En jaksa enää hankalia ihmisiä.
Niitä jotka jahkaa jotain pientäkin asiaa. Jää vatvomaan lähteäkö reissuun vai ei ja kun päättää lähteä, peruu sittenkin. Kaikki uusi jännittää ja ahdistaa. Jahkatkoon itsekseen ja ihmetelkööt miksi ei kysytä enää mukaan.
Kommentit (12)
Mun äiti on alkanut iän myötä olemaan tosi hankala. Kohta saa mummu pärjätä itsekseen, jos ei yhtään jousta.
Joustavan mummun päällä voivat lapsoset hypellä ja iloisesti siitä ilmaan poukahdella. Mukava on lapsilla sellainen mummu.
Minäkin haluan tavata vain helppoja naisia.
Minkä kukin nyt tulkitsee "hankalaksi ihmiseksi".
Ap:n mukaan hankala on sellainen ihminen, jolle päätöksenteko on hankalaa ja joka ei pidä uusista kokemuksista. Minä taas käyttäisin sellaisesta ihmisestä mieluummin adjektiiveja arka tai jahkaileva.
Hankalaksi taas nimittäisin ihmistä, joka on kaikesta aina eri mieltä. Olkoon kyse mistä tahansa mielipiteestä tai valintatilanteesta, hän järmää vastaan. Eli itse asiassa toimii täysin PÄINVASTOIN kuin ap selittää, ap:n kuvailemien ihmisten ongelmana on nimenomaan se, että heillä on vaikeuksia muodostaa mielipidettä ja/tai sanoa sitä ääneen!
Ihmiset ottaa tämän elämän ihan liian vakavasti. Kuka pelastaa tämän maailman?
Who? Baby who?
Vierailija kirjoitti:
Joustavan mummun päällä voivat lapsoset hypellä ja iloisesti siitä ilmaan poukahdella. Mukava on lapsilla sellainen mummu.
Lopeta x,D
Vierailija kirjoitti:
Minkä kukin nyt tulkitsee "hankalaksi ihmiseksi".
Ap:n mukaan hankala on sellainen ihminen, jolle päätöksenteko on hankalaa ja joka ei pidä uusista kokemuksista. Minä taas käyttäisin sellaisesta ihmisestä mieluummin adjektiiveja arka tai jahkaileva.
Hankalaksi taas nimittäisin ihmistä, joka on kaikesta aina eri mieltä. Olkoon kyse mistä tahansa mielipiteestä tai valintatilanteesta, hän järmää vastaan. Eli itse asiassa toimii täysin PÄINVASTOIN kuin ap selittää, ap:n kuvailemien ihmisten ongelmana on nimenomaan se, että heillä on vaikeuksia muodostaa mielipidettä ja/tai sanoa sitä ääneen!
siksi heidän kanssaan on HANKALAA sopia mistään ja luottaa että se pitää. Ohis
Ihmisillä on erilaisia heikkouksia ja vahvuuksia. On ystävä, joka on herkkä ja sydämellinen, mutta ei vain ole tottunut matkustamaan. Hän kuitenkin toivottaa vilpittömästi hyvää matkaa, ja tuon yleensä tuliaisiksi jotain herkkuja, joita syömme kahvin kanssa ja olemme iloisia. Olen tavannut myös tehokkaita uraihmisiä jotka varmaan matkustaa, mutta arvomaailma on kova eikä heidän kanssaan ihmetellä kukkasia.
Yhdellä kaverilla on lievä aivovamma, on todella ärsyttävää kun hän ei osaa valita vaan pienetkin asiat on vaikeita. Luin kuitenkin että se vaikeus valita voi liittyä aivovammaan. Hän myös tykkää rutiineista, ja ehkä niin yrittää peittää muistihäiriöitä. On kuitenkin muuten mukava kaveri.
Ei kannata odottaa keneltäkään mitään, vaan hyväksyä ihmiset virheineen.
Menee niiden kaa joiden kaa natsaa.
Yksinkin voi matkustaa. Monesti yksin viihtyvät ovat älykkäitä.
Minä en jaksa muiden ihmisteen draamaa, tai itse kehitettyä ylihysteriaa. Asioihn voi suhtautua rauhallisesti, eikä kaikesta tarvitse tehdä yliteatraalista. Koen nämä ihmiset todella rasittavina.
Jos huomattava osa ihmisistä tuntuu hankalilta, on luultavasti itse sellainen.
Joo, näin pitää tehdä.