Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tarvitset apua, lue tämä.

Vierailija
07.09.2019 |

Hei! Suomessa kuin mjuallakin on paljon ihmisiä, ketkä tarvitsevat apua. En itse ole töissä tälläisissä palveluissa, mutta haluan tehdä tämän keskustelun tänne, koska täällä liikkuu varmasti todella moni ihminen joka päivä. Mutta mennään asiaan

Jos sulla on paha olo, älä jää yksin vaan hanki apua. Kaikilla ei ole ystäviä, perhettä tms tukea, ja viakka olisi niin sulla on oikeus ulkopuolistakin apua hakea jos haluat. Olen itse käynyt läpi... noh, sanottaisiinko että läpi h*****in. Vaikea masennukseni ja ahdistuneisuuteni johtui nuorena koulukiusaamisesta, ja että sukulaiset olivat mitä olivat. En saanut nuorea tukea kauheasti kuin vain vanhemmaltani, mutta jossain vaiheessa esitin että kaikki oli hyvin, koska en halunjut häntä kuluttaa. Itse en saanut nuorena muualta apua, koska paikat täynnä ja tälleen. Nykyään paikat mihin menmä ovat varmasti täynnä, mutta onneksi muualtakin saa apua eikä pelkästään perheeltä ja psyykalta. Laitan muutamaia juttuja alas, joihin sitten voit olla yhteydessä jos koet tilantei yhtäkkiä sellaiseksi. Älä jää yksin, ja muista että sulla on oikeus saada apua.

Kriisipuhelin: 09 2525 0111
Auki arkisin klo 9.00-07.00
Viikonloppuisin, juhlapyhinä klo 15.00-07.00

Myös voit mennä jonottamaan sekasin-cjattiin. joskus voit olla sijalla yli 50, varsinkin loma-aikoina. Älä kuitenkaan poistu chatista siksi, että et jaksa jonottaa. Jää jonottamaan, koska siellä on kououtettuja vapaa-ehtoisia ja ihmisiä, jotka auttavat sinua vuorollasi.
Arkisin auki 9.00-24.00
Viikonloppuisin 15.00-24.00
Chatin lähellä kiinni menoa he eivät ota lisää chattiin juttelemaan ketään, vaan aamulla voi mennä uudestaan. Suosittelen siis, että kun sulla on aikaa niin menet jo ottamaan tai jos käyt koulua tai töissä niin mene illalla, mutta varaudu siihen että illalla on pahempi ruuhka kuin aamulla.
Kun odotat chattiin siinä näkyy vihreällä netarin aukioloajat, jossa löytyy sivun alapuolelta viikon chattien aukioloaikoja Sekasin chat ei siis ole ainoa chat, vaan siellä on montaa eri chattia ja aukioloajat niihin.

Toivottavasti tästä oli hyötyä.

Ps. Olisin kiitollinen, jos kertoisitte ideastani tehdä tästä aiheesta keskustelu.

Kiitos aloitukseni lukemisesta! Tsemppiä, ja mukavaa iltapäivän/illan jatkoa!

Jos tarvitset apua, lue tämä.

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla