Käsittämätöntä myyräntyötä nämä miesasiamiehet yrittävät tehdä tällä palstalla
Kommentit (45)
Ei vaikuta mitenkään kuten ei mikään muukaan propaganda.
Mitä se sellainen työ on? Kuka siitä maksaa palkkaa?
Naisetko eivät muka koskaan oksenna porukalla miehen kuin miehen eräreikään, jos siihen tulee tilaisuus?
Onneksi täällä on myös paljon feministejä puolustamassa sorrettuja ryhmiä. <3
Vierailija kirjoitti:
Naisetko eivät muka koskaan oksenna porukalla miehen kuin miehen eräreikään, jos siihen tulee tilaisuus?
Tässä erotuksena tämä, että naisia käsitellään massana näissä trolleissa. Ja ei, eivät oksenna.
Vierailija kirjoitti:
Siis yrität syyllistää sorrettuja siitä että he puolustavat oikeuksiaan etuoikeutettujen harrastamaa sortoa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Ululiliulilililu. Kyllä olet vastenmielinen ulululililil nainen ap. Ei ihme ettei kukaan mies ole sinusta (ja läskeistäsi) koskaan ollut kiinnostunut.
Kävikö tunteisiin? ;)
En ymmärrä, mistä puhutte. Olen miesasianainen.
Olen paljon perheiden kanssa tekemisissä ja kyllä on paljon naisia jotka, pitävät miestä orjana.
Rouvan harrastukset ja rouvan jutut ovat tärkeitä ja mies hoitaa kodin, lapset ja usein vaativan työn.
Kotitöitä ei todellakaan jaeta puoliksi, vaan mies tekee lähes kaiken.
Joo, mutta mikä niiden motiivi. Haluavatko etteivät naiset enää seurustelisi miesten kanssa vai haluavatko, että naiset alkaisivat karttaa ns. alfoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ululiliulilililu. Kyllä olet vastenmielinen ulululililil nainen ap. Ei ihme ettei kukaan mies ole sinusta (ja läskeistäsi) koskaan ollut kiinnostunut.
Kävikö tunteisiin? ;)
Ei, mutta sinun raivoitkuinen feikki-hymiösi kertoo kaiken ;DDD
Feministit ovat rumia katkeria naisia joita harmittaa että kävi geenilotossa huono tuuri.
Kukaan kaunis nainen, kaunis vaimo jolla terveitä lapsia jne. ei ole feministi.
Feministi on jätenainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen paljon perheiden kanssa tekemisissä ja kyllä on paljon naisia jotka, pitävät miestä orjana.
Rouvan harrastukset ja rouvan jutut ovat tärkeitä ja mies hoitaa kodin, lapset ja usein vaativan työn.
Moi uli. Ei nyt onnistunut tämä roolileikki.
Tutkimusten mukaan kun asia on nimeomaan toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Feministit ovat rumia katkeria naisia joita harmittaa että kävi geenilotossa huono tuuri.
Feministi on jätenainen.
Muuten oikein mutta feministit ovat ydinsaastetta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on motiivisi olla miesasianainen? Miksi koet naissukupuolen niin negatiivisena? Uskot kaikki miesten ulinat suodattamatta mitään, miksi? Nimittäin et voi tietää mitä kodin seinien sisäpuolella tapahtuu kuuntelemalla vain toista osapuolta. Enkä sitäpaitsi edes usko että olisit nainen.
Vierailija kirjoitti:
Feministi on jätenainen.
Nauroimme täällä mieheni ja ystävättäreni kanssa ääneen tälle vähämieliselle jutulle.
Minä ja ystäväni olemme älykkäitä, koulutettuja, hauskoja ja hyvännäköisiä feministejä, joilla kaikilla on lapsia ja ihanat, hyvännäköiset ja älykkäät miehet - feministejä nämä miehetkin tietysti.
Noita naisia vihaavia äitinpoikia ei kukaan fiksu nainen huolisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotitöitä ei todellakaan jaeta puoliksi, vaan mies tekee lähes kaiken.Moi uli. Ei nyt onnistunut tämä roolileikki.
Tutkimusten mukaan kun asia on nimeomaan toisinpäin.
Kyllä näitä on ihan kumminkin päin, mutta taitaa se olla selvästi yleisempää, että se nainen on vain se kodinkone ja miestä varten olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Missä tällaisia miehiä on, jotka tekevät myös kotitöitä?
Olen miehiä rakastava feministi. Kaunis ja kuuma.
Ainoa, että joistain miehistä en emää pidä, ja suhtaudun hiukan epäilyksellä Ainoa syy tähän tämän palstan ulisijat. Eivät tee hyvää kellekään. Eivät hyödy itsekään. Jatkuva jankkaus muuten vie järjen.
Enemmin kysyisin että kuvitteleeko he että joku huomaisi.