Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitteko sinä ja puolisosi olleet match Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa? Perustelut!

Vierailija
04.09.2019 |

Eli kysymys kuuluu: jos sinä ja nykyinen puolisosi olisitte olleet osallistujina Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa niin uskotko, että teistä olisi tehty match? Ja perustelut kyllä/ei - vastauksiin. Kiinnostaa etenkin ne EI vastausten perustelut ja yhdessä oltu aika! :)

Aloitan. Naimisissa, yhdessä oltu 9 vuotta Uskon vahvasti, että meistä olisi tehty match. Perustelut:
-suunnilleen saman ikäisiä, noin 3v. ikäeroa
-molemmat urheilullisia ja hoikkia
-samanlaiset elämäntavat
-molemmilla korkeakoulututkinto, sama pääaine humanistisella alalla
-molemmat koulutus- ja opetustehtävissä
-samanlainen arvopohja
-hieman erilainen maailmankuva, mutta ei paljoa (toinen hieman taipuvaisempi uskonnollisuuteen/hengellisyyteen kuin toinen, molemmat kuitenkin pitkälti tieteelliseen maailmankuvaan nojaavia)
-samanlainen perhetausta (toisella vanhemmista sama ammatti kuin toisen vanhemmalla, lähes sama määrä sisaruksia)
-molemmat halusivat lapsia
-bonuksena täysin naimanaamat

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olisi varmaan kosahtanut jo ikaeroon (liki 14 vuotta). Se onkin ainut meita "erottava" asia, koulutus, arvomaailma ja harrastukset/kiinnostuksen kohteet on samoja. 

---Mika on naimanaama? o_0 

Vierailija
2/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että oltais. Perustelut: ikäeroa 14 vuotta. Minä korkeastikoulutettu tekniikan alalla, mies taiteilija. Näytämme lähes toistemme vastakohdilta. Silti oltu yhdessä nyt 13 vuotta ja hyvin pyyhkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin siinä vaiheessa niin epävarma itsestäni, että olisin varmaan tipahtanut jo esikarsintavaiheessa pois.

Vierailija
4/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimanaamat tarkoittaa sitä, että pariskunta on hyvin paljon toistensa näköisiä, samanlaiset piirteet jne. Näyttävät kuin toisilleen tehdyiltä tai kuin sama ihminen olisi tehty kahdeksi eri versioksi.

Vierailija
5/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimanaamat tarkoittaa sitä, että pariskunta on hyvin paljon toistensa näköisiä, samanlaiset piirteet jne. Näyttävät kuin toisilleen tehdyiltä tai kuin sama ihminen olisi tehty kahdeksi eri versioksi.

Ahaa - mulla oli tuo mun eksan kanssa! Meita luultiin usein sisaruksiksi, mika aiheutti joskus aika vinkeita tilanteita :) 

Vierailija
6/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltais oltu.

Vierailija
7/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdollista, sellainen kerrankin onnistuva vanhempi pari, yleensä kaikki vanhemmat parit päätyvät ohjelmassa eroon jo kauden aikana (ne ulkomaiset jaksot joita olen kurkkinut pikakelauksella eka jakso-vika jakso). Koulutusero on suuri, minä tohtori mies ei ylioppilas, mutta kumpikin nykyisellään johtavassa asemassa, hyväpalkkaisia, työssä paljon ulkomailla matkustavia jne (vanhemmiten työura paljon koulutustaustaa tärkeämpi). Ikäero 1 v, ei todella vähän vanhalle parille, arvot rahankäytön ja vapaa-ajankäytön suhteen hyvin samalaisia. Luonteissakin tarpeeksi samaa, minä hieman introvertimpi kuin mies. Kummallakin kyky parisuhteeseen ja kokemus pitkästä sellaisesta, hyvin realistiset käsitykset siitä (siksi arvostamme nykyistä suhdetta niin paljon ja olemme valmiita tekemään kompromisseja suhteessa). Etukäteen ajatukset hyvästä parisuhteesta oli myös hyvin samalaiset: kumppanuus, läheisyys, huolehtiminen, rakkaus - mutta tilaa omille ajatuksille ja tekemisille, toisen hyväksyminen omana itsenään ilman halua muokata. varmaan joo, mutten kyllä ikinä tuollaiseen ohjelmaan lähtisi, kyllä noita kandidaatteja näytti eteen ilmestyvän silloin eron jälkeen ilman ohjelmiakin.

Vierailija
8/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olemme olleet ensitapaamisesta lähtien 11 vuotta yhdessä.

Vierailija
9/10 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Kaveri paritti meidät ja ollaan siitä lähtien oltu yhdessä

Ja eikö ole että saman näköiset on yleensä yhdessä vai miten se meni?

Kokeiltiin sitä appia mikä muuttaa toiseen sukupuoleen ja näytettiin toisiltamme

:"D

Vierailija
10/10 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi