Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Presidentti iinistö, Lennu-koira ja Aaro-vauva haastavat suomalaisia ajattelemaan ilmastonmuutosta vimmatusti

Vierailija
04.09.2019 |

Sauli Niinistö kehottaa suomalaisia miettimään ilmastonmuutosta jokaisessa yhteydessä jotta sitä saataisiin hillittyä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006226693.html

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi itse miettinyt ennen lisääntymistään keinotekoisesti ja jättämällä ylijalostetun koiran ostamatta.

Vierailija
2/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin sanon, älä niin kuin itse toimin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro Veli Väinämö on ihana. <3 

Vierailija
4/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Mäntyniemessä on "left over" päivät käytössä, jos ruokahävikki harmittaa?

Vierailija
5/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin sanon, älä niin kuin itse toimin...

No mitäs se Niinistö sitten on toiminut, mitä on sanonut, ettei pitäisi toimia?

Vierailija
6/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä, ilmastoahdistuneet nuoret syövät jo nyt kilokaupalla tabletteja ja puhuvat avoimesti pohtivansa ajoittain itsensä vahingoittamista.

Vierailija
7/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Niinistö ei itse tee mitään. Juurihan hän osti mökin ja kaatoi tontilta puita kun oli liikaa, ja jollainen sinne mökille pitää ajaakin. Venekin varmaan löytyy laiturista.

Vierailija
8/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisten miettimisellä ole ilmastonmuutoksen pysäyttämisen kannalta pienintäkään merkitystä. Voimme miettiä tai olla miettimättä tai tehdä jotain tai jättää tekemättä - ei mitään konkreettista merkitystä isossa mittakaavassa. Tämän käsittää jokainen, joka vähänkään perehtyy asioihin.

Vierailija
9/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaro on no yksivuotias iso poika. Tomera ja energinen.

Vierailija
10/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaisten miettimisellä ole ilmastonmuutoksen pysäyttämisen kannalta pienintäkään merkitystä. Voimme miettiä tai olla miettimättä tai tehdä jotain tai jättää tekemättä - ei mitään konkreettista merkitystä isossa mittakaavassa. Tämän käsittää jokainen, joka vähänkään perehtyy asioihin.

Idioottilogiikallasi kenenkään miettimisellä ja tekemisellä ei ole mitään merkitystä.

Samoin järven olemassaolo ei ole riippuvainen mistään yksittäisestä pisarasta.

Vierailija
11/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Niinistö ei itse tee mitään. Juurihan hän osti mökin ja kaatoi tontilta puita kun oli liikaa, ja jollainen sinne mökille pitää ajaakin. Venekin varmaan löytyy laiturista.

Mökkeily on ekologista, jos sen vaihtoehtona on suhata lentokoneella päiväntasaajalle törsäämään luonnonvaroja. Puurakentaminen sitä paitsi sitoo hiiltä.

Vierailija
12/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, voin alkaa ajattelemaan ilmastonmuutosta siinä noin 70-vuotiaana, kunhan olen siihen asti koko elämäni kerskakuluttanut ja jatkan sitä edelleen eläkkeellä.

Vierailija
13/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee jo fasismiksi, jos lapsia ei saisi hankkia. Vihreiden äänestäjät tosin ovat fasisteja.

Vierailija
14/14 |
04.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mökkeily on ekologista, jos sen vaihtoehtona on suhata lentokoneella päiväntasaajalle törsäämään luonnonvaroja. Puurakentaminen sitä paitsi sitoo hiiltä.

Puurakentaminen ei sido hiiltä, jos se puu olisi saanut siinä vielä olla ja kasvaa. Jos siellä mökillä kaadetaan kaksikin puuta polttopuiksi tai estetään kahden puun kasvu, niin se vastaa edestakaista lentomatkaa päiväntasaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan