Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää olla ylipainoinen ja nimenomaan omenalihava. Miksen voi olla päärynä tai tiimalasi?!

Vierailija
06.09.2019 |

Iso vatsa, ohuet ranteet (nuorempana myös ohuet käsivarret) ja tissittömyys on pahinta :(

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, omenalihavuus on siitä jännä juttu, että mulla ei ole ollut alle 70-senttistä vyötäröä silloinkaan, kun olen ollut 166-senttinen ja 52-kiloinen. Nyt olen kymmenisen kiloa painavampi, ja vy lähes 80 cm. Tosin olen teknistä asti kärsinyt monista mahaongelmista, löytyy laktoosi-intoleranssi, löystynyt mahaportin läppä ja IBS ainakin. Aineenvaihdunta hidastunut kilpirauhasen toimiessa vajaalla, joten aika niukalla ruokavaliolla joutuu olemaan, että pysyy normaalipainossa. Että mieluummin terve kuin tiimalasikroppainen...

Vierailija
22/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottunokka...päärynäbataattiomenavartalo...voi teitä rakkaat siskot :)!

Vierailija
24/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itke ja sure vaan tee asialle jotain! Vyötärölihavuus on epäterveellisintä. Jos rakastaisit itseäsi sellaisena kuin olet, se olisi hyvä, mutta jos itket asian vuoksi ei ole väärin jos teet asialle jotain.

Kyllä sinä pystyt siihen!

Ala ensin työstämään suhdettasi ruokaan. Miksi ruoka on niin tärkeää, miksi syöt ja mitä ruokaan pakenet. Nälkään ei kuole, jos nälkää tuntee hieman. Opettele sietämään nälkää ja täyttämään nälkäisenä vatsa ensin terveellisellä ruoalla.

Ruoka on riippuvuus.

Nyt ruokavalio uusiksi ja lenkille! Itke siellä lenkillä. Juokse ja itke. Anna niille kiloille kyytiä! Kyllä pystyt siihen 😊😊😊

Muutama vuosi sitten onnistuin laihtumaan niin että painoin lopulta 57kg ja vyötärönympärys oli 72cm. Mutta kun into salilla käymisen hiipui ja aloin haluta syödä muutakin kuin kanaa, rahkabanaanilettuja ja kaurapuuroa lihoin nopeasti takaisin ja nyt olen  entistäkin isompi, eli  98 kg 120cm vyötäröllä.

Ap

Ei vaan kun aloit syömään yhtä paöjon kuin ennenkin. Laihdutuksen jälkeen pitäisi opetella syömään normaalia ruokaa mutta kohtuudella ja kulutuksen mukaan.

Vierailija
25/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä28010 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso vatsa, ohuet ranteet (nuorempana myös ohuet käsivarret) ja tissittömyys on pahinta :(

Entä jos kurot paksun vyön tiukalle, niin saat tiimalasin?

Tarkoitatko jotain sellaista, niinkuin tässä?

:D

Vierailija
26/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuntoon suoliston bakteerikanta, ph-tasapaino ja rasvahappotasapaino ja ala harrastamaan päivittäin liikuntaa: joogaa, reipasta kävelyä, uintia, kuntosalia, hiittiä ja hittiä. Ja erityisesti pyöritä päivittäin hula-vannetta. Takaan, että ompusta muotoutuu ihan mukava vartalo. Teettää työtä, mutta kannattaa jo terveydenkin takia! t. ex-omppu, nykyinen suorahko vartalo, jossa sentään kohtuullinen vyötärö

Vierailija
27/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/39 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä... Entäpäs jos ajattelisitte välillä jotain muutakin.

Vierailija
29/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itke ja sure vaan tee asialle jotain! Vyötärölihavuus on epäterveellisintä. Jos rakastaisit itseäsi sellaisena kuin olet, se olisi hyvä, mutta jos itket asian vuoksi ei ole väärin jos teet asialle jotain.

Ala ensin työstämään suhdettasi ruokaan. Miksi ruoka on niin tärkeää, miksi syöt ja mitä ruokaan pakenet. Nälkään ei kuole, jos nälkää tuntee hieman. Opettele sietämään nälkää ja täyttämään nälkäisenä vatsa ensin terveellisellä ruoalla.

Ruoka on riippuvuus.

Nyt ruokavalio uusiksi ja lenkille! Itke siellä lenkillä. Juokse ja itke. Anna niille kiloille kyytiä! Kyllä pystyt siihen 😊😊😊

Muutama vuosi sitten onnistuin laihtumaan niin että painoin lopulta 57kg ja vyötärönympärys oli 72cm. Mutta kun into salilla käymisen hiipui ja aloin haluta syödä muutakin kuin kanaa, rahkabanaanilettuja ja kaurapuuroa lihoin nopeasti takaisin ja nyt olen  entistäkin isompi, eli  98 kg 120cm vyötäröllä.

