Mies tuli viime yönä työmatkalta, purin hänen laukkuaan aamulla ja löysin
kondoomeja. Pitäisikö huolestua? Me emme ole käyttäneet kondomiehkäisyä pitkään aikaan mutta onhan mahdollista että ne ovat jääneet sinne. En usko että mieheni voisi koskaan pettää, olemme umpirakastuneita ja onnellisia.
Kommentit (15)
Onko miehesi kädetön vai joku alaikäinen teini tai kenties molempia, kun ei itse osaa matkatavaroitaan purkaa...?
Vierailija kirjoitti:
Onko miehesi kädetön vai joku alaikäinen teini tai kenties molempia, kun ei itse osaa matkatavaroitaan purkaa...?
Hänellä tänään vapaapäivä ja omatoimisesti ajattelin purkaa laukun kun hän vielä nukkui.
Ap
Vaimo tuli eilen työmatkalta ja löysin illalla hänen pimperostaan käytetyn kortongin, jossa oli vielä mällit sisällä. Pitäisikö huolestua?
Älä pure miehesi matkalaukkua, niin säästyt moneta murheelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä tänään vapaapäivä ja omatoimisesti ajattelin purkaa laukun kun hän vielä nukkui.
Ap
Eli koskit hänen henkilökohtaiseen omaisuuteen ilman tämän lupaa. Kondomien säilytys matkalaukussa ei ole rikos, mutta toisen henkilökohtaisen omaisuuteen kajoaminen sitä kyllä on.
Se on terveen merkki. Anna miehesi elää välillä.
Otsikko on siis "mies tuli työmatkalla".
Siis mistä näitä aivottomia akkoja oikein siiää ? Olemme umpirakastuneita ja blaa blaa. Ei se ennenkään ole pettämistä estänyt.
Olin tulossa aamuyöstä työmatkalta ja olin ajamassa pihaan, kun asunnostamme poistui peräjälkeen postimies, talonmies, putkimies ja isännöitsijä. Pitäisikö huolestua, onko putkiremontti tulossa?
t. kaupparatsu.
Kuinkakohan monta kertaa tämä provo on ollut täällä...
Miehesi tarvitsee vapautta erityisen paljon, on ymmärrettävää.
Joo joo.