Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sotkan sohva kokemuksia

Vierailija
02.09.2019 |

Hei, onko kukaan ostanut/tilannut sohvaa Sotkasta? Olen katsellut paria sohvaa, mutta kaipaisin kokemuksia kyseisen liikkeen sohvien laadusta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee perseeltä

Vierailija
2/15 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on palvellut Sotkan sohva 5 vuotta moitteettomasti, ei käytön jälkiä. Suosittelen ostamaan suoja aineen sohvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kulmasohva useamman vuoden käytössä. Olisi ehkä vieläkin, elleivät kissani olisi raisk anneet= kynsineet sitä törkeän näköiseksi.

Vierailija
4/15 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia, yritin googlaamalla löytää tietoa myös Sotkan sohvista, mutta löytyi vain tosi vanhoja ketjuja ja kommentteja.

Vierailija
5/15 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin muutama vuosi sitten n. 700e kulmasohva, ja ollut kyllä nappiostos. Hyvä istua, kangas pysynyt moitteettomana eläinkodissa (plus kaksi lasta)

Vierailija
6/15 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 2004, vielä on käytössä. Sotkasta saa jotain halpatuontisohvaa tonnilla ja kotimaista laatutyötä tilaamalla. Älä pihtaa myöskään kankaan laadussa, halvalla ei saa kestävää.

Vierailija
7/15 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatteko sanoa onko 2000e sohva Sotkasta hyvä, oli siis tarjouksessa puoleen hintaan tööt tööt päivillä vai onko tuo ale ihan huijausta ja sohva laadultaan sen mitä ale hinta on?

Vierailija
8/15 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin 3 v sitten ja hyvä on edelleen

Vierailija
9/15 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Sotkan sohva kymmenen vuotta. On edelleen hyvä istua ja nukkua esim. päiväunet. Vieraatkin nukkuvat sohvassa hyvin (tämä on vuodesohva) ja ei , tämä ei ole Sotkan mainos.

Vierailija
10/15 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatteko sanoa onko 2000e sohva Sotkasta hyvä, oli siis tarjouksessa puoleen hintaan tööt tööt päivillä vai onko tuo ale ihan huijausta ja sohva laadultaan sen mitä ale hinta on?

Boston? Ostettiin se alkukesästä, on aivan ihana sohva ja ISO!

Vierailija
11/15 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/15 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellä kokemuksia Sotkan sohvista?

Vierailija
13/15 |
16.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin 2009 divaanillinen sohva. Oli ihan ok mutta istuintyynyt kuolettuivat nopeasti ja siinä istuessa tuli aina selkä kipeäksi. Divaaniosa hajosi joskus viiden vuoden jälkeen vaikka sohvalla ei hypittykään. Seuraavassa sohvassa panostettiin laadukkaampaan runkoon.

Vierailija
14/15 |
05.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveen sohvan ostin ylihintaan. Menin sanoin et olen tutkinut vastaavia sohvien hintoja ja teillä oli 1700 kalliimpi ja vielä tarjouksella. Myyjä sanoi, et oletkin tyhmä luuseri joka uskoo kaiken,mutä he mainostaa. Heille on kuulemma ihan sama, vaikka kuinka loukkaantuisin ja valittaisin asiasta. Sano, et oot vain yksi tyhmä asiakas ja sulla ei oo mitään merkitystä kokonaisuudessa.

Vierailija
15/15 |
30.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan hankinta kiinnostaa. Millainen jousitus sohvissa on? Niistä ei kerrota tuotetiedoissa mitään.

Eelis-sohva olisi harkinnassa oleskeluhuoneeseen.

Minua epäilyttää tuo sohvan kestävys juuri jousitusten osalta. Harmihan se olisi, jos muutaman vuoden päästä sohvan sisälle uppoa tai ylösnousut ovat haasteellisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän