Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetän, mikä juhlaasuksi?

30.05.2006 |

Mitä pitäis pukea? Heinäkuussa on yhdet häät, olen aika neuvoton pukemisen suhteen(ma ei ole kotoisin suomesta), kun ovat ensimmäiset häät mihin olen menossa. Onko totta että housuissa ei saa mennä? Niin mun mies ainakin väittä. Ajattelin että imettäminen onnnistuis ehkä helpommin. Poika, 2kk, ei huoli tuttipulloa eikään tuttia, viihdy vaan tissilla ja aika usein vielä. Neuvoja sitten kaivataan...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut kaksissa häissä niin että olen imettänyt ja olen pukeunut seuraavanlaisesti.

Juhlava puolhame, kaunis trikoopusero ja jakku. Kesähäissä jakun virkaa toimitti pellavainen 3/4-hihainen puserojakku.

Tuolla vaateyhdistelmällä olen pärjännyt, enkä ole kyllä kummallakaan kerralla tuntenut itseäni alipukeutuneeksi.

Eihän juhlapuvun tarvitse yksiosainen olla, monet hääpuvutkin ovat nykyään kaksiosaisia.

Vierailija
2/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut siistit suorat housut vaikka, paita ja jakku tai joku muu juhlava yläosa, niin nätti on! Ja ainakin niissä häissä missä itse olen ollut, tosi monet ymmärtää, jos raskaana oleva / imettävä ei ole pukeutunut mekkoon tai hameeseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja imettämiseen sopivista vaatteista. Jos ei halua ihan imetyspaitaa/mekkoa laittaa niin avokaula-aukkoisempi paita tai paitapusero napeilla/vetoketjulla toimii myös. Sen kun ottaa rinnan vauvalle tarjolle paidan kaula-aukon kautta ja näkösuojana voi käyttää huivia. Meillä sattui olemaan kahdet häät viime syystalvena kun vielä imetin ja itse laitoin hameen sekä joustavan " valekietaisupaidan" . Siitä oli helppo tosiaan imettää yläkautta.

Vierailija
4/4 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlavampi hame, sitten joku kaunis imetyspaita (voi tilata netistä, tosin ne on kalliita eli kyllä tavallisellakin pärjää) ja minulla on aivan ehdoton ollut joku pitkähkö huivi. Sillä saa ainakin kaiken piiloon kun imettää! Ei voi kukaan kauhistella että rinnat näkyisivät.