Oletko pettänyt puolisoasi? Missä tilanteessa SE tapahtui?
Miten ajauduit tilanteeseen jossa petit puolisoasi? Oliko kyseessä yhden illan juttu vai kenties pidempi tuttavuus, joka lipsui liian pitkälle? Missä tilanteessa SE (seksuaalinen kanssakäyminen tai muu mielestäsi liian pitkälle meneminen) tapahtui?
Kommentit (19)
Olen.
Tapahtui sellaisessa tilanteessa, jossa kaksi naista avasi saksensa ja minä dippasin molempiin hunajapurkkeihin vuorotellen.
Kivaa oli, NAM.
En ajautunut vaan ihan tietoisesti harrastin seksiä toisen miehen kanssa. Olin ollut kaksi vuotta ilman seksiä parisuhteessani joten otin mitä halusin. Nyt minulla on nuori rakastaja josta mieskin tietää.
Työpaikan juhlissa. Molemmat erosivat tämän jälkeen pitkistä liitoistaan ja olemme nykyisin onnellisesti keskenämme avoliitossa. Taustalla väärät kumppanivalinnat ja pitkäaikainen kiinnostus, odotellen, josko meidän aikamme joskus koittaisi.
Kuusi kertaa olen pomon pientä penistä imenyt ja joka kerralla palkka ja asema on noussut. Miehelläni on vielä pienempi penis, joten tämä pomo on myös piristystä normaali arkeen.
Petin miestäni tamponin kanssa, sillä hetkellä kun se sujahti sisääni. Tajusin heti että mitä vttua mä teinkään. Kauhea morkkis. :(
Vierailija kirjoitti:
Kuusi kertaa olen pomon pientä penistä imenyt ja joka kerralla palkka ja asema on noussut. Miehelläni on vielä pienempi penis, joten tämä pomo on myös piristystä normaali arkeen.
Miehesi on varmasti Sinusta todella ylpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on varmasti Sinusta todella ylpeä.
Syytä olisi. Perheen tulot ovat nousseet kuusi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan juhlissa. Molemmat erosivat tämän jälkeen pitkistä liitoistaan ja olemme nykyisin onnellisesti keskenämme avoliitossa. Taustalla väärät kumppanivalinnat ja pitkäaikainen kiinnostus, odotellen, josko meidän aikamme joskus koittaisi.
Kannattaa käydä työpaikan juhlissa jatkossakin yhdessä ettei taas pääse lipsahtamaan kuten pettäjille usein tapaa käydä...
Mutta jos ei ole samassa työpaikassa... missäs se pettäminen sitten tapahtuu jos molempien kodeissa puolisot. Harva kai lähtee ihan hotelliin - mietin siis lähinnä näitä ”ajauduimme pettämään” keissejä...🤔
Ihan perheristeilyllä- mies ja lapset nukkuivat hytissä ja mä menin yökerhoon käymään. Siellä oli mukava poikaporukka, joista yhtä ajauduin suutelemaan ja kohta oltiinkin jo vessassa panemassa.
Oli sellainen reipas 25 - v kundi hyvin varusteltuna- onneksi..
Tiedän yhden, joka avoimesti petti tossukkamiestänsä. Saattoi kuherrella muiden kanssa miehensä katsoessa, mutta sai aina käännettyä pettämisensä miehensä syyksi. En tiedä mitä hälle nykyään kuuluu, toivottavasti mies on löytänyt paremman.
Kokemuksia?