Vastustan puiden kaatoa joten lopetin vessapaperin käytön . Ilmastoteko.
Vähän hankalaa aluksi näin naisena. Mutta kyllä siihen tottuu pian.
Eettiset syyt, pelastan maailmaa.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mulla oma peppu-pyyhe ja oikeastaan mukavampi olo jää kun vedellä pesee ja kuivaa sitten. Ei enää halua palata entiseen paperin käyttöön. Opin tämän afrikassa :)
Mutta kun mun työpaikan vessassa ei ole vesipistettä. Onneksi keksin että pesen sillä vessanpöntön vedellä jolla huuhdellaan. Vähän hankalaa aluksi mutta tottuuhan siihen. Annan ilman kuivata. Vessajono metelöi mutta ei se mitään.
Vaadin, että kaikki metsät poltetaan koska ilmastonmuutos on kulttuurimarxilaisten juoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oma peppu-pyyhe ja oikeastaan mukavampi olo jää kun vedellä pesee ja kuivaa sitten. Ei enää halua palata entiseen paperin käyttöön. Opin tämän afrikassa :)
Miten siis tää toimii.. meillä ei ole alapesu-suihkua. Jonkin kipon avulla?
No vaikka sitten niin, mutta älä missään nimessä käytä muovista tehtyä kippoa, vaan valmista itse esim kaisloista punomalla.
Olen ollut ilmastotalkoissa jo vessasuihkulla nuoresta saakka kuin tuli ripulipaskaa. Vähän vanhempana liityin greenpeaceen ja lopetin vessapaperin käytön kokonaan paskasta riippumatta.
No eihän nyt. En ole greenpeacessä.
Mutta ainoa hyvä "arabialainen" suomalainen rakentaminen alkaa siitä että peset pyllyn vessanpöntön suihkulla. Ķámèłínpášķáņ suomalaiset keksijät olisivat voineet jättää saharaan arabian vessanpöntön keksinnön mullistuksessa. Olisi hyvää jos kiellettäisiin myös laitse suomesta ķámèľínpášķáņ.
Vierailija kirjoitti:
Sain mainoksesta idean ja lopetin wc paperin käytön. Nyt mulla on vessassa lammas.
Ei lampaita saa pitää vessassa. Rakenna sille kierrätysmateriaalista aitaus ja käyt sitten itse siellä aitauksessa tarpeillasi.
Lammas voi muuttua ķámèľíķší jos se on arabian vessanpönttö. Laamakaan ei ole laamaeläin nyky määritelmillä joiden määrittelijöille kuningas monarkia on antanut paljon valtaa koska laama ei ole ķàmèlíeläin, se on vuosisadan wikipedia valhe. Lammas on ķámêľínpášķá idiooťťí eläin käärmeen kanssa.
Varsinainen CERN tulevaisuus.
Kannatan metsien kertapolttoa. Saadaan avaruutta maisemaan, ja valoakin lisää. Pääsee luonnon monimuotoisuuskin taas rikastumaan ja uudet kyvyt esiin! Vallankumous!
Vierailija kirjoitti:
Sain mainoksesta idean ja lopetin wc paperin käytön. Nyt mulla on vessassa lammas.
Minä vaihdoin oravaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on naiselle hankalampaa kuin miehelle?
Naisen anatomian vuoksi. Kun nainen pissaa, kastuu koko alapää karvoineen kaikkineen. Naisella ei ole pippeliä josta pissa tulee.
Fiksu nainen putkittaa virtsansa, jottei karvat kastu. ;D
Ei näköjään ole vieläkään tajuttu mihin wc harja on tarkoitettu.
On se niin väärin että tytöt ja pojat syntyy yhä alapäästään erilaisina, vaikka kuinka tasa-arvoa on vaadittu ja saatu. Kyllä sen pippelin kanssa tuo vessapaperittomuuskin olis helpompaa, ja ilmasto pelastuisi vähemmin uhrauksin.
Minä lakkasin käymästä suihkussa ja lopetin vaatteiden pesun, ilmastoteko.
Ihmiset vaan jostain syystä alkaneet karttelemaan 😕
Varmaan kateellisia, kun kannan niin vastuullisesti korteni kekoon ilmastotalkoissa?
Vierailija kirjoitti:
Minä lakkasin käymästä suihkussa ja lopetin vaatteiden pesun, ilmastoteko.
Ihmiset vaan jostain syystä alkaneet karttelemaan 😕
Varmaan kateellisia, kun kannan niin vastuullisesti korteni kekoon ilmastotalkoissa?
Kateellisia. Ja niillä huono omatunto kun eivät tee samoin. Mutta odotas...
Kyllä tämän ajan sankareita nuo jotka siltojen alla tai metsiisä asunnottomina asuvat. Pelastavat maailman ilmaston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdoin oravaan.
Ovat vaan niin pirun vikkeliä ja teräväkynsisiä. Eivät tosin näytä heti niin likaisilta kuin lammas, joten siinä suhteessa parempia tarkoitukseen.
Ex.n kanssa lapset ovat vuoroviikoin luonani.
Kun ovat isällään, en käytä vessapaperia , vaan bideetä ja pyyhettä .
Pyyhkeen heitän pesuun, kun tulevat.
Säästöä tulee monesta lähteestä , vuodessa summat ovat jo tuntuvia .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdoin oravaan.
Ovat vaan niin pirun vikkeliä ja teräväkynsisiä. Eivät tosin näytä heti niin likaisilta kuin lammas, joten siinä suhteessa parempia tarkoitukseen.
Minulla kissa. Se on jo sopeutunut hommaan.
Konstit on monet, sanoi akka kun kissalla p........ pyyhki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vaihdoin oravaan.
Minulla kissa. Se on jo sopeutunut hommaan.
Konstit on monet, sanoi akka kun kissalla p........ pyyhki.
Kissan hyötykäyttäminen on ikivanha tapa, kuten sananlaskusta huomaa.
Minä luovuin kaikesta ja muutin maakuoppaan asumaan. Vaateistakin olen luopunut jo kauan aikaa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä luovuin kaikesta ja muutin maakuoppaan asumaan. Vaateistakin olen luopunut jo kauan aikaa sitten.
Silti kuitenkin syöt varmaan jotakin. Kaarnaa? Pieniä kiviä?
On myös erillinen etupeppupyyhe?