Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua istua kasvojen päälle

M33_*zz
01.09.2019 |

Itse nautin hurjasti siitä. Voin hyväillä hänen peppuaan ja nuolla koko pituudelta. Bonuksena ei niska rasitu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suostuisin! Mieheni ei vaan halua :(

Vierailija
2/14 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes 69:ssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla istumaan :D

Vierailija
4/14 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin tulla istumaan :D

Alappa tulla sitten :9 Oikein perusteellinen "istunto" tekisi kyllä hyvää täälläkin suunnalla.

M35

Vierailija
5/14 |
02.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo ei meinannut aluksi millään istua kasvoille, mutta suostui kun sanoin sen kiihottavan minua todella paljon. Nyt ei tarvi edes pyytää, hän istuutuu tosi mielellään oma-aloitteisesti.

Vierailija
6/14 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun nainen kyykistyy kasvoille. Mitä märempi ja valuvampi, sen parempi. Parasta jos on korkokengät jalassa ja valuttaa kiimalimaa suoraan suuhun. Korkkareissa on myös se hyvä puoli, lantio on paremmassa asennossa, jotta pystyy myös painamaan kieltä pyllyreikää vasten. *naminaminami*

Vierailija
7/14 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu vaimokaan. Ja 69iä oli joskus, ei tosin minua imenyt ikinä siinä asennossa ja nyt on sanonut 69in olevan liian raskas asento

Vierailija
8/14 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpä pääsin istumaan mieheni naamalle ensinmäistä kertaa ja se oli taivaallista!!niin haluan sitä jatkossakin.

Vierailija
9/14 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäpä pääsin istumaan mieheni naamalle ensinmäistä kertaa ja se oli taivaallista!!niin haluan sitä jatkossakin.

Saiko miehes annettuu viäll nuolentaa/vai imikö vaa sua./Hinkkasitko klittaa naamalleM42

Vierailija
10/14 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissinimija43 kirjoitti:

Ihanaa kun nainen kyykistyy kasvoille. Mitä märempi ja valuvampi, sen parempi. Parasta jos on korkokengät jalassa ja valuttaa kiimalimaa suoraan suuhun. Korkkareissa on myös se hyvä puoli, lantio on paremmassa asennossa, jotta pystyy myös painamaan kieltä pyllyreikää vasten. *naminaminami*

Olen kokeillut, äärimmäisen epämiellyttävää ja raskasta jaloille. Korkeat korot+ pehmeä sänky+ kyykkyasento= ei.

Korkokenkiä pidän kyllä sängyssä ja istun mieheni naamallekin, mutta en kyykyssä.

Vierailija
11/14 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tissinimija43 kirjoitti:

Olen kokeillut, äärimmäisen epämiellyttävää ja raskasta jaloille. Korkeat korot+ pehmeä sänky+ kyykkyasento= ei.

Korkokenkiä pidän kyllä sängyssä ja istun mieheni naamallekin, mutta en kyykyssä.

Korkkareissa naamalle istuminen ei ole sängyssä suoritettavaa toimintoa... vaan lattialla... taikka pöydällä. Ja jos syväkyykky tuottaa tuskaa... on se treenin puutetta. :)

Vierailija
12/14 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissinimija43 kirjoitti:

Tuota ei voi oikein enään paremmin sanoa! Täydellistä ja onneksi sitä saa kohtuu usein.  En voisi kyllä elää ellei naamaani käytettäisi istumiseen :))))) Ei tarvitse koskaan pyytää vaan vaimo tulee omasta aloitteestaan, koska olen alistuva ja vaimo Dominoiva. Ei kysele lupia mutta osaa hyvin istua molempaa reikää nenälle ja suulle.

Vierailija
13/14 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissinimija43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tissinimija43 kirjoitti:

Korkkareissa naamalle istuminen ei ole sängyssä suoritettavaa toimintoa... vaan lattialla... taikka pöydällä. Ja jos syväkyykky tuottaa tuskaa... on se treenin puutetta. :)

Kerran kokeiltiin sohvalla ja piikkikorko meni soffakankaasta samantien läpi :) Jälkeenpäin aina muistin siitä reiästä mitä tehtiin (sohva oli mökillä vierassohvana sitten). Vaimo istuu naamalla sängyssä meillä siten että korkkarien "kärki" on sänkyä vasten, opittiin tuosta sohvasta että ei kannata edes yrittää käyttää niitä "normaaliasennossa". Tuolla tavalla saa itse hyvän otteen vaimosta, kun pitää sen piikkikoroista kiinni.

Vierailija
14/14 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen nainen vaihtoon kuka ei halua istua naaman päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi