Twin flame eli kaksoisliekki-höpötykset kuulostavat kyllä niin sekopäisiltä ja epätoivoisilta :D
Noita juttuja kun lukee, on eka ajatus se, että nyt on keksitty oikein kunnon hörhösatu, jolla oikeutetaan ja selitetään pettäminen/narsismi/masennus/läheisriippuvuus/se ettei toista kiinnosta...
Siis uskomatonta huuhaata ihmiset suoltaa omasta päästä ja toiset lukee ihan tosissaan.
Kommentit (42)
Kaksoisliekkeys on yhtä kuin oma valaistumisen tie kera sielunpuoliskonsa kenestä on aikanaan syystä tai toisesta erotettu kokemaan yksin asioita. Kaksoisliekeys tässä ajassa ei ole, eikä pidä olla jokaisen tie, koska meitä sieluja on eri-ikäisiä ja eri tasolla etenemässä rakkauden tiellä. Tässä ajassa kaksoisliekit inkarnoituu tarkoituksella yhtä aikaa tässä elämässä lukuisten elämiensä joukosta, koska valaistumis- ja sitä kautta yhteentuloprosessi tuottaa meistä valotyöntekijöistä vielä voimallisempia henkisiä auttajia. Yhtä lailla voisi arvostella suhteita, jotka perustuu eritasoiseen läheisriippuvuuteen, joissa aina, tahtoi tai ei haetaan jollain tasolla rakkautta ja hyväksyntää ulkoapäin. Mutta joo, arvostelun tie on pelon tie, joka tuo vain omaan elämään turhaa sekaannusta. Annetaan siis kaikkien kukkien kukkia jne.
Oon siitä onnekas, että mulla ei ole tuota kaksoisliekkiuskomusta vaikka oon nainen. Uskon että jokainen on yksilö sielukipinä ja valitsee kenen kanssa on. Ei olla samanlaisia todellakaan, ehkä on yhteisiä päämääriä ihmisten kanssa noin muuten. Ja ei se tarkoita että nyt kaikki miehet tai naiset on heti eroamassa. Moni yrittää kyllä parhaansa. Oma asia on ihmisen "kloonit" ja joku miespuolinen hahmo, mutta kuka itsensä kanssa seurustelisi.
Vierailija kirjoitti:
Koska olette kuulleet miesten puhuvan kaksoisliekistä ja vetovoiman laeista?
No esimerkiksi se yksi vaimonsa kuoleman jälkeen uutta rakkauttaan somessa hehkuttava uutisankkuri on näistä hölissyt.
Vierailija kirjoitti:
Kaksoisliekki kokemus ja se miten siitä lehdissä kerrotaan, eroavat samalla lailla kun päivähoroskoopit lehdissä versus oikean astrologin tekemä horoskooppi.
Kokemus on niin voimakkaan pysähdyttävä, olen miettinyt että varmaan sama kuin joillain uskoon tulo. Sä vaan tiedät. Mitään tekemistä asialla ei ole rakkauden kanssa,kuten se käsitetään. Itse olen kaksoisliekki kumppanini hyvä ystävä. Meillä on vain tietty yhteys.
Eihän sitä koe varmaan kaikki maailmassa koska se liekkihän voi olla missä vain. Mutta täyttä huuhaata se ei ole, tosin se taru liekin synnystä on satua, ehkä vain koetettu keksiä joku selite sille että täysin vieras ihminen on peilikuvasi mieleltään.
Astrologin tekemä horoskooppi on tasan yhtä pätevä kuin iltapäivälehdessä julkaistu. Kumpikin ovat ihan silkkaa huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjailetko tässä, että miehet eivät usko humpuukiin tai saarnaa tällaisista höpsötyksistä, koska miehet ovat järjen ihmisiä eivätkä höpsöjä kuten naiset? Ja naiset yläpeukuttaa.
Itse asiassa miehet uskovat tutkitusti naisia vähemmän kaikenlaiseen new age -höpöön, uskomuslääketieteeseen, astrologiaan, feng shuihin, energiaparantamiseen jne. Miehet uskovat sitten enemmän muun tyyppiseen huuhaahan, kuten illuminaatteihin, uuteen maailmanjärjestykseen, litteään maahan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjailetko tässä, että miehet eivät usko humpuukiin tai saarnaa tällaisista höpsötyksistä, koska miehet ovat järjen ihmisiä eivätkä höpsöjä kuten naiset? Ja naiset yläpeukuttaa.
Itse asiassa miehet uskovat tutkitusti naisia vähemmän kaikenlaiseen new age -höpöön, uskomuslääketieteeseen, astrologiaan, feng shuihin, energiaparantamiseen jne. Miehet uskovat sitten enemmän muun tyyppiseen huuhaahan, kuten illuminaatteihin, uuteen maailmanjärjestykseen, litteään maahan jne.
Miehiinkin uppoaa uskomushoito, jos sen väitetään parantavan potenssia.
Sosiaalisten rakenteiden hömppää ovat nämä Illuminatit, mutta myös PUAt ja tatet. Erikoista, ettei kahta jälkimmäistä nähdä sellaisina.
Ei tuo sen hullumpaa ole kuin muutkaan uskonnot. Ja sille jonka mielestä miehet on rationaalisempia, uskovaisia miehiä on pilvin pimein ja miehet ovat uskossaan usein fanaattisia.
Samaa mieltä kuin ap. Olen sivusta nähnyt. "Kaksoisliekkiydellä" on omassa tuttavapiirissäni oikeutettu
- Leikki-ikäisten lasten äidin yhteenmuutto uuden miehen kanssa hyvin lyhyen tuntemisen jälkeen (no erohan siitä tuli)
- Exän vainoaminen (se ei vaan tajuu että kuulutaan yhteen)
- Salarakkaan perheen häiriköinti, joka jatkui vielä salarakkaan jäätyä kiinni vaimolleen ja pistettyä välit poikki
Koska en ole nähnyt IRL yhtäkään tervettä esimerkkiä tuosta kaksoisliekki-höpinästä, suhtaudun suurella varauksella ja pidän hyvin todennäköisenä että ilmiöstä vaahtoava kärsii mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi se yksi vaimonsa kuoleman jälkeen uutta rakkauttaan somessa hehkuttava uutisankkuri on näistä hölissyt.
Voi luoja miten mautonta. Pakko oikein päästä alleviivaamaan miten nyt on vihdoin Se Oikea käsipuolessa? Olikohan leskellä ja vaimollaan jotain ongelmia suhteessa, kun niin pian siirryttiin eteenpäin. Ja ei, en sano, että lesken tulisi olla ikuisesti yksin. Voisi vähän kuitenkin kunnioittaa edes yhteisiä lapsia.
Desperately Seeking Soulmate - Amazon Prime tai Escaping Twinflames - Netflix... kannattaa katsoa. Tosi hyviä tosi tarinoita tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä kaksoisliekkiin. Olen omani tavannut. Ja asia oli nimenomaan niin päin, etten ollut koskaan edes kuullut moisesta ja tavattuani tuon ihmisen aloin hädissäni googlailla mitä mulle tapahtuu ym. juttuja, jolloin löysin tämän kyseisen termin. Ymmärsin, että kaikki kohdat mistä jutuissa puhutaan, täsmää enkä olekaan tullut hulluksi.
Joten joo, uskon kyllä tähän. Ongelmana lienee, että ihmiset eivät tunnista oikeaa kaksoisliekkiään tai mitä suurimmalla todennäköisyydellä eivät häntä koskaan edes kohtaa ja luulevat minkä tahansa riippuvuussuhteen tai toivottoman ihastuksen olevan sitä. Ei tämä ole jotain, mikä tulee kaikille elämän aikana eteen.
Minulla meni vähän samalla tavalla. En uskonut koko ilmiöön enkä ollut millään tavalla kiinnostunut siitä ennen kuin se tuli Quorassa vastaan viime syksynä. Kohtasin eron jälkeen useampia aika outoja synkroniteettejä, joille en löytänyt oikein parempaakaan selitystä. Tulin alun perin tietoiseksi kaksoisliekeistä vuonna 2016(?), kun eräs toinen mies otti minuun kerran yksityisviestillä yhteyttä eräällä foorumilla ja kyseli, onko hänen tapaamansa nainen kaksoisliekki minun mielestäni. Kuittasin tuon miehen jutut omassa mielessäni huuhaana ja sanoin silloin aika suoraan, että en ole tutkinut koko asiaa eikä se kiinnosta minua juurikaan. Omituista tuokin, että tuo konsepti tulee eteen, ensin sitä ei ota ollenkaan tosissaan ja sitten vuosia myöhemmin joutuu itse tilanteeseen, jossa sama konsepti lyödään eteen uudestaan ja sitten joutuu toteamaan, että ehkä siinä on jotain perää sittenkin...
M35
Huijausta. Epävakaiden k*setusta.
