Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuun hulluksi tän närästyksen kanssa, kurkku verillä, aina aivastaissa tulee verenmaku suuhun..

Vierailija
06.09.2019 |

muutaman viime yön oon valvonu koska ei vaan yksinkertasesti voi närästyksen vuoksi nukkua..

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin. Hirvee rasitus ruokatorvelle tommonen mahahappojen eestaas seilaaminen. Saat kunnon lääkkeet, täällä suositeltu Somac on aika huono ja vanhanaikainen vaihtoehto. Ja ilman reseptiä vielä hemmetin kallista.

Verenvuoto johtunee Mallory Weissin oireyhtymästä, joka ei ole vaarallista, muttei kyllä mitään mukavaakaan.

Mikä parempi kuin Somac.

Oon käynyt 20 lääkärillä refluksin takia eikä kukaan ole puhunut kuin Somacista.

Vierailija
22/35 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itsellä ollut tuota 20 vuotta enkä mihinkään lääkäreihin ole ikinä mennyt, enkä mene. 

Älä mene. Älä mene sittenkään kun sulla on ruokatorven syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpaan oire aikaan sain lääkäriltä ohjeen ostaa Nutrilettia. Söin 10 pussia päivässä kuukauden ajan jotta vatsa saa rauhoittua. Meni puoli vuotta löytää oikea ruokavalio joka ei aiheuttanut oireita. Nuriletti sai oireet kuriin hetkeksi kun kokeilin ruokia. Kahvia ja teetä en enää juo.

Vierailija
24/35 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://seura.fi/terveys/narastysta-ja-kiusallisia-vatsavaivoja-erikois…

Tuolla kerrottu jos on vähähappoinen maha. 

"Hapottomaan mahaan voi kuitenkin liittyä epämääräisiä vatsaoireita, kuten närästystä, lievää mahakipua ja paineen tunnetta, röyhtäilyä tai turvotusta."

Vierailija
25/35 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene nyt hyvä ihminen lääkäriin. Hirvee rasitus ruokatorvelle tommonen mahahappojen eestaas seilaaminen. Saat kunnon lääkkeet, täällä suositeltu Somac on aika huono ja vanhanaikainen vaihtoehto. Ja ilman reseptiä vielä hemmetin kallista.

Verenvuoto johtunee Mallory Weissin oireyhtymästä, joka ei ole vaarallista, muttei kyllä mitään mukavaakaan.

Mikä parempi kuin Somac.

Oon käynyt 20 lääkärillä refluksin takia eikä kukaan ole puhunut kuin Somacista.

Ensinnäkin se pitää olla Somac Control, ei pelkkä Somac. Ne on eri lääkkeitä.

Esomeprazol on närästyslääkkeiden mersu.

Vierailija
26/35 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariet, uusin happosalpaaja (reseptillä). Ensin aamuin illoin joitakin viikkoja, sitten vain aamuisin. Ärsyttävät ruoat ja juomat pois.

Vierailija
27/35 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä parempi kuin Somac.

Ensinnäkin se pitää olla Somac Control, ei pelkkä Somac. Ne on eri lääkkeitä.

Esomeprazol on närästyslääkkeiden mersu.

Haluaisin tosiaan kokeila jotakin muuta kuin Somacia.

onko tuosta Esomeprazolista siis vahvempi reseptilääke?

Vierailija
28/35 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapon vähentäminen tai "estäminen" ei todellakaan paranna varsinaista syytä närästykseen, mutta väittäkään ihan rauhassa vaan vastaan.

Kerron vielä kerran että hapon lisääminen auttaa. Menee muutama päivä.

Vierailija
29/35 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esomepratzol on paras. Saa ilman reseptiä. Mutta tulee halvemmaksi reseptillä. Ei pelkkä Omepratzol eikä Somac tms. Voit käyttää vaikka loppuiän. Kahvi pahin närästyttäjä. Kaurapuuro suojaa myös Esomepratzolin lisäksi, jos vaikka joudut ottamaan Burana-tyyppistä särkylääkettä. Panadol ei samalla lailla ärsytä vatsaa. Yleensä on sanottu sen olevan ärsyttämätön, mutta on myös toisenlaista tietoa. 

Vierailija
30/35 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silica tonic luontaistuote puolelta suojaa limakalvoja eikä ole niin paha myrkky kuin somac.

Vierailija
31/35 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Ruokavaliossa ehkä parannettavaa jonkin verran, mutta ei retuperällä.

Olen normaalipainoinen. Joskus ollut jotain mahasuoja lääkettä käytössä mutta en mielellään pitkäaikaisesti alkas käyttää.

Totta tuo, että varmaan on hyvät mahabakteerit/hapot liian vähissä..

Kävin pari päivää sitten hammaslääkärissä, neljä kertaa joutuivat keskeyttään koska yht äkkiä aina nousi ruoka kurkkuun/suuhun. Ja kokoajan oksetti.

Ap

Somac 40 mg. Mä myös ajattelin, etten mielelläni näitä syö, mutta lekuri sanoi, että "näitä voi syödä vaikka maailman tappiin". Tarviit reseptin tähän vahvempaan. Mua auttaa, ei mitään oireita enää.

Vierailija
32/35 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkista uniapnea!

Mulla loppui yöllinen oksentaminen kun sain sopivan maskin.

Lisäksi ylipaino, tupakointi yms voi aiheuttaa närästystä. Mulla pahimmat aiheuttajat vesi ja jäätelö. Mausteisista ruuista ei ollut ongelmaa

Vierailija
33/35 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle auttaa Nexium.

Lääkäri lähettää sinut todnäk tähystykseen sulkeakseen pois vatsasyövän.

Vierailija
34/35 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuli paistettuna ja raakana saa ruuansulatuksen takaisin raiteelleen ainakin minulla. Edistää aineenvaihduntaa.

Vierailija
35/35 |
08.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guuglatkaa somacin pitkäaikaiskäytön haittavaikutukset. Ja kannattaa käydä refluksi keskustelupalstalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä