Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAUVA AV ON ELÄMÄNI

Vierailija
02.09.2019 |

MINULLA EI OLE MITÄÄN MUUTA. AUTTAKAA!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että edes tämä.

Ajattelepa jotain yksinäistä vanhusta. Hänellä ei ole tietokonetta, eikä osaamista sen käyttöön. Ei ole älypuhelinta, eikä osaisi käyttää sitä.

Hänellä on pieni eläke, ei varaa tilata lehtiä.

Hänen ainoa ilonsa ovat tv ja radio ja kerran päivässä käyvä kotisairaanhoitaja, joka ei ehdi jutella.

Täällä sinä voit viestein jutella useiden ihmisten kanssa. Se on minusta hienoa.

Ajattele positiivisesti, silloin kaikki näyttää kauniimmalta.

Tsemmiä.

Vierailija
2/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei mene niin huonosti, etteikö jollakin menisi vielä huonommin.

Täällähän sulla kavereita, vaikka miten paljon. Iloitse siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sama täälläkin. En oikein pärjää oikein ihmisten kanssa, eivätkä oikeat ihmiset yleensä pidä minusta. AV:lla on helppoa olla ja purkaa sitä jonkinlaista sosialisoinnin tarvetta. Ja ihan mukava kun täällä osa tyypeistä pitää minua ihmisenä, eivätkä ole ihan heti tuomitsemassa vaikka siihen mahdollisuuksia olisi ties kuinka paljon. Ihan kivaa aina välistä olla oma itsensä vailla pelkoa häpeästä ja jatkuvan pilkan kohteeksi joutumisesta. Täällä ei tarvitse kohdata ketään ihmistä oikeasti, joten voin huoletta purkaa tuntemuksiani ilman, että tarvitsee pelätä, että asiani leviävät eteenpäin, ja heti huomenna kun astun ovesta ulos niin minua aletaan nimittelemään ja kiusaamaan. 

Tuntuu jopa välistä aika uskomattomalta miten hyvin minua täällä on kohdeltu, vaikka välistä en ole siihen aihetta antanut. Ja ihan helskatin helppoahan minua olisi täällä nettikiusatakin. Yksinäinen, ruma, ja elämässään täysin epäonnistunut peräkammarin poika jolla ei ole kokemusta edes suudelmasta. Olen minä nähnyt ikäisiäni ihmisiä joilla on mennyt paremminkin...

Terveisin Naispelko26

Vierailija
4/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomattu, kaikille selvä.

Vierailija
5/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei mullakaan ole elämää niin hengaan täällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme