Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko (entinen) kumppanisi yrittänyt hallita sinua?

Vierailija
06.09.2019 |

Latelemalla sääntöjä koskien esim. ulkonäköäsi? Onko yrittänyt määrätä ketä ystäviä saat tavata?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tuolla tavalla, mutta hän yritti hallita minua siinä, mihin kellonaikaan lasten pitää tehdä läksynsä tai mitä minun pitää harrastaa lasten kanssa.

Vierailija
2/5 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiriintyneen naikkosen mielenterveysongelmat jylläsivät niin pahasti että yritti hallita vääntämällä jutun että miesasiakas tämän parturityöpaikalla olisi tämän entinen ja tämä on jättänyt miehen (asiakkaan siis). näin tyhmiä löytyy yllättävää kyllä. kostop ja häirntää kauppakeskuskessa siihen päälle. yritti siis hallita häirinnällään.

Mutta ehkä yhtä tyhmä varmaan viitsisi katsella sellaista. tai sitten sykiatrian osastolla joku ammattiauttaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen vai etninen

Vierailija
4/5 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Meni mustasulkaisuudessaan sinne pimeälle puolelle. Koitti mm kieltää töissä käymisen ja aina meikkini ja vaatteeni oli kuulemma tarkoitettu toisille miehille.

Eron jälkeen alkoi itsekin tajuta ettei ajatellut normaalisti.

Vierailija
5/5 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kirjoitettuja sääntöjä, mutta kuka tietää käyttikö tilannetta omaksi hyväkseen pyytäessään minua käymään kaupassa, koiraa pitkällä lenkillä tms.  ja sain usein kuulla tulevani vähän liian aikaisin kotia.