Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Blogiharrastajat, onko tällaisia blogeja ja mistä niitä löytää? Oon miettiny pitkään

Vierailija
06.09.2019 |

aloittaisinko oman blogin, koska luulen että kaikki kokemani asiat ois hyvää vertaistukea muille samassa tilanteessa. Kuitenkaan en varmaankaan uskalla, itsetunto liian huono. Mutta onko tosiaan paljonkin blogej jotka käsittelisi mm totaali-yh:n elämää raskaudesta teini-ikään saakka, lapsen saamista kesken yliopisto-opintojen kun koko maailma on sitä vastaan, mukaan lukien lapsen isä, suku jne ..Vuosien kädenvääntö ja taiteilu narsistisen bioisän kanssa n. 2v lähtien siihen saakka kun lapsi 11v ja isä kävi lopulta sossujen tiloissa lapseen käsiksi. Tuota ennen loputon sota ja lapsen tapaamisiin pakottaminen..Äidin masennus, ahdistus , sosiaaliset pelot. Psykoterapian aloitus ja kehitys, siitä hyötyminen. Taustalla lapsuustraumat ja väkivaltainen parisuhde, muu hyväksikäyttö. Tuossa vaan pintaraapaisu mitä oon kokenu ja mistä itse haluaisin lukea. Anyone?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä ap, mä lukisin kyllä blogiasi!!

Vierailija
2/2 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita ihmeessä! Älä niinkään keskity blogin suosioon, kirjoittaminen saattaa olla ihan terapeuttista sulle itsellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla