Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana tunne, kun

Vierailija
05.09.2019 |

kello on vasta 17 ja olen tehnyt kaikki hommat tältä päivältä. Työpäivä tehty, uimassa käyty (päivän treeni) ja koira lenkitetty (illalla tarvii vielä pienen lenkin). Nyt ei mihinkään kiire. Tätä ei tosiaan tapahdu usein arkipäivissäni,tälläkin viikolla olen painanut talla pohjassa kaiken maailman hommia joka päivä iltamyöhiin. Olenkin ihan väsynyt jo nyt torstain tullen..

Nyt ajattelin ottaa 1h päikkärit ja sen jälkeen ehkä vain katsella jonkun leffan. :) Ihanaa

Miten teidän päivä on sujunut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade! Itsellä aina vaaan kiire, kiire, kiire hommia riittää

Vierailija
2/6 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kade. Olen saanut elää pitkään yksin.

Onnekseni en mennyt nuorena naimisiin vaan juuri sopivassa iässä ja lapsiakin sain liudan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihana tunne ja nimenomaan silloin, kun on ollut kiirettä ja vihdoin tulee vapaa ilta / vapaapäivä. Sitä arvostaa ja jotenkin tuntee että on ansainnut, nauttii vaan. Työttömänä kun olin, oli useimmat päivät ihan "vapaapäiviä", silloin siitä yhtään samalla tavalla. Ei tavallaan ollut mitään, mistä rentoutua, kun normiarki oli koko ajan vapaata ja lepoa. Työssäkäydessä ajattelee välillä, että olispa tuollainen ihanaa, mutta ei se pitemmän päälle oikeasti ole.

Vierailija
4/6 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kade. Olen saanut elää pitkään yksin.

Onnekseni en mennyt nuorena naimisiin vaan juuri sopivassa iässä ja lapsiakin sain liudan.

Miten tämä liittyy aloitukseen?

5/6 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään, katoin telkkaa, kävin miehen kanssa kaupassa. Laps tuli äsken kotiin, varmaan kohta kokkailemaan. Vaahtokylpy vois olla ihan hyvä juttu. Suunnittelen tekiskö jotain järkevää huomenna vai lähtis jonnekin hurvittelemaan.

Vierailija
6/6 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvester kirjoitti:

Nukuin pitkään, katoin telkkaa, kävin miehen kanssa kaupassa. Laps tuli äsken kotiin, varmaan kohta kokkailemaan. Vaahtokylpy vois olla ihan hyvä juttu. Suunnittelen tekiskö jotain järkevää huomenna vai lähtis jonnekin hurvittelemaan.

Lomalla, työtön, eläkeläinen?