-3 väriä, joista yksi on tumma perusväri on tyylikkäämpi kuin sekava setti värejä. Kun vaatteet ovat selkeät, niin ei haittaa vaikka tukka olisi vähän sekaisin.

Vierailija
10/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa näyttää hyvältä ja siistiltä, niin siihen pitää keskittyä ja ulkonäköä pitää kohennella pitkin päivää, jos ei ole luonnonkaunis.

Minä ainakin joudun korjaamaan meikkiä ja hiuksia jo töihin päästyäni, jos on ollut sateinen ja tuulinen päivä.

Siistiin ulkonäköön auttaa se, että vaatteet ovat rypistymättömästä materiaalista ja hyvin istuvat. Kengissä kannattaa suosia väriä, joka ei ole arka lialle. Hiukset kannattaa leikkauttaa niin, että näyttävät hyvältä, vaikka tuuli tuivertaisi tai on kosteaa. Ripsiväri kannattaa olla vedenkestävä. Laadukkaat meikit pysyvät naamassa paremmin. Käsilaukku mieluiten ryhdikäs ja siisti.

Vaatteiden väriskaala ja kuviointi vaikuttaa myös tyylikkyyteen. 2-3 väriä, joista yksi on tumma perusväri on tyylikkäämpi kuin sekava setti värejä. Kun vaatteet ovat selkeät, niin ei haittaa vaikka tukka olisi vähän sekaisin.

Pätee sinun kohallasi ehkä, mutta ei meidän kaikkien muidenkin

Vierailija
11/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. Lopetin kaikenlaisen laittautumisen, ja painan menemään tuka harjaamatta yön jäljiltä olevalla nutturahirvityksellä, lökökotihousuilla joissa on maalia takamuksessa, ja pari reikää polvien kohdalla, sekä virttyneellä nyppyisellä yläosalla. Eripari sukat jalassa, ja ne ainoat kengät joilla on mukava kävellä, ja jotka ovat jo ihan kulahtaneet. Naamaa en meikkaa koskaan enää, ainoastaan nypin tummat tuuheat kulmani jotenkin ihmisennäköiseksi.

Yllättäen tämä ulkomuotoni onkin aiheuttanut enemmän ihastelua kuin negatiivisuutta. En kyllä ymmärrä miksi näin.

Mitenhän tätä voi alapeukuttaa??

T: eri

Vierailija
12/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy teitä naisia. Itse olen aina komea, jos kasvot ovat sängellä tai parralla niin olen vain entistä komeampi. Oli päälläni vaikka millaiset vaaterisat niin ulkonäkö sen kun vain paranee ja pukukin sopii. Ikääkin on alkanut kertyä ja harmaatakin hieman, mutta näytänkö huonolta, en aina vain paranee. Kilojakin on tullut lisää mies sen kuin komistuu. Ihmeellistä on tämä miehen elämä.

Vierailija
13/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei homssuisuudessa ole mitään vikaa, treenatkaa perse vain piukeaksi nii a vot!

Vierailija
14/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy teitä naisia. Itse olen aina komea, jos kasvot ovat sängellä tai parralla niin olen vain entistä komeampi. Oli päälläni vaikka millaiset vaaterisat niin ulkonäkö sen kun vain paranee ja pukukin sopii. Ikääkin on alkanut kertyä ja harmaatakin hieman, mutta näytänkö huonolta, en aina vain paranee. Kilojakin on tullut lisää mies sen kuin komistuu. Ihmeellistä on tämä miehen elämä.

Tai sitten itsetunto ylikohoaa päivä päivältä :D

Vierailija
15/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Kallion kansallisasussa.

Vierailija
16/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän nykyään siks, koska en oo kiinnostunu nii paljoo.

Vierailija
17/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut joskus pitkä ketju melkein samalla otsikolla. Muistan lukeneeni sitä joskus. Siinä oli hyviä vinkkejä, jos niitä nyt joku kaipaa. Vai onko tässä nyt kaikki sitä mieltä että turha edes yrittää.

Vierailija
18/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin vain on, että kun lasten kanssa pyörii, niin oma ulkonäkö jää toiseksi. Minulla on kaksi taaperoa lahkeessa kiinni, ja eipä sitä paljon ehdi miettiä, miltä itse näyttää. Eikä se ole oikeastaan kovin tärkeätäkään.

Naurattaa ajat, kun en voinut mennä ulos ilman meikkiä.

Vierailija
19/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Ei kukaan näytä klo 16 siistiltä jos on vilkaissut peiliin viimeksi kello 7 aamulla. Aina kun käy wc:ssä pitää vilkaista hiukset ja meikki ja tarvittaessa korjailla. Hyvät pohjatyöt kuten hiusmalli, kulmien pitäminen siistinä jne. ovat myös välttämättömyys. Vaatteet siistejä, mielellään yksivärisiä ja hillittyjä. Ei pörröisiä, ei meleerattua jne.  vaan sileää ja linjakasta jos haluaa helpoimmalla saada siistin lookin. 

Vaatehuolto on myös se missä moni mokaa. Eli ei ole silitetty vaatteita (yllättävän yleistä), langanpätkiä repsottaa, nyppykampa on tuntematon, samoin teippiharja. On mahdotonta näyttää siistillä jos kengänkärjistä on väri kulunut ja vaatteissa on nöyhtää ja epämääräisiä karvoja.

Kyse ei ole isoista asioista, mutta niitä pieniä asioita onkin sitten aika paljon. Pitää olla tarkka ihminen ja välittää ulkonäöstä jotta kaikkeen jaksaa ja viitsii kiinnittää huomiota.

Vierailija
20/22 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niin vain on, että kun lasten kanssa pyörii, niin oma ulkonäkö jää toiseksi. Minulla on kaksi taaperoa lahkeessa kiinni, ja eipä sitä paljon ehdi miettiä, miltä itse näyttää. Eikä se ole oikeastaan kovin tärkeätäkään.

Naurattaa ajat, kun en voinut mennä ulos ilman meikkiä.

Kiva että sinua naurattaa, mutta minusta itsensä unohtavat äidit ovat jotenkin surullisia. Tuntuu että kauneudella ja naisellisuudella on ollut merkitystä vain äidiksituloprojektissa eikä niillä nähdä mitään itseisarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme