Onko Sastamala tuttu kaupunki ja mitä sinulle tulee mieleen siitä?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on syntyjään sieltä. Mieleen tulee Tyrvään Pyhän Olavin kirkon tuhopoltto 1997 ja myös se, kun kehitysvammainen aikuinen surmasi naapurin lapsen. Sekä tänä vuonna tapahtunut perhesurma, kun ajettiin autolla rekkaa päin.
Sitten ne Vammalan kiertoliittymät, joista 1-2 kaistaa päätyy metikköön.
Missä päin?
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on syntyjään sieltä. Mieleen tulee Tyrvään Pyhän Olavin kirkon tuhopoltto 1997 ja myös se, kun kehitysvammainen aikuinen surmasi naapurin lapsen. Sekä tänä vuonna tapahtunut perhesurma, kun ajettiin autolla rekkaa päin.
Missä päin?
Mikä?
Ne metiköt mihin ne kiertoliittymät johtaa. Tai ne kiertoliittymät mitkä johtaa metikköön.
Vierailija kirjoitti:
Tuppukylä tulee mieleen
Eheeei, naapurikunta Hämeenkyrö hoitaa sen tittelin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskityt vain tragedioihin?
Ps. Perhesurma, jossa ei kuolleet Sastamalasta kotoisin olevat. Onnettomuus sattui vain tiellä 249.
Vierailija kirjoitti:
Piru ja Mörkö.
Ketäs nää on?
Kyllä se nyt viime aikoina on jäänyt mieleen rikoksista, eipä juuri muita ajatuksia herätä nyt yhtäkkiä. Ja eikös tälläkin palstalla huhuttu, että Virpi B*tt muuttaa sinne vapauduttuaan? Valitettavasti näin.
Heti tulee mieleen junttila (en ole käynyt) Onko kertokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirkko joka poltettiin
Tietääkö joku mitä tekijälle SS kuuluu? Oli veljeni ystäviä nuorena, asui melkein naapurissa.
Kuollut jo vuosia sitten. Puukotettiin Tampereella. T: tietäjä. Itse muistan kyl, että tekijän nimi alkoi M. sukunimeä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt viime aikoina on jäänyt mieleen rikoksista, eipä juuri muita ajatuksia herätä nyt yhtäkkiä. Ja eikös tälläkin palstalla huhuttu, että Virpi B*tt muuttaa sinne vapauduttuaan? Valitettavasti näin.
Jälkimmäinen on p*skapuhetta. Ei taida enää olla edes Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee mieleen junttila (en ole käynyt) Onko kertokaa?
Mielipiteitä on monia. Mun mielestä ihan mukavaa seutua, kauniiden maisemien kera. Täällä vaan ikävästi tuodaan negatiivisia puolia liikaa esiin. Ihan kuin tää ois ainoo paikka missä tapahtuu ammuskelua tms joskus. Ei Suomessa ole missään enää lintukoto, jos on koskaan ollutkaan.
Vammalan leipomo, josta isäpuoli osti voisarvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäinen on p*skapuhetta. Ei taida enää olla edes Suomessa.
Niin, mä kirjoitinkin, että huhuttiin. En väittänytkään totuutena. Mutta kaiken kaikkiaan, ei tuo nyt kovin iloisissa uutisissa ole esiintynyt tuo Sastamala. Vammalan vanhojen kirjojen päivillä olen kyllä käynyt pari kertaa, mutta ne ei tule mieleen kun puhutaan Sastamalasta. Mielikuvistahan tässä oli kai kyse?
Sastamala on aina minulle Vammala ja monen monta kertaa olen siellä lapsuudessa ja nuoruudessani käynyt. Pidin kovasti. Minulla on yhä kirjoja hyllyssä mitä olen ostanut sieltä joskus lukio ikäisenä.
Muista ens kerralla pyyhkiä kunnolla.