Sen uskoo kun toisesta ihmisestä jää mieleen jokaiseksi päiväksi muisto vaikka vuosia olisi kulunut. Eikä osaa sanoa että miksi. Omalla kohdalla vielä sekin etten osaa sanoa oliko kiinnostus edes romanttista, kun syvistä tunteista huolimatta olisin lähinnä halunnut olla vaan samassa tilassa, hengittää samaa ilmaa ja olla vaan. Kyllä mä kyseenalaistan oman järkeni ja melkein päivittäin mutta en usko että tämä henkilö lähtee siltikään sydämestäni, oli tämä mitä vain. Enää se ei oikeastaan satu, lähinnä puuduttaa kun toinen on siellä vaan vaikkei järjellisesti pitäisi mitään syytä olla eikä voida nähdä, ei jutella, ei mitään. Koitin mutta se ei kuitenkaan toteutunut. Olen käynyt rankkoja juttuja läpi tuon jälkeen, ja melkein menehdyin. Nykyään pärjään ilman apuakin mutta olisin mä halunnut pystyä jutteleen hänen kanssaan ja kysyä mitä tapahtuu. Niinku hän osaisi vastata. Jostain syystä etsin niitä vastauksia häneltä, hän kuunteli,hyvä ihminen kun on. Oudoimpia kokemuksia joita mulla on ollut, mutta olen sulle ikäni kiitollinen siitä että kuuntelit. Itkettää ajatella että oon vaan yksin tän tunteen kanssa ja jos tää onkin pelkkää harhaa. Mutta se ei oo kuitenkaan harhaa että oot aina mulle merkityksellinen ja toivon sulle elämään paljon iloa. Elä munkin puolesta, mä en vaan kerta kaikkiaan osaa. Yritän kuitenkin, loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Desperately Seeking Soulmate - Amazon Prime tai Escaping Twinflames - Netflix... kannattaa katsoa. Tosi hyviä tosi tarinoita tästä aiheesta.
Jälkimmäinen käsittelee Twin Flames Universe -yhteisöä ja sen perustanutta pariskuntaa, jotka ovat surullisia oppikirjaesimerkkejä siitä, mihin kaksoisliekkihuuma pahimmillaan voi johtaa. Yhteisön ex-jäsenet ovat kertoneet mm. saamistaan vainoamistuomioista, koska uskoivat, että oma ex tai joku perustajien summamutikassa heille osoittama henkilö oli heidän "jumalainen vastinkappaleensa". Myös homofobia ja jäsenten painostaminen sukupuolensa muuttamiseen on yhteisössä yleistä, koska kaksoisliekkiparissa toinen on "jumalainen maskuliini" ja toinen "jumalainen feminiini". Samansukupuoliset ja sukupuoli-identiteetiltään yhteneväiset pariskunnat eivät siis tämän näkemyksen mukaan voi olla kaksoisliekkipareja. Kaksoisliekkikultin romanttisen ja mystifioidun julkisivun taakse kätkeytyy todella pimeää ja häiriintynyttä toimintaa, jolla ei ole mitään tekemistä nykyaikaisten rakkaus- ja parisuhdekäsitysten kanssa.
Ei ole mitään kaksoisliekkejä. On vain ihmisiä, joiden kanssa natsaa.
Tämähän on myös kulttuurikysymys. Aasiassa näkymätön on todellisempaa kuin näkyvä. Suomalaiselle yleensä asia on päinvastoin.
Palstamammojen kaksoisliekki on aina joku rikkaampi mies.
Muiden suhteissa ei haittaa liekit. Mutta en itse siihen ihan lähtisi. Onhan se varmaan romanttista sanoa että kaksoisliekki, jonkun mielestä. Sieluliekki voi olla liioiteltua, että olisi samasta sielusta, ellei itsensä kanssa halua seurustella - ei kuulosta järkevältä. Mutta jos joku ihminen josta pitää hokee rakkausjuttuja muualle, se voi tietysti ahdistaa.
Mulle kävi myös näin. Ihmettelin mitä tapahtui. Etenkin kun se oli meille kummallekin yhtä totta. Näemme harvoin, kaipaamme toisiamme ja kun tapaamme, olemme aina täysin läsnä ja "uponneina toisiimme". Edelleen yritämme sanoittaa sitä oloa mikä yhdessä tulee ja kumpikin tiedämme mitä tarkoitamme mutta emme saa sitä puettua sanoiksi. En todellakaan tiennyt tästä ennen kuin niin kävi. Hän on minua vanhempi ja vastakkaista sukupuolta.