Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluan miehen (miehet voitteko selittää)

Vierailija
07.09.2019 |

Mitenhän osaan muotoilla tämän. Olen toipunut masennuksesta ja ulkonäköni on ilmeisesti muuttunut myös paremmaksi sen myötä. Olen tiennyt noin vuoden verran yhden miehen, viime tapaamisesta oli kulunut reilu puoli vuotta. Aiemmin en erityisesti kiinnittänyt häneen huomiota, ei hänkään minuun. Mutta viime kerran kun tapasimme ja hymyilin kohteliaasti, sain ihan kunnon KATSEEN. Muutenkin käyttäytyi siten että vähän huumaannuin.

Mutta kysymys kuuluu, miksi noin ei käynyt aiemmin? Enkö minä kuitenkin ole sama ihminen nyt kuin vuosi sitten? Vai olenko? Jos panostan ulkonäkööni niin olisinko jotenkin ihmisenä kiinnostavampi ja tutustuttavampi? Kauneus on kuitenkin katoavaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ei pelännyt sua enää.

Vierailija
2/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai. Miksi se aiemmin olisi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä huomasit tämän katseen vasta nyt kun et enää teutaroi masennuksessa?

Vierailija
4/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pinnallisia.

N

Vierailija
5/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut ei välttämättä huomaa positiivisia asioita edes suoraan nenänsä alla. Ehkä oma havaintokykysi on muuttunut.

Vierailija
6/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että masennuksesta toipuminen on vaikuttanut vain ulkonäköösi? Ei ollenkaan käyttäytymiseesi, olemukseesi, ei edes siihen miten näet ja tulkitset toisten käyttäytymistä ja olemusta?

Vierailija
7/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä  hän ilahtui eriyisen paljon siitä, että hymyilit hänelle. - Hymyllä on toisinaan hyvin voimakas vaikutus. Moni erehyy luulemaan hymyilyn merkisevän joain erityistä, vaikk eihän asia tietenkään niinkään ole. Sili kun kohaa kauniin hymyn, niin tunne on vähinään voimaannuttava.    

Vierailija
8/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on pinnallisia.

N

Onneksi naiset ovat syvällisiä. 😂

Vierailija
9/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevä ja elämäniloa säkenöivä ihminen näyttää viehättävämmältä kuin masentuntut tai vihainen.

Vierailija
10/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvistä vastauksista! :) Varmasti se mielen olotila vaikuttaa käyttäytymiseenkin.

Ap

Vierailija
11/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun säteilen itse, saan hymyjä, katseita ja puhetta molemmilta sukupuolilta. Kun olen vakavana ja itseeni kääntyneenä samaa ei tapahdu.

Vierailija
12/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Miksi se aiemmin olisi?

Ap

Jos olit vihaisen näköinen masentuneena.

Vierailija
13/13 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole kyse pelkästä kauneudesta vaan olemuksesta ja mitä se viestii. Hymyilit ja sait vastakaikua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme