Voi taivas. Mittasin vyötäröni ja tulokseksi 94 cm
Ei voi olla todellista. Pituutta 168cm ja painoa 75kg. Miten tämä on mahdollista?
Kommentit (19)
Siinä pääsee miettimään normaalipainon määritelmää tarkemmin, kun vaaka sanoo ettei paina liikaa ja mittanauha sanoo, että se vähäkin on pelkkää läskiä.
T: 170cm/65kg ja "liian lihava", minulla ei vaan ole niitä lihaksia...
Oon 172 cm ja vyötärö on yleensä sama lukema kuin kulloinen paino. Nyt 78, melko timmi oisin 73 kg/cm.
So what? Yhteiskunnan ongelma on liian pitkään elävät ja liian hyväkuntoiset eläkeläiset, joiden syöpiä hoidellaan vielä ysikymppisinä. Tällaiset hoidot pois ja kaikki keskivartalolihomaan niin kuolleisuus palaa entiselleen eli max. 75 vuoteen. Tämä on muutenkin hyvä ikä kuolla, koska tämän jälkeen kaikki syövät iskevät, muistisairauksista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
So what? Yhteiskunnan ongelma on liian pitkään elävät ja liian hyväkuntoiset eläkeläiset, joiden syöpiä hoidellaan vielä ysikymppisinä. Tällaiset hoidot pois ja kaikki keskivartalolihomaan niin kuolleisuus palaa entiselleen eli max. 75 vuoteen. Tämä on muutenkin hyvä ikä kuolla, koska tämän jälkeen kaikki syövät iskevät, muistisairauksista puhumattakaan.
Minä haluaisinkin kuolla viimeistään tuossa iässä. En tosin tykkää olla tällainen pallomaha. Kakspiippunen juttu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisinkin kuolla viimeistään tuossa iässä. En tosin tykkää olla tällainen pallomaha. Kakspiippunen juttu.
Ap
On myös omia muita tapoja, joilla voi edesauttaa omaa poismenoaan kun aika on. Niitä en aio kertoa sinulle, pitää selvittää itse.
Hienoa. Itse mittasin 93 ja olen raskaana. Kannattaa ehkä laihduttaa ellei halua sairastua.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa. Itse mittasin 93 ja olen raskaana. Kannattaa ehkä laihduttaa ellei halua sairastua.
Oletpas läski. Olin 85 mennessäni synnyttämään. Varo ettei kilot jää.
Mä olen melkeen sama ku ap, 167cm ja 74kg. Vyötärö 82cm. Perse ja reidet on taas ku norsulla...
Mulla sama 94 cm, aloin itkee ku mittasin :( Vaa'alla en oo käyny jotain yli vuoteen, paino nousee sairauden myötä. Vituttaa. 10-v sitten 3-kymppisenä painoin 58 kg, 172 cm.
Aika kookasta porukkaa. Taisi olla yks ainut siro tässä joukossa, jolla vyötärö 63cm.
180/85-87. Aijai. En edes uskalla mitata vyötäröä. Melkein kaikki läski menee sinne seudulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen melkeen sama ku ap, 167cm ja 74kg. Vyötärö 82cm. Perse ja reidet on taas ku norsulla...
Onhan tuo parempi. Minä sain kuulla 67-kiloisenakin näyttäväni siltä, että olen raskaana.
Ap
Mulla 75 cm. Läski menee enimmäkseen persaukseen ja reisiin.
Vyötäröni on 70cm, sairastan Pcos, joten kaikki kertyy vyötärölle. Pituutta 160cm ja painoa 48kg, joten en ole vyötäröstäni huolissani.
Vanhemmiten rasva kertyy mieluummin vyötärölle kuin reisiin ja takamukseen. Normaalina rajana pidetään vielä 90 cm ja alle. Silloin ei ole suurta vaaraa sairastua. Mistä muuten mittasit? Voit mitata väärästä paikasta, pitäisi mitata 2 cm yli navan (kait yleensä).
Mä oon 56 ja oon jo nyt valmis kuolemaan, jos se tulee eteen. Kyllä tässä on jo kaikenlaista nähnyt. Ainoastaan pitäisi vielä pysyä sen takia elossa, että tytär on vasta 17 v eli hyvä, jos saisi hänet hiukan vanhemmaksi ennen kuin lähtisi. Muuten en täällä mitään kyllä enää tee. Antaisin nuorten jatkaa siitä mihin itse olen jäänyt.
168 cm
Vyötis 84-85 cm aamuisin
Ei meinaa lähteä, mutta työn alla ollut jo kuukauden. Hitaasti.
Paino ylimmillään 80 kg paikkeilla, mutta 75 kilossakin vyötärö paisuu yli 80 cm.
Minulla on tuo lukema vielä suurempi, enkä edes paina kuin 65 kiloa. Vyötäröni on jotain 80cm silloinkin kun painoindeksi on 20. Vasta tältä palstalta luin, että joillakin on oikeasti vyötärönympärys jopa alle 70cm enkä ensin meinannut uskoa sitä. Mutta taidankin siis olla itse jotenkin oudon muotoinen.
Mulla on vyötärö 63cm. 159cm ja 50kg.