Mitä sinulla päälle olevat vaatteet ja asusteet maksaa
Minulla tänään päällä.
Lenkkarit 50e
Jack wolfskin parkatakki 150e
Kappahl housut 50e
Alushousut en tiedä
Rintsikat en tiedä
Luomu puuvilla hirvitys sukat 6.50e
Kånken 80e
Kommentit (62)
T-paita (Kiroileva siili) Uffin euron päiviltä, siis 1 €. Neuletakki kirpparilta, 2,50. Housut Elloksen outletista, ehkä 10 - 12 €. Alushousut sain mieheltäni, kun ne jäivät hänelle pieniksi, rintaliivit Lidlin outletista 2,50 €, sukkien hintaa en muista mutta luultavasti 1 €.
Tällä hetkellä kotivaatteet...
Paita Uniqlon alennusmyynnistä 6 €
Hollisterin legginsit 12 €
Victoria's Secretin pikkarit alesta 6 €
Sukat ehkä jotain kolme €
-Farkut New Yorkerilta 20€
-T-paita 20€
-Kauluspaita 60€
-Bokserit 15€
-Sukat 2€
-Sandaalit 40€
.....................................
Yhteensä: 157€
Sporttitoppi 10,-
Housut 16,90
T-paita 4,90
Lidlin t-paita 5e
HenkkaMaukan neuletakki 10 e
Farkut kirppikseltä 6e
Sukat HenkkaMaukalta 3 e
Kalevalakorun lapsihela noin 85 e
Kalevakorun Torin vasara - riipus 60 e
Teräksinen kihlasormus 15 e
Hopeinen vihkisormus 30 e
Naru toppi, tokamnnilta, olisko ollu n. 10e. En mhista, sillä ostanut tän joskus pari kk sit.
Ei muuta. Oon kipeenö, nii oon peiton alla tällee. Plus 2 korvareikää kummassakin korvassa, ja maksavst yhteensä n. 30e. Ja eyelinerit, ripsarit, ja kulmakynällä, kulmapuureilla tehdyt kulmat yhteensä n. 20e.
Suihkun jälkeen vaihdan yöpaitaan, ja aamutakkiin niin yyteensä ne n. 40e ainakin.
[/quote]
Olen ihan varma, että jos olisit oikeasti mies, jolla on toista tonnia päällä vaatteiden muodossa, niin sulla olisi muutakin tekemistä kuin hengailla vauvapalstalla. [/quote]
no täs venailen viikonloppua, ei voi edes tehä oikeista töitä ku it-päivitykset meneillää ni mikää ei onnistu, täällä vauva palstalla saa hyvät naurut viikonlopun alkuu !
T-paita 20 euroa, housut 5 aletangosta, kalsarit 5 alesta, rintsikat 30. Silmälasit 800 euroa.
516 euroa. Olen kotona flunssassa.
Silmälasit 500€
T-paita 3€
Olohousut 10€
Kalsarit 3€
Arvaatte varmaan, miksi pelkään ihan neuroottisuuteen asti näiden silmälasien puolesta.
Nimimerkillä ruokabudjetti 2€/päivä
Alusvaatteet n.15€ tokmanni
Farkut 14€ lidl
Toppi 0€ siskolta
Neulepusero 8,90 lidl
Takki 17,90 vova
Tennarit 9,90 tokmanni
Varmaan jokusen euron aluspöksyt, About 40e urheilurintsikat ja 15e toppi sekä roskisvalmiit vanhat lökäpöksyt jotka joskus uutena ehkä olleet about 20e.
Vaatteet yhteensä alle 50€, silmälasit 1200€.
Mulle ei kyllä jää yleensä hinnat mieleen...
Mulla on torista ostetut Haglöfsin reisitaskuhousut, 20 e
H&M:n trikoopaita (tää oli sellainen kahden pitkähihaisen pakkaus, ei mitään hajua hinnasta)
Alla Onlyn t-paita (ostettu joskus kuutisen vuotta sitten, ei mitään hajua hinnasta)
Lindexin kaarituettomat rintsikat (en taaskaan muista hintaa)
Lindexin ohuet sukkahousumaiset leggingsit (sama kuin edellisten kohdalla)
H&M:n ylipolvensukat (yllärinä en muista näidenkään hintaa)
Äidiltä saadut villasukat (en tiedä hintaa)
Vakuutusyhtiötä saatu buffi päässä
Sukat Prismasta 2 eur
Pikkarit Cubus 7,99eur
Saamaton alustoppi Stockman 34,90eur
Mustat legginsit Stadium 34,90
Hihatonta toppi New Yorker 1,50 eur
Korvikset 600 eur
Sormukset 3500 eur
Rannekoru 250
Kaulakoru 600
Kotona nyt ja lähdössä kauppaan lasten kanssa
Kotivaatteet: rintsikat ja pikkarit, farkkuhame, hihaton piké-paita ja kotikengät,yht. n 300€. Korvikset, kaulakoru, rannekoru, kello ja sormukset n. 1500€.
Farkut h&m 19.90. Paita äidin vanha. Rintsikat 5e, alkkarit 1e. Sukat 1.5e. Eli alle 30e, mutta Polarin kello kyllä yli 200e arvonen.
En mä tiedä. Varmaan jotkut 40e? rytkyt. Sitä lähinnä ihmettelen miten paljon täällä on pihalla vastailijoita kun kaikilla on palttoo ja kengät päällä. Koittakaa nyt edes pihalla ollessa keskittyä elämään.
Mummoni jäämistöstä yöpaita, joka oli itselleni ilmainen. Ostettu varmaan tyyliin tokmannista tms, max.15€ hinta. Lahjaksi saadut villasukat.
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä. Varmaan jotkut 40e? rytkyt. Sitä lähinnä ihmettelen miten paljon täällä on pihalla vastailijoita kun kaikilla on palttoo ja kengät päällä. Koittakaa nyt edes pihalla ollessa keskittyä elämään.
Mä olin bussissa, enkä viittiny takkia ja kenkiä siellä riisua 😁 T.31
Secondhandina ostettu takki 40e,
laukku samoin, hinta 50-60e
housut 30e,
paidat 45+ 10e,
alusvaatteet n. 30e
kengät 25e
Silmälasit n. 350e