Oletteko koskaan tavanneet älykästä ja/tai hyvätapaista miestä?
Kommentit (20)
On älykäs, sivistynyt ja hyvätapainen.
istuu yksi sekä älykäs että hyvätapainen. Mispuolinen työkaveri.
Mieheni on herrasmiesmäisen hyvätapainen! Ei mikään superälykkö mutta ei tyhmäkään ja pystyy keskustelemaan fiksusti erilaisten ihmisten kanssa.
oma miehenikin on semmoinen :)
Töissäkin suurin osa miehistä on hyvätapaisia ja älykkäitä. Oon päässyt hyvään seuraan =)
ei ainakaan perinteisillä miehisillä aloilla
ovat älykkäitä. Osa lisäksi hyvätapaisia, itseasiassa suurin osa. Tai oikeastaan ei tule mieleen ketään huonotapaista...
Olisi kiva tutustua joskus kunnon sikaankin :-)
että on DI koulutukseltaan, vaikkakin kiinnostuksiltaan ei ole täysin perinteinen insinöörityyppi - sopii siis tällaisen humanistinkin makuun. Sekä mieheni että minä töissä Nokialla (enkä tällä tarkoita että kaikki täällä olisivat täydellisiä, useimpien kanssa silti tulen hyvin juttuun).
t. 13
Valmistelee väitöskirjaa matematiikasta, osaa korjata kaikki kodin laitteet yms. ja mielestäni käytökseltään sopivan hillitty ja erityisesti kohtelias.
Tuo kodin laitteet siis liittyy älykkyyteen siten, että hän hahmottaa myös todellisen avaruuden ilmiöitä, eikä vain matemaattisten teorioiden. ;)
sekä hänen kollegansa. Työskentevät kansainvälisen yrityksen johtotehtävissä. Älykkäitä miehiä hyvillä käytöstavoilla.
Paitsi että mun mieheni ei aina small-talkissa loista. Hän on luonteeltaan suorasanainen ja ärsyyntyy typeryydestä, palaute silloin voi olla veitsen terävää ja välillä hän on joutunut tekemään kirjallisen anteeksipyynnön, vaikka periaatteessa oikeassa olikin. Mutta näitä muutamaa tapausta lukuunottamatta, mieheni on hämmästyttävän korrekti ja hyväkäytöksinen vaikeimmissakin tilanteissa. Luoteja voi tulla joka suunnasta, asema tuulinen kuin Mount everest, mutta hän pysyy tyynenä ja selittää poliittisen korrektisti fakat, sen enempää syyllistämättä tai hyökkäämättä. Vastapuoli ei koskaan joudu naurunalaiseksi mieheni toimesta.
No minäpä olen niin tyhmä ja kouluttamaton että en tunne yhtäkään myös pohjimmiltaan hyvätapaista miestä.... Miten määrittelette hyvätapaisen miehen?Käytöstavat ( ei piereskele,röyhtäise,kiroile,kaiva persettään,hipelöi muniaan kesken telkkarin katselemisen))?Luonne? Sosiaalisuus?
En kyllä olisi muunlaista miehekseni/lasteni isäksi kelpuuttanutkaan.
Yleensä itsekeskeisiä teeskentelijöitä, jotka käyttävät ihmisiä hyväkseen.
ja myös hyvätapaisia.