Juhana Vartiaisen uusin ""Postin työntekijöille aiottu sopimus kunnianarvoisa – kysymys ei ole mistään riistopalkoista"
Eli torkkupeiton mielestä 8,90 eur tunti on kunnianarvoisa palkka. Ei helvetissä ole. Vaikka tekisit 40 tuntia viikko niin verojen ja pakollisten kulujen jälkeen netto on sellainen, että sillä ei ainakaan PK-seudulla elä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/juhana-vartiainen-toppuuttelee-post…
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Hän on tutkinut muun muassa talouskasvua, ammattiliittoja ja sukupuolten välisiä palkkaeroja. Luulisi että olisi jotain oppinut näistä. :(
Suomeksi sanottuna jauhanut pa...kaa vuosikaudet tekemättä päivääkään oikeasti hyödyllistä ja vastuullista työtä!!
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen ei vaikuta ihan tasapainoiselta. Olisko joku trauma esimerkiksi kiusaamisesta ja nyt sitten kostaa sitä muille?
Täysin käsittämätöntä, että kukaan äänestää Vartiaista.
Paskat, kiusaaja varmasti ollut pienestä asti, nyt vain saa isompaa sakkia kiusattua helposti
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Jokainen postin työntekijä 9e päivä palkalle. Loppuu se narina.
Jokainen eduskunnan jäsen 9€ palkalle toimisi paremmin.
Edellisessä hallituksessa ja eduskunnassa ei ollut vikaa kun Sipilä oli pääministeri. Köyhät ei kuulu Suomeen joten ne voi laittaa vaikka palkatta töihin
Että semmoset fantasiat taas tänään...
Ei ole fantasiat.
Minä olen omalla työlläni rikastunut. Halveksun jokaista joka on saanut tukirahaa esim asumistukea työttömyyskorvausta jne. Nuo rahat on kiskottu rikkaiden selkä nahasta.Halveksu vaan... Niitä joita halveksut näyttäisi tulevan koko ajan hyvällä vauhdilla lisää juuri tuollaisten Juhana Vartiaisten kaltaisten m*lkkujen takia. Selkänahka on muuten yhdyssana, joten tuskinpa olet elantosi ansainnut ainakaan hyvän koulutustaustan vuoksi.
Olen korkeasti koulutettu ja menestynyt kadehdi sinä vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tutkinut muun muassa talouskasvua, ammattiliittoja ja sukupuolten välisiä palkkaeroja. Luulisi että olisi jotain oppinut näistä. :(
Suomeksi sanottuna jauhanut pa...kaa vuosikaudet tekemättä päivääkään oikeasti hyödyllistä ja vastuullista työtä!!
Tätä mä tässä vähän ajoin takaa.
Miten tuo päästetään möläyttelemään noita sammakoita joka hemmetin ohjelmaan ja mediaan? Sehän on ihan kaistapää.
Kyseisen herran olisi voinut singota Marsin kiertoradalle. Täysin tyhjä tyyppi ja kuvittelee olevansa talouspoliittinen nero. Näitä tyhjänpuhujia riittää helvetin paljon.
Kokoomusta äänestämällä saatte näitä vartaisia sinne lisääkin. Jos haluat Vartiaisen linjaa, äänestä Kokoomusta. Jos et, älä äänestä. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen herran olisi voinut singota Marsin kiertoradalle. Täysin tyhjä tyyppi ja kuvittelee olevansa talouspoliittinen nero. Näitä tyhjänpuhujia riittää helvetin paljon.
Eiköhän juhana päädy kataisen kanssa sitraan johtajaksi. Sehän on näiden polittisten ongelmajätteiden loppusijoituspaikka.
Oli se Vartiainen naama messingillä aamutelkkarissa.
*Eikä hänen mielestään 82000 e/ kk ole niinkään paljon!
"Halvalla ei saa hyvää" ( riistäjää)
*Postilaisten palkat ei ole ollenkaan huonoja, itse asiassa ne ovatkin olleet liian hybiä Vartiaisen mielestä
Juhana Vartiainen on säälittävä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ylin elin on Postin hallitus, ei hallintoneuvosto. Tuo hallintoneuvosto on tuollainen poliitikoille tarkoitettu elin, joka ei tee käytännössä paljon mitään.
Juuri näin. Hallitus päättää myös palkoista. Sanoihan Vartianenkin tuossa haastattelussa, että ei ole ollut sopimassa palkoista (ja on siis hallintoneuvoston jäsen).
Vartiainen edustaa juuri sitä eliittiä jonka mielipiteitä saatiin median välityksellä ihmetellä (ja kauhistella). Melkein alkoi pelottaa kuinka köyhiä ja työttömiä inhottiin noissa haastatteluissa. Historiasta pitäisi ottaa oppia mitä tapahtuu jos ihmisryhmiä epäinhimillistetään..heille voikin sitten tehdä mitä vaan (kuten saksassa tehtiinkin). Huh. Onneksi eliitti on täällä Suomessa pieni ja meillä vielä demokratia. Jospa vartiainen lähtisi viisastelemaan eurovirkaan niin päästäisiin mokomasta eroon. Ei tulisi ikävä!!
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen edustaa juuri sitä eliittiä jonka mielipiteitä saatiin median välityksellä ihmetellä (ja kauhistella). Melkein alkoi pelottaa kuinka köyhiä ja työttömiä inhottiin noissa haastatteluissa. Historiasta pitäisi ottaa oppia mitä tapahtuu jos ihmisryhmiä epäinhimillistetään..heille voikin sitten tehdä mitä vaan (kuten saksassa tehtiinkin). Huh. Onneksi eliitti on täällä Suomessa pieni ja meillä vielä demokratia. Jospa vartiainen lähtisi viisastelemaan eurovirkaan niin päästäisiin mokomasta eroon. Ei tulisi ikävä!!
Meillä on sellainen leludemokratia että saat äänestää niistä ehdokkaista mitkä puolueet laittaa tyrkylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen ei vaikuta ihan tasapainoiselta. Olisko joku trauma esimerkiksi kiusaamisesta ja nyt sitten kostaa sitä muille?
Täysin käsittämätöntä, että kukaan äänestää Vartiaista.Paskat, kiusaaja varmasti ollut pienestä asti, nyt vain saa isompaa sakkia kiusattua helposti
Luultavammin ns. apukiusaaja joka ei halua/pysty likaamaan omia käsiään lattiatason toimissa.
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Edellisessä hallituksessa ja eduskunnassa ei ollut vikaa kun Sipilä oli pääministeri. Köyhät ei kuulu Suomeen joten ne voi laittaa vaikka palkatta töihin
Ei ole fantasiat.
Minä olen omalla työlläni rikastunut. Halveksun jokaista joka on saanut tukirahaa esim asumistukea työttömyyskorvausta jne. Nuo rahat on kiskottu rikkaiden selkä nahasta.Halveksu vaan... Niitä joita halveksut näyttäisi tulevan koko ajan hyvällä vauhdilla lisää juuri tuollaisten Juhana Vartiaisten kaltaisten m*lkkujen takia. Selkänahka on muuten yhdyssana, joten tuskinpa olet elantosi ansainnut ainakaan hyvän koulutustaustan vuoksi.
Puhe on halpaa.
8,9e tunnissa :O
Mä oon tienannu noin huonosti kun olin vielä valmistumaton kokki ja tein töitä tiskarina....
Ihan sairasta touhua. 8,90 eur tunnissa bruttona!!
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Ei ole fantasiat.
Miksi sä sitten blogissasi jaarittelet koirannappuloista ja siitä mitä tuli syötyä jossain mäkkärissä? Anna älysi ja koulutuksesi loistaa ja analysoi politiikkaa ja yhteiskuntamme tilaa! 😉
Vierailija kirjoitti:
Tämä eliitti on kitkettävä yhteiskunnasta juurineen ja suljettava pakkotyöleireille. Siellä on sille sen luonteen omainen paikka.
Täysin käsittämätöntä, että kukaan äänestää Vartiaista.