Aamu- ja iltapäiväkerhon ohjaajat: kerro tavallisesta päivästäsi!
Aamulla saavut töihin, ja jossain vaiheessa lapset lähtevät kouluun. Mitä teette sinä aikana, kun lapset ovat koulussa? Iltapäivällä tottakai kerhoa vedätte, mutta mitä siinä välissä?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Juodaan kahvia ja juoruillaan.
Unissa! On listojen tekoa (tuntilistat, efficat, excel...), neuvottomien vanhempien/kollegojen/lasten neuvomista, taksit, välipalat...
Klo 7-9 olen ap-kerhossa, klo 9-13 kouluavustajana, klo 13-17 ip-kerhossa. Todellisuudessa päivällä ei ole mittaa 10 tuntia, vaan jos tulen töihin klo 7, niin lähden kotiin klo 15 ja toinen ohjaaja on töissä klo 9-17.
Onko aamu- ja iltapäiväkerhon ohjaajat yleensä siis koulupäivän ajan avustajana koulussa? Missä välissä ehtii suunnitella mitä tehdään iltapäivisin lasten kanssa?
13 vuotta sitten olin TET-harjoittelussa ip-kerhossa, ja tuolloin päivällä lasten ollessa koulussa, sai juurikin suunnitella ohjelmaa lapsille, sekä tietysti jotain muuta paperihommia.
Ap
Aamulla on aika olo (krapula) mutta iltapäivällä on ehtinyt jo loiventaa sen verran että kaikki niinku tuntuu sujuvan ihan hyvin. Ei näitä hommia selvinpäin kestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko aamu- ja iltapäiväkerhon ohjaajat yleensä siis koulupäivän ajan avustajana koulussa? Missä välissä ehtii suunnitella mitä tehdään iltapäivisin lasten kanssa?
13 vuotta sitten olin TET-harjoittelussa ip-kerhossa, ja tuolloin päivällä lasten ollessa koulussa, sai juurikin suunnitella ohjelmaa lapsille, sekä tietysti jotain muuta paperihommia.
Ap
Iippa on pienen budjetin matalapalkkaista kakaroiden paimennusta jonka suhteen kenelläkään ei ole mitään tajunnanräjäyttäviä odotuksia. Niinpä millekään erilliselle suunnitteluajalle ei ole tarvetta. Jos jotain suunnitellaan, niin sitten ihan normi työaikaan siinä kakaroiden paimennuksen lomassa.
Juodaan kahvia ja juoruillaan.