Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon aviomies tulee kotiin teillä

Vierailija
06.09.2019 |

kun on yön yli kestävällä ryyppyreissulla? Tuleeko aamusta vai illasta? Soitatteko aamusta missä on vai odotatteko että soittaa ensin?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään silloin, kun baarit menevät kiinni. Siinä olisi selittelemistä, jos tulisi myöhemmin...

Vierailija
2/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksymmällä, kun yöt kylmenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harrasta sellaisia.

Vierailija
4/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää yleensä kaverille yöksi kun sanon, että ei tarvi kännissä tulla kotiin. Tulee sitten joskus aamupäivällä. Tätä kyllä tapahtuu harvoin. 

Vierailija
5/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vieläkään tullut. Lähti jo viime vuosituhannella.

Vierailija
6/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yön yli reissussa, ne on sovittu etukäteen. Kotiinpaluu riippuu siitä missä korvessa mökkeilee, yleensä joku porukasta on ajokunnossa viimeistään 14 aikaan.

Vierailija
7/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaisia. Joskus harvoin on työkavereiden kanssa joku juttu, niistäkin tulee kotiin viimeistään aamuyöllä. Saattaa kyllä töistäkin tulla vasta aamuyöllä, joten ajankohdassa tavalliseen työpäivään ei sinällään ole eroa. Mutta humalasta huomaa, jos on ollut muuallakin kuin vain töissä.

Vierailija
8/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jää yleensä kaverille yöksi kun sanon, että ei tarvi kännissä tulla kotiin. Tulee sitten joskus aamupäivällä. Tätä kyllä tapahtuu harvoin. 

Eräs mies sanoi, että tuo on viimeinen ehto, mitä miehelle kannattaa sanoa, jos haluaa pitää miehen poissa kiusauksista.

Vierailija
9/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi tulevansa aamuun mennessä, mutta ei miestä näkynyt, puhelin kiinni ja tuli viikon reissun jälkeen, ihan ku mitään ei ois tapahtunutkaan. Monet ihmetteli miksi halusin erota..

Vierailija
10/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta tuu äijä kotio sieltä ja sassiin!!!

Vierailija
11/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mutta tuu äijä kotio sieltä ja sassiin!!!

En tule vielä!

Vierailija
12/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saisi tulla kännissä kotiin? Se olisi kuitenkin paras paikka siinä olotilassa.

Vierailija
13/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On työpaikkansa esimiehenä ja välillä niillä on jotain viikonloppumökkireissuja, joilla ensin voidellaan asiakkaita ja sitten ovat porukalla vaikka Himoksella jossain mökillä. tulee niiltä paljon aikaisemmin , milloin itse ajelisin kännin jälkeen kotiin.

Mulla on tunnollinen ja hyvä mies. Itse en ole yhtä hyvä.

Vierailija
14/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähti vaan töihin ja tulee parin viikon päästä, ei varmaan passaa laskee ryyppyreissulle......

Vierailija
15/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeistään silloin, kun baarit menevät kiinni. Siinä olisi selittelemistä, jos tulisi myöhemmin...

Luetun ymmärtäminen ei taida olla vahvin puolesi, tai jos on, niin säälin sinua.

Vierailija
16/27 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aamuyöstä ja joskus jo klo 23..mutta aika buugissa on joka kerta. Ärsyttää, koska mies on jo 50 v ja mä en pidä noista kapakkareissuista yhtään. Kun juhlin ystävieni kanssa niin haluan kotiin viimeistään keski-yöllä.

Vierailija
17/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus aamuyöstä ja joskus jo klo 23..mutta aika buugissa on joka kerta. Ärsyttää, koska mies on jo 50 v ja mä en pidä noista kapakkareissuista yhtään. Kun juhlin ystävieni kanssa niin haluan kotiin viimeistään keski-yöllä.

Eli miehesikin pitäisi haluta tulla kotiin viimeistään keskiyöllä koska sinä haluat tulla kotiin viimeistään silloin? Olet varmaan tietoinen että ette ole yksi ja sama ihminen vaikka olettekin puolisoita. Anna sen nauttia, mitä se sulta on pois?

Vierailija
18/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei harrasta kännijuomista ja en kyllä minäkään. Pidän kännäävää ihmisiä typeryksinä, b-luokan kansalaisina.

Vierailija
19/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehesikin pitäisi haluta tulla kotiin viimeistään keskiyöllä koska sinä haluat tulla kotiin viimeistään silloin? Olet varmaan tietoinen että ette ole yksi ja sama ihminen vaikka olettekin puolisoita. Anna sen nauttia, mitä se sulta on pois?

Onko viinan juominen ja alkoholimyrkytys jollekin nautinto? Sairasta...

Vierailija
20/27 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että mies olisi koskaan ollut koko yön juhlimisreissuilla. Olemme olleet yhdessä 17 vuotta. Yhden kerran venähti ja silloin tuli kotiin klo 4:30 maissa. Yleensä tulee noin 0-1 välillä.

Itse olen yleensä kauemmin jos olen juhlimassa isommin. Tulen kotiin 2-3 maissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme