Twin flame eli kaksoisliekki-höpötykset kuulostavat kyllä niin sekopäisiltä ja epätoivoisilta :D
Noita juttuja kun lukee, on eka ajatus se, että nyt on keksitty oikein kunnon hörhösatu, jolla oikeutetaan ja selitetään pettäminen/narsismi/masennus/läheisriippuvuus/se ettei toista kiinnosta...
Siis uskomatonta huuhaata ihmiset suoltaa omasta päästä ja toiset lukee ihan tosissaan.
Kommentit (42)
Samaa mieltä. Ketjuun hieman laiskaa kritiikkiä heitinkin, mutta kuten odotettavaa, vastakaikua en sille saanut :)
Se on vain hienompi taustatarina sille, että jonkun ihmisen kanssa natsaa pirun hyvin. Mihin se sitten kenetkin oikeuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ketjuun hieman laiskaa kritiikkiä heitinkin, mutta kuten odotettavaa, vastakaikua en sille saanut :)
itseasiassa täällä on ketju jossa haetaan kokemuksia kyseisestä "tapahtumasta" mutta pelottavinta koko ketjussa on se että kaikki asiaan kriittiset kommentit katoaa, eli joku otta asian aivan liian tosissaan ja ilmiantaa kommentteja haukkana ja aivan turhaan, sillä joissakin kadonneissa ei ollut mitään esim. halventavaa ketään kohtaan.
Hei, pakkohan tämän tf:n olla totta, kun Cosmopolitankin on kirjoittanut jutun aiheesta! Niinku oikeesti, nyt mun täytyy etsiä asiaa liittyvät numerot(?!) jotta tiedän että olen oikealla polulla.
(ja jos ette ymmärtäneet, olin sarkastinen)
Vierailija kirjoitti:
Hei, pakkohan tämän tf:n olla totta, kun Cosmopolitankin on kirjoittanut jutun aiheesta! Niinku oikeesti, nyt mun täytyy etsiä asiaa liittyvät numerot(?!) jotta tiedän että olen oikealla polulla.
(ja jos ette ymmärtäneet, olin sarkastinen)
Niinku tämä:https://www.cosmopolitan.com/sex-love/a28609253/twin-flame-signs/
taikka tämä:
https://www.cosmopolitan.com/sex-love/a28626249/twin-flame-stages/
Ei muuta kuin valmistelemaan elämä tämän mukaan, niin elämä menee järjestykseen, hiukset kasvaa takaisin, saan postin johtajan palkan ja maailma pelastuu. (eiku,miten tämä toimii)
Varokaa vaan, kohta TF uskovaiset löytää tän ja ketju katoaa.
Mark my words.
Minua se aihe kiinnostaa, mutta en ole oikein saanut täysin selkeää käsitystä mitä se tarkoittaa. Ensimmäinen ajatukseni on, että se on hömppää. Toisaalta tuollainen romanttinen hömppä on kivempaa ajanvietettä kuin kauhuelokuvat, joista en pidä ja jotka ovat myös hömppää.
Usein eniten ärsyttävät ihmiset, jotka pakkomielteenomaisesti jauhavat jotakin asiaa ja hyökkäävät sillä muiden kimppuun.
Koska olette kuulleet miesten puhuvan kaksoisliekistä ja vetovoiman laeista?
Kaksoisliekki kokemus ja se miten siitä lehdissä kerrotaan, eroavat samalla lailla kun päivähoroskoopit lehdissä versus oikean astrologin tekemä horoskooppi.
Kokemus on niin voimakkaan pysähdyttävä, olen miettinyt että varmaan sama kuin joillain uskoon tulo. Sä vaan tiedät. Mitään tekemistä asialla ei ole rakkauden kanssa,kuten se käsitetään. Itse olen kaksoisliekki kumppanini hyvä ystävä. Meillä on vain tietty yhteys.
Eihän sitä koe varmaan kaikki maailmassa koska se liekkihän voi olla missä vain. Mutta täyttä huuhaata se ei ole, tosin se taru liekin synnystä on satua, ehkä vain koetettu keksiä joku selite sille että täysin vieras ihminen on peilikuvasi mieleltään.
Kuulostaa hömpältä, mutta todella pelottavalta, jos olisi totta. Sielunkumppani on jotenkin turvallinen valinta nössölle ja turvallisuushakuiselle ihmiselle.
Toisaalta, itselläkin on erityislaatuinen ihminen ulkomailla enkä ole koskaan oikein osannut määritellä tätä kokemusta mitenkään. Se on niin poikkeava kaikista muista ihmissuhteista.
Termit ovat sitä nykypäivän erikoisuuden tavoittelua. Mutta valitettavasti taitaa olla niin, että pieni vähemmistö saa kokea voimakasta rakkautta tunnetasolla. Sen sijaan kumppani on rationaalinen kauppalista.
Kyllähän jokaisen sukupolven pitää se ruuti uudelleen keksiä. Kun housut alkaa tuntumaan pieniltä ja päässä surisee niin tolkuton rakastuminenhan eli "twin flame" se sieltä pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa vetovoiman laki on yleinen aihe miespuolisilla tubettajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vihjailetko tässä, että miehet eivät usko humpuukiin tai saarnaa tällaisista höpsötyksistä, koska miehet ovat järjen ihmisiä eivätkä höpsöjä kuten naiset? Ja naiset yläpeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihjailetko tässä, että miehet eivät usko humpuukiin tai saarnaa tällaisista höpsötyksistä, koska miehet ovat järjen ihmisiä eivätkä höpsöjä kuten naiset? Ja naiset yläpeukuttaa.
Naiset alapeukuttavat vain.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän jokaisen sukupolven pitää se ruuti uudelleen keksiä. Kun housut alkaa tuntumaan pieniltä ja päässä surisee niin tolkuton rakastuminenhan eli "twin flame" se sieltä pukkaa.
Rakastumisella ja kaksoisliekki kokemuksella ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Samaa sukupuolta tai eri ikäpolvea edustavat ihmiset voivat kokea sen. Mutta turhahan sitä on selittää täällä kun olette jo asiasta lukeneet oikein Cosmopolitasta ja Me Naisista.
Uskon kyllä kaksoisliekkiin. Olen omani tavannut. Ja asia oli nimenomaan niin päin, etten ollut koskaan edes kuullut moisesta ja tavattuani tuon ihmisen aloin hädissäni googlailla ”mitä mulle tapahtuu” ym. juttuja, jolloin löysin tämän kyseisen termin. Ymmärsin, että kaikki kohdat mistä jutuissa puhutaan, täsmää enkä olekaan tullut hulluksi.
Joten joo, uskon kyllä tähän. Ongelmana lienee, että ihmiset eivät tunnista oikeaa kaksoisliekkiään tai mitä suurimmalla todennäköisyydellä eivät häntä koskaan edes kohtaa ja luulevat minkä tahansa riippuvuussuhteen tai toivottoman ihastuksen olevan sitä. Ei tämä ole jotain, mikä tulee kaikille elämän aikana eteen.
Lapsena naapurissa asui poika jonka kanssa oli hauskaa. Lopulta kävi niin että hän muutti perheineen pois, minulle jäi vajaa olo, tuntui että jokin tärkeä lähti pois. Meni vuosia sen kanssa ja nyt 24 vuotta myöhemmin sain asiaa käsiteltyä.
Tosiaan tuntui että jokin tosi iso osa lähti pois. Ei ole tullut sellaista kenenkään kanssa.
Lapsena oli myös huomattavan paljon muita lapsia ja aikuisia ympärillä, joten se yhteys tai mikä vain oli omituinen.
Juuri tätä olen mielessäni miettinyt mutten jaksanut oksentaa palstalle kirjallisena.
Kiitos. Noin se on.