Onko kukaan eronnut ilman yhtään omia tukiverkkoja?
Tilanne on se, että miehen kanssa kaikki alkaa mennä riitelyksi. Olen katkera, myönnän. Olen jo pitkään ajatellut että ero olisi paras ratkaisu, mutta mies on eri mieltä.
Minulla on yksi kaukainen ystävä, eikä ketään muuta. En tiedä mistä saisin muuttoapua tai mitään muutakaan apua. Tipun tyhjän päälle, mutta sekin alkaa tuntua paremmalta vaihtoehdolta. Olen pätkätöissä, pienipalkkaisella alalla. Säästöjä on muutama hassu satanen. Eikä se raha edes ole se suurin huoli vaan se, että ei ole ketään. Se eron jälkeinen yksinäisyys kyllä pelottaa. Jos totta puhutaan niin olen kateellisuuteen ja katkeruuteen taipuva persoona.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa, sillä saa muuttofirman, asunnon ja vaikka ystäviä, että suosittelen rahaan keskittymistä ihmissuhteiden sijaan jotka loppupeleissä on ajan hukkaa ja ihan turhia. Jos sinulla on yksi ystävä se riittää.
No mulla ei ole sen vertaa rahaa että saisin muuttoapua. Vuokra kaksion nyt saan mistä vain, mutta se on ainoa mihin rahat riittää. Takuuseen menee luultavasti kaikki säästöt 😔
Olen kahdesti.
Olen tarvinnut äkkiä asunnon mistä lähteä alkuun.
Alle kahdessa viikossa nuo ovat hoituneet.
Muille ihmisille olen erostani kertonut sitten kun tilanne taas vakaa.
Odotin, että tämä on jonkun suurperheen äidin teksti.
Itse olen kahdestikin nuorena neitona lähtenyt huonosta suhteesta täysin tyhjän päälle, ilman töitä ja vieraassa kaupungissa. Ei pidä jäädä epäröimään. Kai se on tyhmyyttäkin, en tiedä. Ja hyvää tuuria loppujenlopuksi, omalla kohdallani.
Älä jää tuleen makaamaan.
Niemi muuttaa kaiken, 6kk korotonta maksuaikaa. Jos rahat on vähissä, silloin ei muuteta kaksioon, vaan yksiöön. Jos tavaraa on vähän, ei se muuttokaan paljon maksa.
Vierailija kirjoitti:
Odotin, että tämä on jonkun suurperheen äidin teksti.
Itse olen kahdestikin nuorena neitona lähtenyt huonosta suhteesta täysin tyhjän päälle, ilman töitä ja vieraassa kaupungissa. Ei pidä jäädä epäröimään. Kai se on tyhmyyttäkin, en tiedä. Ja hyvää tuuria loppujenlopuksi, omalla kohdallani.
Älä jää tuleen makaamaan.
On minulla lapsiakin. Ap
Että ilman rahaa ja turvaverkkoja teet lapsia jonkin idiootin kanssa. Missä järki?
Soita sossuun, esitä tilioteym. todisteet rahattomuudestasi ja pane ero vireille. Heitätä ukko pihalle yhteisestä kodistanne ja vaadi ositus. Nämä kaikki (ero, yhteisasumisen lopettaminen ja ositus) hoituvat yhdellä lomakkeella. Sossusta pyydät hakemusmaksun.
Ja koska kuitenkin asutte vuokramurjussa, neuvottelet itsellesi vuokrasopimuksen siirron parisuhteen purkautumisrn vuoksi. Sossu neuvoo.
Rahalla saa, sillä saa muuttofirman, asunnon ja vaikka ystäviä, että suosittelen rahaan keskittymistä ihmissuhteiden sijaan jotka loppupeleissä on ajan hukkaa ja ihan turhia. Jos sinulla on yksi ystävä se riittää.