Mikä kokemanne asia on yllättänyt teidät täysin
Joko positiivisesti tai negatiivisesti?
AP aloittaa kommentissa. Peukku kommenteille joihin voit samaistua
Kommentit (14)
Rakkauden määrä omaa lasta kohtaan. Halkean 4kk vauvan rakastamisesta varmaan 😂
Ja tää rakkaus asia tietty positiivinen ❤️
Ap
Että muutuin vanhemmiten samanlaiseksi kuin äitini
Elämä ei loppunutkaan eroon. Se muuttui paremmaksi.
Todella urheilulliset miehet pitävät pyöreämuotoisista naisista.
Sitä ei uskoisi kun lukee "markkina-arvo" -keskusteluja täällä.
Sinkkuvanhempana eläminen ei olekaan säälittävää ja epätoivoista. Vaan mahtavaa :)
Orgasmi. Seksi oli hyvää, kunnes sai ensimmäisen orgasmin. Silloin seksi muuttui järisyttävän hyväksi.
Miten hiuskarvan varassa naisten rakkaus on koko ajan. Minä luulin että se olisi sellaista kestävää ja vaikeudet voittavaa, kuten kirjoissa ja elokuvissa. Mutta ei, tuuliviiri tulee mieleen.
Se, kuinka rohkeaksi tulin, vaikka olin aluksi seinänvieriä pitkin kulkeva pelkopussi.
Nettideittailu! Tää karuselli on aika huima ja taidan hypätä kyydistä pois!
Pajauttelu muutti käsityksen että nauttia voi ilman kärsimistä seuraavana päivänä. Ihan älytöntä että se on laitonta.
Ainakin 1/3 seuraa hakevista miehistä on naimisissa/varattuja. En uskonut kun sinkkukaverini kertoi, mutta nyt olen itse todistanut tuota jo muutaman sinkkuvuoden, ilman deittisovelluksiakin. Käsittämätöntä...
Nainen pyysi, etten ottaisi häneen yhteyttä, jollei hän kerro parisuhde tilanteensa muuttuneen. Olin sata varma, että vaikka hänen parisuhteensa päättyisi, hän ei sitä minulle kertoisi. Eihän kukaan nainen kertoisi?
Niin vaan yllätti ja kysyi joku aika sitten olisiko minulla aikaa jutella, ja kertoi suhteen päättyneen.
No aloitetaan vaikka kuumalla puheenaiheella eli vhh, ja positiivisesti yllätti