Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsistinen nainen - kerätään tähän ketjuun tietoa ja kokemusta aiheests

Vierailija
03.09.2019 |

Millainen on narsistinen nainen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks Martinasta oo jo monta ketjua?

Vierailija
22/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikolla huomaa siitä, kun mielistelevät pomoja, pikkupomoja ja "hyviä työntekijöitä". Ja henkilöitä joilla saattaa olla mahdollisuuden nousta esimiesasemaan. Muista juoruilee, ei tervehdi, usein pahantuulinen muille, käytös "arvaamatonta" vastailee näsäviisaasti tavallisiin kysymyksiin. Raskas henkilö kaikkinensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä oli samassa tuvassa narsistimuija. Puhui vuorotellen paskaa kaikista selän takana, mielisteli alikersantteja ja räpsytteli silmäripsiään miespuoliselle kokelaalle.

Kaikki tuvassa keskeytti palveluksen paitsi tämä akka. En kestänyt enää jäädä hänen kanssaan kahden.

Vierailija
24/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut muutaman selkeästi narsistisen naisen. Miesnarsisteista heidät on erottanut ylitsevuotava (teko)sydämellisyys. Ollaan niin ihkun pirtsakoita empaatikkoja mutta koko ajan aistii, että siellä pinnan alla kuplii jotain paljon myrkyllisempää. Pikku hiljaa kuvioon alkaakin ilmestyä kaikkea häiritsevää ja kummallista: näennäisen huolimattomasti heitettyjä piikikkäitä kommentteja, tiettyihin henkilöihin kohdistuvaa innokasta mustamaalaamista, julkista nolaamista huumorin varjolla, ärtymistä, jos toinen on allapäin, kipeänä tai muuten "heikko", itseä kauniimpien ja pätevämpien nollaamista "mikä TOI oikein kuvittelee olevansa" -supatteluilla jne. Miesten huomio on heille erityisen tärkeää ja moni korostaa suorastaan koomisen painokkaasti sitä, kuinka he saavat aina baarista miesseuraa ja kuinka miehet tykkäävät heidänlaisistaan estottomista naisista. Narsistiäidit kehuskelevat lapsillaan niin paljon, että vähän hönömmällekin kuuntelijalle tulee selväksi lasten olevan vain äitinsä egonpönkittäjiä. Samaten omien lasten mokat, murheet ja huonot päivät laverrellaan vuolaasti kaikille, koska mikään ei ole narskuäidille niin kamalaa kuin joutua omien lasten "nöyryyttämäksi". Tässä minun huomioitani vuosien varrelta.

Vierailija
25/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intissä oli samassa tuvassa narsistimuija. Puhui vuorotellen paskaa kaikista selän takana, mielisteli alikersantteja ja räpsytteli silmäripsiään miespuoliselle kokelaalle.

Kaikki tuvassa keskeytti palveluksen paitsi tämä akka. En kestänyt enää jäädä hänen kanssaan kahden.

Vittu miten heikkoa.

T. Sivari

Vierailija
26/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppiaan rouva...

Vierailija
27/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helppo tunnistaa sellasen jolla on paljon kokemusta elämästä.

Vierailija
28/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittu miten heikkoa.

T. Sivari

Tuon jälkeen aloin kannattaa vapaaehtoista palvelusta kaikille. Sen verran tuli nähtyä kiusaamista miestenkin keskuudessa.

Vierailija
29/29 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten ex-tyttöystävä oli narsisti. Sairaalloisen mustasukkainen.. ei edes jaksaisi muistella kaikkea. Mm. aivan järkyttävä riita tuli siitä, kun kerran sanoin hänelle, että yks vanha kaveri (naispuolinen, ei ex vaan pelkkä kaveri) kävi moikkaamassa päivällä. Hänen mielestään oltiin pantu, eikä mitään muuta suostunut uskomaan. Baariin piti lähteä niin, että hänen kavereita on mukana, koska minun piti kuulemma tutustua heihin. Jos ehdotin, että mitä jos minun kavereiden kanssa mentäis edes kerran tai edes otettais niitäkin mukaan, mutta ei tullut kuuloonkaan -> riita. Jos halusin ilman häntä omien kavereideni kanssa ulos -> aivan käsittämätön mustiskohtaus ja riita ja syyttelyt että meen kuitenkin "taas" panemaan sitä vanhaa "moikkauskaveria". Sitten kuitenkin hän olivat baarissa tyttöporukalla jonkun miespuolisen kaverinsa kanssa pitäneet jotain tissienpuristeukisailua. Se oli kuulemma ok, koska on vain kaveri, ja minulla ei oikeutta suuttua siitä. Hänen vanhempien luona piti minun olla mukana, hänen ei tarvinnut nähdäkään minun vanhempiani, ei kertaakaan. Tää lista jatkuisi sivukaupalla.

Eron jälkeen (joka oli minun vikani, tietenkin, kenenpä muunkaan!) hänen kotipaikkakunnallaan (pieni muutaman tuhannen asukkaan sisäsiittokylä) levisi minusta jutut kuinka olen muka pettänyt ja mitä lie muuta keksittyä sairasta fetissipaskaa, eikä minua sinne kylälle (pari kaveria asuu siellä) otettu enää koskaan vastaan. Katkaisin välit kokonaan tähän tyttöseen, eikä ole kaduttanut. Harmi vaan kun en tajunnu aiemmin millaisesta ihmisestä on kyse. Onneksi ei ehtinyt pilannut koko elämää.