Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoatko ja vihaatko vanlkoposkihanhia, tunnuslukusovellusta, passikuvausta, lihavuutta...?

Vierailija
04.09.2019 |

Jos, mietipä uudelleen kuinka paljon helpompaa elämä olisi, jos ET inhoaisi ja vihaisi.
-
Ystäväni on kaiken vihaaja ja inhoaja.
Kohta varmaan vihaa ja inhoaa minuakin, kun yritän kertoa, ettei valkoposkihanhien kakka hänen uintireissujaan haittaa, koska hän ei ui.

Tai että passikuvassa ei nykyään saa olla pää vinossa hymyillen.

Tai että pankkien tunnuslukusovellukset eivät ole minun keksintöni enkä myöskään tiedä minkä takia ohikulkeva ihminen on lihava.

-
En ole mikään yltiöpositiivinen itsekään, mutta rajansa kaikella.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Anteeksi kirjoitusvirhe otsikossa + toivottavasti luit tämän, ystäväni.

ap

Vierailija
2/3 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan enemmän valkoposkihanhia kuin kuin kurttulehtiruusuja ja jälkimmäinen vieraslaji pitää kuulemma hävittää ja hanhia suojella. Huoh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin ennen hyvin monia asioita. Tai en tiedä inhosinko oikeasti sydämeni pohjasta, mutta valitin monista asioista. Nykyään melko harvat asiat saavat tuntemaan ärtymystä ja vielä harvemmat asiat saavat sanomaan sen ääneen ja tartuttamaan negatiivisuutta ympärille sitä kautta. Olen tietoisesti tehnyt muutoksen huonoon tapaani valittaa ja opetellut siitä pois ja on oikeasti paljon mukavempi ja iloisempi olo niin itsellä kuin varmasti läheisilläkin, jotka sitä valitusta ennen kuuntelivat.

Lisäksi tuohon valittamisen ja etenkin ärsyyntymisen/inhoamisen vähenemiseen vaikuttaa selkeästi se, että henkinen vointini on parempi kuin ennen - silloin kärsin ahdistuneisuudesta, olin lievästi masentunut, kamppailin itsetunto-ongelmien kanssa, jumitin ihmissuhteissa missä en tullut kohdelluksi kovin arvostavasti jne. Onneksi havahduin siihen kaikkeen pahaan oloon ja rohkaistuin hakemaan ammattiapua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi