Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avopuoliso poltti mustasukkaisuuksissaan eksäni valokuvat, ei huomannut että albumissa oli myös edesmenneen koirani kuvat

Vierailija
07.09.2019 |

Säilytin muistona muutamia yhteiskuvia minusta ja exästä. Albumin loppupäässä oli kaikki kuvat mitä edesmenneestä koirastani oli.

Itkettää ja harmittaa niin pirusti, sillä uusia kuvia koirasta en sattuneesta syystä saa. Onneksi vanhempien albumissa on yksi kuva koirasta, mutta se on aika laiha lohtu. Muistot minusta ja parhaan ystäväni yhteisistä hetkistä on tuhottu.

Mies puolustelee tekoaan sillä, ettei siinä kiukuspäissään tajunnut tarkistaa mitä muita kuvia albumissa oli. Antaako anteeksi vai ei?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin tosiaan tapahtui, miehesi on mäntti. Seuraavaksi se syyttää sinua siitä, että olit jättänyt koirakuvat samaan albumiin eksäkuvien kanssa.

Vierailija
2/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroiden polttaminen mustasukkaisuuden takia on jo tarpeeksi hyvä syy hakeutua hoitoon ja terapiaan. Sairaalloinen mustasukkaisuus ei hälvene itsestään ja vain pahenee. Juokse pakoon,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkö se on puolusteltu? Millä oikeudella meni polttamaan niitä eksän kuviakaan?

Vierailija
4/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opit tästä varmaan sen verran, että tuhoat tämän nykyisen avopuolisosi kuvat heti, kun lähdet juoksemaan pois tuosta teidän "parisuhteestanne". 

Vierailija
5/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kovin helposti anteeksi antais mun tavaroiden tuhoamista, oli ne mitä tahansa. Miettisin myös eroa koska tuollainen hullu saattaisi vetää turpaan jos baarissa juttelee vieraan miehen kanssa tai kaupan kassalla katsoo liian pitkään viereisen kassan miesasiakasta.

Vierailija
6/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kuvat ole puhelimessa tai jossain digimuodossa tallessa?

Vierailija
7/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekopää. Juokse vielä kun voit, muuten olet kohta itse se, josta ei uusia kuvia saa.

Vierailija
8/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin tuollaisen mustasukkaisen idiootin.

Vierailija
9/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne kuvat ole puhelimessa tai jossain digimuodossa tallessa?

Ei ole. Digikameralla kuvattu ja ks. kameran muistikortti tyhjätty ajat sitten. Siitä kotikoneelle siirretty ja tulostettu. Se kone on myös jo entinen, kun meni niin jökkiin ettei saaneet enää korjaamollakaan käynnistettyä.

Ap

Vierailija
10/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi. Sairasta. Olisi vaikka sanonut, että exän kuvat häiritsevät eikä heti polttanut koko albumia. Kuulostaa just siltä mieheltä joka baarissa vetää turpaan kaikkia jotka erehtyy juttelemaan sulle.

Vierailija
11/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa nyt ei ole pahin asia se, että pitäisikö sun voida antaa anteeksi miehelle se, että menetit kuvat koirastasi, vaan se, että mies teki tuon teon. Hänellä ei ollut mitään oikeutta tuhota albumiasi vain koska sen sisältö loukkasi häntä. Aikuisen ihmisen olisi pitänyt osata keskustella asiasta, (pääasiassa hänen mustasukkaisista tunteistaan ja siitä mihin asti ne on normaaleja) ja sun olisi pitänyt saada rauhassa miettiä mitä teet kuvien suhteen. 

Kysymykseesi en osaa vastata, koska vain sinä tiedät mitä mies sulle merkkaa ja millainen hän on. Voisit etsiä itseltäsi vastausta sen kautta, että miettisit onko kyseinen mies sulle tarpeeksi hyvä. Ei ainakaan vaikuta fiksulta, tunteiltaan tasapainoiselta ja sua kunnioittavalta. Oon pahoillani.

Vierailija
12/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kun polttaa exän auton ja "mistä mä tiesin, että siellä oli vauva sisällä".

Vierailija
13/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monesti mies ehti sanoa noista exän kuvista ennen kuin teki tuon teon? Luulen, että montakin kertaa, muttet ottanut kuuleviin korviisi. Etenkin jos albumissa on ollut kuolleen koirasi kuvia niin se on todennäköisesti ollut jossain näkyvällä paikalla muistuttamassa miestä exästäsi koko ajan.

Vierailija
14/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan annat anteeksi. Niin naiset aina tekevät jännä miehille

Vierailija
15/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen miehen kanssa. Ei hänellä ole mitään oikeutta tuhota sinun tavaroitasi. Mitä sitten jos exäsi tulee kadulla vastaan ja sanoo sulle moi? Mitä mies sitten tekee?

Vierailija
16/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltapa sen lapsuuskuvat ja sano että hups, sekoitin ne siivouspäissään jätteisiin

Vierailija
17/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen omaisuuden tuhoamista ei pidä hyväksyä. Mitä tällainen ihminen voi tulevaisuudessa tehdä? Yksikin teko kertoo jo siitä mihin kykenee.

Vierailija
18/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toiste ota kiltti_miestä säälistä. Tommosia ne on.

Vierailija
19/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun tuleva kumppani tekisi noin, olisi välittömästi exä. Vaikka polttaisi/tuhoaisi ainostaan minun ex-naisen kuvia muistolaatikosta.

Vierailija
20/21 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku. Ensin poltetaan valokuvat, sitten talon mukana omat lapset kostoksi jostain oman pään sisäisestä ongelmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä