Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon aviomies tulee kotiin teillä

Vierailija
06.09.2019 |

kun on yön yli kestävällä ryyppyreissulla? Tuleeko aamusta vai illasta? Soitatteko aamusta missä on vai odotatteko että soittaa ensin?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää koskaan baarista yön yli ryyppäämään, mutta jos on kaverin mökillä jossa juodaan niin en kyllä ennen viittä odota häntä kotiin.

Kuitenkin valvovat niin myöhään, että olisi vaarallista ajaa edes kovin aikaisin väsyneenä, mielummin siis nukkuvat koko porukka vaikka iltapäivään.

Vierailija
22/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 2-3 aikaan yöllä, joskus aiemmin, joskus myöhemmin. Ei noita reissuja niin usein ole että tarvitsisi kellon kanssa kytätä. Joku mökkireissu tms sit erikseen, semmoisilta kotiutuu iltapäivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut sellaisella ryyppyreissulla ja ikää kuitenkin jo 54v;)

Meillä ei koskaan vain ryypätä vaan alkoholia tulee nautittua vain ruuan kanssa. Kuten eilenkin. Ehkä se viimeinen viskilasillinen oli turha mutta nauttikoon kun harvinaista viskiä sai. Kotona klo 23 ja unille samantien

Vierailija
24/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli kestävä ryyppyreissu? Oikeasti, mitä ne on? Me puhutaan kuitenkin aikuisisa miehistä?

Mun mies voi olla yön pois kotoa, mutta ei ne mitään ryyppyreissuja ole. Tulee kotiin ennalta kerrotun aikataulun mukaan, eikä mun tarvi soitella, että missä on, kun on siellä minne lähtikin. Tänä vuonna on ollut viikon laskettelemassa Norjassa, useamman yön omalla mökillä ja yhden viikonlopun kalastamassa.

Vierailija
25/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yön yli kestävä ryyppyreissu? Oikeasti, mitä ne on? Me puhutaan kuitenkin aikuisisa miehistä?

Mun mies voi olla yön pois kotoa, mutta ei ne mitään ryyppyreissuja ole. Tulee kotiin ennalta kerrotun aikataulun mukaan, eikä mun tarvi soitella, että missä on, kun on siellä minne lähtikin. Tänä vuonna on ollut viikon laskettelemassa Norjassa, useamman yön omalla mökillä ja yhden viikonlopun kalastamassa.

Lapsetko ne yön yli ryyppää? Mistä he saavat viinaa?

Vierailija
26/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus aamuyöstä ja joskus jo klo 23..mutta aika buugissa on joka kerta. Ärsyttää, koska mies on jo 50 v ja mä en pidä noista kapakkareissuista yhtään. Kun juhlin ystävieni kanssa niin haluan kotiin viimeistään keski-yöllä.

Eli miehesikin pitäisi haluta tulla kotiin viimeistään keskiyöllä koska sinä haluat tulla kotiin viimeistään silloin? Olet varmaan tietoinen että ette ole yksi ja sama ihminen vaikka olettekin puolisoita. Anna sen nauttia, mitä se sulta on pois?

No olen kuule antanut nauttia mutta miehellä on selkeästi alkoholi ongelma, ei osaa lopettaa ajoissa. Eilen lupasi tulla kaverin luota kotiin klo 22 ja tuli änkyrä kännissä klo 3:00.. et joo on se minulta pois, mies kuorsaa krapulaansa ja tämä päivä on osaltani pilalla.

Vierailija
27/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töiden jälkeen tulee suoraan kotiin ja ja baareissa käy silloin tällöin mutta aina tulee yöksi kotiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän