Tuotan miehelleni pettymyksen JOKA viikko
Onko mieheni putkiaivo vai oikeasti vika minussa?? Ollaan oltu pitkään yhdessä ja taloudessamme lähes kaiken hoitaminen on jäänyt vastuulleni. Eikä siinä mitään. Minulta se sujuu paremmin ja tykkään tehdä ja hoitaa asioita. Kyllä hänkin tekee kunhan muistuttelen. Ainut mistä hänellä oikeasti on vastuu on herätä joka arkipäivä töihin ja olla siellä työpäivä. Ruoan laittoa töiden jälkeen kunhan kaikki tarpeet olen hankkinut. Ja asiaan. Meillä on seksiä pääosin viikonloppuisin kun arkena en yksinkertaisesti jaksa kun teen raskasta fyysistä työtä. Ja joka ainut viikko meillä alkaa puolessa välissä viikkoa se vinkuminen kuinka haluttaa ja perjantina hirveä painostus ja syyllistäminen miksen koskaan... ja en halua häntä ja en rakasta. Ihan sairaan raskasta! Kuunnella joka ainut viikko! Ja kun sitä seksiä harrastetaan se on oikeasti aina ihanaa ja kiihkeää. Eikä mitään pikaista. Viikolla mulle kyllä riittäisi pikainenkin mutta hän ottaa sen jotenkin henkilökohtaisena loukkauksena eikä sitten tehdä mitään. Aina pitäisi olla sessio enkä todellakaan jaksa. Ja hellyyttä meillä on joka päivä. Suukotellaan, halaillaan ja kutitellaan toisiamme. Miten saisin ton äijän kalloon mahtumaan että elämässä on muutakin kuin hän, hänen halunsa ja tarpeensa?? Ei auta keskustelut. Olen yrittänyt kymmeniä kertoja. Ehdotin jo maksullistakin jos niin kärsii.
Kommentit (38)
Ei ole sinun ongelmasi,että miehesi käyttäytyy,kun pieni lapsi,joka ei saa tikkaria.Ei kaikki halua seksiä monta kertaa viikossa.Mä kuulun kans niihin joita arki seksi ei kiinnosta vähääkään.Tuun illalla myöhään kotiin.Ja teen raskasta työtä.Mulla on muitakin kiinnostuksen kohteita.Mulla oli sama ongelma,kun sulla edellisessä liitossa.Erottin asian takia.En jaksanu sitä jatkuvaa mankumista.
Sinä tuotat pettymyksen joka viikko ja miehesi joka ikinen päivä. Onko teillä kilpailu asian suhteen? Koska vaikutat ahkeralle ihmisille, vaikkakin olet paljon jäljessä suorituksessasi miehestäsi, niin olet yritteliäs ja suosittelen että otat miehestäsi mallia koska hän tietää mitä tekee.
Pihtareilla on aina selityksiä. Eikä vika ole tietty koskaan itsessä.
Jätä se sika ja tule tänne kahveellle. Minulle riittää viikonloppuseksikin. Itseasiassa LAT-suhde riittää.
Kuka jotain lapsimiestä haluaa panna? Ei ole pakko. Seksi on aikuisten välinen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinun ongelmasi,että miehesi käyttäytyy,kun pieni lapsi,joka ei saa tikkaria.Ei kaikki halua seksiä monta kertaa viikossa.Mä kuulun kans niihin joita arki seksi ei kiinnosta vähääkään.Tuun illalla myöhään kotiin.Ja teen raskasta työtä.Mulla on muitakin kiinnostuksen kohteita.Mulla oli sama ongelma,kun sulla edellisessä liitossa.Erottin asian takia.En jaksanu sitä jatkuvaa mankumista.
Jos toista ei kiinnosta seksi arkena ja toista kiinnostaa ei kummassakaan ole vikaa.
On vain erilaiset libidot.
Nämä on asioita jotka kannattaisi ottaa selville ennenkuin lyö hynttyyt yhteen.
Jos jos ne muuttuu yhdessäolon aikana niin sitten on aika vakaville keskusteluille ja päätöksille.
Väsytkö pelkästä duunista? Jos vaihdatte osia pariksi viikoksi ja lupaat vastineeksi seksiä pari kertaa viikollakin. Heräät vaan duuniin ja laitat satunnaisesti ruokaa, jos pyydetään ja infra valmiina.
Tässä tarinassa tulee ilmi se perustavaa laatua oleva ero miehissä ja naisissa.
Jos ap olisi mies hän tahtoisi raskaan arkityöpäivän ja kaiken muun puuhan vastapainoksi rentouttavaa nautinnollista seksiä.
Nainen ei halua koska seksi on jotain mitä pitää harrastaa vain kun kaikki muut asiat on kuun asentoa myöten täydellisesti.
Kuinka vanha olet ap? Vaikka tekisit fyysistä työtä, niin miten ihmeessä voit olla niin väsynyt, että et jaksa seksiä?
Olen yli nelikymppinen ja teen fyysisesti keskiraskasta työtä. Sen jälkeen käyn vielä muutaman kerran viikossa harrastamassa ja tottakai kotityöt ja perhe vie osan aikaani, mutta jaksan oikein hyvin vielä senkin jälkeen. Ei minulla ole mitään ongelmia jaksamisen kanssa.
En katso esimerkiksi, että kaupassa käyminen, ruuan tekeminen ja kodin siivoustyöt olisivat mitenkään vaativia ja raskaita asioita. Tai joku pyykin peseminen ja tiskikoneen tyhjennys.
Jos jollakin 20-55 vuotiaalla tuollaiset asiat ovat raskaita, niin silloin on jo jotain vikaa ja se asia pitäisi hoitaa kuntoon. Ihmissuhteiden ylläpito on myös hyvin tärkeää ja jos se tuntuu hankalalta, niin tuskinpa se on aviosiipan vika.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jotain lapsimiestä haluaa panna? Ei ole pakko. Seksi on aikuisten välinen juttu.
Saako kysyä kuinka usein käytät starponia? Se on ainoa keino millä nainen voi panna.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kertomana ap saattaisikin olla se tarinan konna.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tarinassa tulee ilmi se perustavaa laatua oleva ero miehissä ja naisissa.
Jos ap olisi mies hän tahtoisi raskaan arkityöpäivän ja kaiken muun puuhan vastapainoksi rentouttavaa nautinnollista seksiä.
Nainen ei halua koska seksi on jotain mitä pitää harrastaa vain kun kaikki muut asiat on kuun asentoa myöten täydellisesti.
Olen nainen ja todellakin haluaisin seksiä rankkuuden vastapainoksi. Tosin laatukriteerein.
Meillä on usein pikkuisen sotkuista ja syödään eineksiä, kun ei jaksa viikolla hirveästi kotitöitä.
Mut seksi on yhteinen harrastus. Vaalitaan sitä, koska muut harrastukset ei ole yhteisiä.
Ensimmäinen kerta, mun joudun vetäytymään keskustelusta. PROVO !!!!!! JA PAHA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä kuinka usein käytät starponia? Se on ainoa keino millä nainen voi panna.
Onko tuo starponi jokin My Little Pony?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo starponi jokin My Little Pony?
Se, jossa on tähti.
No, miksi sä ap tolleen teet? Eikö se parisuhde ole tärkeämpi asia kuin puhtaaksi nuollut lattiat ja pölytön kirjahylly? Elämässä pitää oppia priorisoimaan asioita ja tehtäviä. Aivan kaikkea ei voi hoitaa 100% tarmolla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet ap? Vaikka tekisit fyysistä työtä, niin miten ihmeessä voit olla niin väsynyt, että et jaksa seksiä?
Olen yli nelikymppinen ja teen fyysisesti keskiraskasta työtä. Sen jälkeen käyn vielä muutaman kerran viikossa harrastamassa ja tottakai kotityöt ja perhe vie osan aikaani, mutta jaksan oikein hyvin vielä senkin jälkeen. Ei minulla ole mitään ongelmia jaksamisen kanssa.
En katso esimerkiksi, että kaupassa käyminen, ruuan tekeminen ja kodin siivoustyöt olisivat mitenkään vaativia ja raskaita asioita. Tai joku pyykin peseminen ja tiskikoneen tyhjennys.
Jos jollakin 20-55 vuotiaalla tuollaiset asiat ovat raskaita, niin silloin on jo jotain vikaa ja se asia pitäisi hoitaa kuntoon. Ihmissuhteiden ylläpito on myös hyvin tärkeää ja jos se tuntuu hankalalta, niin tuskinpa se on aviosiipan vika.
Ei ap ole liian väsynyt harrastamaan seksiä. Ap ei halua seksiä miehensä kanssa, koska kokee jäävänsä yksin.
Sitäpaitsi ap:han sanoi että pikapano kävisi hyvin hänelle viikolla, mutta Herra ja Ylhäisyys haluaa aina session. En itsekään jaksaisi sessioita keskellä viikkoa, on se ihme jos mies ei kykene pikaseksiin. Eli mies pihtaa siinä missä ap:kin.
Voisiko AP:n mies käydä vaikka thai-hieronnassa viikolla? Saisi siellä helpotusta paineisiinsa kohtuu halvalla.
Keksi jotain uutta välillä.