Parhaat kirppislöytösi?
Luetellaan parhaita kirppikseltä löytyneitä tai vaikka muuten vaan käytettyinä ostettuja pikkutavaroita (ei sentään autoja tai taloja! )
Kommentit (26)
Etsin mökille tukevaa maljakkoa. Kympillä löysin vahvasti turkoosin maljakon. Arvioitutin sen asiantuntijalla, jolloin yllätys oli suuri maljakon hinnan kivutessa 400 euroon. Hupsista! Siinä oli joku laittanut mummon kuolinpesän kirpparille?
Arabian täysin ehjä maitokannu 3 e.
Ultraäänipesuri 30 euroa, tehtaan paketissa.
Ovh. 400.
Harmaanmusta villakangastakki 5€.
Pohjepituus ja kaunis leikkaus. Muutama vuosi sitten ostettu ja edelleen kuosissaan.
Valaisin maksoi 10e, myin netissä hintaan 850e. Lipasto maksoi 30e, myin netissä 350e. Sitten on paljon joista voittoja 20-100e.
Aito intialainen silkkimatto, 15 e, kierrätyskeskuksesta.
Puolipitkä musta mokkanahkatakki 10 euroa. Uuden veroinen. On ollut kovassa käytössä. Toinen päällystakki, joka on melko erikoinen hapsuluomus. Siitä maksoin enemmän. Aivan ihana ja omaan tyyliin sopiva.
Neuletakki 100% mohairia 2 euroa ja täsmälleen mun kokoa!!! Olin, että TÄH?!!:D
Italialainen takki villaa ja mohairia 9 euroa.
Vanha 40cm maitotonkka 1€ normisti noista pyydetään 50-80€
Mulberryn olkalaukku, sellainen pussukkamalli, 10e!
Käyttämätön Gudrun Sjödenin silkkihuivi 30 snt.
Vähän käytetty ruskea anustappi. Maksoi vaan 5€.
Elvinen parkatakki, just minun väri ja koko. Kuin uusi, lapussa luki käyttämätön ja voin uskoa sen. Maksoin 50 euroa, kun uuden takin hinta noin 300 euroa. Mielestäni tein hyvän löydön.
Arabian Ruija-astiasto kuudelle - hintaan 20 snt/osa.
Itsellä ei ole mitään huippulöytöjä, kun en kirppareita juuri kiertelekään. Olen se, joka laittaa merkkivaatteet halvalla eteenpäin. Mutta tosi kiva lukea näistä löydöistä! Ja nimenomaan niistä, jotka tulee omaan käyttöön. Mua inhottaa kaikki trokarit, jotka kyylää toisten kirpparitavaroita halvalla ja myyvät eteenpäin.
En oo pitkään aikaan löytänyt kirpparilta mitään. Asun maalla, täällä ihmiset ostavat lähinnä halpisvaatteita, joten niitä on sitten kirpparillakin. Mutta torista ostin kesällä Haglöfsin erittäin vähän käytetyt (tai jopa käyttämättömät) kevyet housut 20 eurolla. Nuo ovat torissakin hinnoissaan, joten 20 e on halpa.
Tuli tässä mieleen yksi monen vuoden takainen kirpparilöytö, joka on osoittautunut hyväksi, vaikkei niin erikoinen varsinaisesti olekaan: H&M:n villapaita, jossa on vielä osittain jotain keinokuitua (en nyt jaksa tarkistaa mitä, mutta tuskin akryylia, kun ei nyppyynny). Se on pysynyt vuosia tosi hyvänä, parantunut vain, kun pesen sitä villanpesu- ja hoitoaineella. Kun ostin sen, se oli pesty tavallisella pyykkiaineella, joka haisikin siinä pari ekaa vuotta. Olen käyttänyt sitä paljon, se on tosi monikäyttöinen.
AP aloittaa:
- Reilunkokoinen valurautapaistinpannu joka oli helppo kunnostaa
- Kolme (!) Stanley-merkkistä perushöylää jotka ovat kunnostettuina toimineet tolkuttoman hyvin suhteessa hankintahintaan
- Elämäni mukavin nojatuoli, hinta 25 euroa
- Elämäni eka retkikeitin: aito Trangia, täys setti hintaan 4 euroa