Ap

Eli et osannut laskea kuinka paljon kulutat päivässä ja söit rankasti enemmän. Trollihan tämä tietysti oli, sillä jokainen tietää että mikään ruoka ei ole kiellettyä vaan ainoastaan ylensyönti lihottaa. Kilossa karkkia on 3300 kaloria ja kilossa kanaa on 1100 kaloria. Olisit joka päivä voinut syödä kilon kanaa ja laihtua. Terveisiä Porvooseen.

Vierailija
30/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen näin laihdutettuani sellainen suorakaide. Että eipä tää nyt ihan hirveesti ulkonäköä aina paranna, elämänlaatua kyllä, kun ei ole ylimääräisiä kiloja mukana.

Vierailija
31/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me omenalihavat olemme aina lautoja?!  Korostaa ikävästi valtavaa pötsiä kun aa-kuppi...

Vierailija
32/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kertomasi perusteella väkisinkin reilusti ylipainoinen, joten ongelmasi on enemmänkin ylipaino kuin vartslonmslli. Jos laihdutat itsesi normaalipainoiseksi, et ehkä saa kapeaa vyötäröä verrattuna muuhun kroppaan, mutta kyllä hoikka omena voi silti näyttää hyvältä.

Itse olen päärynä-mallinen ja painan 50kg. Tässä vartalomallissa on todellakin omat ongelmansa: kaikki rasva mitä mussa on, on reisien ja pepun alueella. Reidet ja peppu on löysät vaikka painan noin vähän. Lisäksi selluliittia on vaikka muille jakaa! En ole nähnyt hoikkien omenoiden kärsivän selluliitista eli tässä ainakin yksi positiivinen puoli omenille. Lisäksi rinnat on olemattomat verrattuna lantioon. Jos lihon, saan isommat rinnat, mutta samalla perseeni leviää suhteessa vielä enemmän.

Vierailija
33/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*vartalonmalli t.äskeinen

Vierailija
34/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka on riippuvuus.

Ap

Eli et osannut laskea kuinka paljon kulutat päivässä ja söit rankasti enemmän. Trollihan tämä tietysti oli, sillä jokainen tietää että mikään ruoka ei ole kiellettyä vaan ainoastaan ylensyönti lihottaa. Kilossa karkkia on 3300 kaloria ja kilossa kanaa on 1100 kaloria. Olisit joka päivä voinut syödä kilon kanaa ja laihtua. Terveisiä Porvooseen.

Ai jos tulee salilta ja vetää rasvaista lasagnea ennen nukkumaan menoa  kasvisten asemasta, niin siinä ei muka liho? Taidat olla niitä palleroita jotka syövät viinerin kermakahvin kanssa  koska kuluuhan se sillä  kun kävelee korttelin ympäri ja ottaa instaan "lenkkeilykuvia".

Vierailija
35/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen chili, olisinpa porkkana.

Vierailija
36/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulin kesälomalta, painoin 116 kg.

Olen laiska ihminen ja päätin tehdä pienen muutoksen.

Iltapalalla ei enää leipää vaan 1-2 hedelmää, omenaa yleensä.

Kuorin ja lohkon kauniisti ja syön lasten kanssa.

Kävelen seuraavalle pysäkille . Asemalle kävely ja vaihto kestää 14 min, kävely 25 min.

Kävelen päivittäin 50 min ja ylimääräistä aikaa menee 20 min.

Olen laihtunut näillä tavoilla 6 kg.

Eipä näillä kiloilla mitään, mutta enpä ole oikein mitään tehnytkään.

Pienikin liikunta auttaa jaksamiseen ja mielentilaan. Murheet jäävät kävelyn aikana ja olen paljon pirteämpi tullessani kotiin.

Jouluun mennessä 10 kg täyteen

Vierailija
37/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt positiivisuutta kehiin, AP. Nyt kauppareissulla tänään punnitset itsesi hevi-osaston vaa'alla. Oletuspainosi ehkä 90 kg X puolalainen ida red-lajike 0,89e/kg, niin voit liimata itseesi hintalapun 80e. Se ei ole ollenkaan paha hinta omenasta.

Vierailija
38/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin  myös omenalihava mutta tein päätöksen tehdä asialle jotain.

- Juoksin. Vaikka kylkeen pisti, oksetti ja  happi loppui tein joka ilta aina vain pidemmän ja pidemmän juoksulenkin. Kun polvet kipeytyivät otin vain särkylääkettä.

- Aloin korvata aamupalan Bullet proof-kahvilla jossa  mustaa kahvia, suolatonta voita ja kookosöljyä.

- Lopetin leivän syönnin.

- Siirrän nälkää juomalla paljon vettä.

Aloituspaino oli 90 kg nyt painan 60 kg ja kahdessa vuodessa päästy tähän :) Tavoitepaino 55 kg lähestyy koko ajan. Stemppiä ap, kyllä sinäkin pystyt !

Vierailija
39/39 |
07.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että tiukan salidieetin ja mättösyömisen väliin mahtuu monta ruokavaliota? Olen hoikka, teen vain kevyttä liikuntaa ja silti voin syödä sipsejä ja (itsetehtyä) pitsaa viikottain. Sen muun ajan kun syön perusruokaa ilman kalorien laskemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme