Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli virtuaalitreffit viime yönä

Vierailija
02.09.2019 |

Tutustuttiin onlinepelissä muutama kuukausi sitten ja silloin tällöin ollaan soiteltu videopuheluita ja tarkoitus olisi matkustaa hänen luokseen helmikuussa.
No viime viikolla sovittiin, että katsotaan yhdessä elokuva ja pidetään videopuhelu päällä. Jossain vaiheessa aloimme miettimään, että ollaanko oikeesti virtuaalitreffeillä ja tultiin siihen päätökseen, että ollaan.
Muutaman kerran tuli huomattua miehen tuijottavan mua elokuvan sijaan ja hän myönsikin, että voisi katsella mua koko päivän.
Nyt olen ollut yhtä hymyä koko päivän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin äsken ikkunasta ulos, ja huomasin läheisen puun oksalla istuvan suuren variksen. Siinä se nökötti ja välillä käänteli päätän. Etsi ehkä ruokaa tai jotain.

Vierailija
2/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taa on se etela-afrikkalainen? :) 

Mulla on kanssa ollut noita virtuaalitreffeja valimatkasta johtuen, mutta jossain vaiheessa alettiin tekemaan jotain muutakin kuin katsomaan leffaa. ;) 

Mites, jos ens kerralla olis virtuaali-illallistreffit? Eli teette samaa ruokaa ja ostatte samaa viinia. :) Valkoinen poytaliina, kynttiloita ym. luomaan tunnelmaa. <3 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mulla on kanssa ollut noita virtuaalitreffeja valimatkasta johtuen, mutta jossain vaiheessa alettiin tekemaan jotain muutakin kuin katsomaan leffaa. ;) 

Mites, jos ens kerralla olis virtuaali-illallistreffit? Eli teette samaa ruokaa ja ostatte samaa viinia. :) Valkoinen poytaliina, kynttiloita ym. luomaan tunnelmaa. <3 

Mä en oo hirveen innostunut kynttiläillallisista 🙈 ja tää mies on suunnitellut jo vaikka mitä mun varalle. Mm. vie mut ulkoilmaleffaan ja festareille.

Ap

Vierailija
4/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mä en oo hirveen innostunut kynttiläillallisista 🙈 ja tää mies on suunnitellut jo vaikka mitä mun varalle. Mm. vie mut ulkoilmaleffaan ja festareille.

Ap

Vierailija
5/5 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli virtuaalitreffit koulutyttöasuisen teinin kanssa.

Pertti 45v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän