Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dickpic, mitä reaktiota te oikein kaipaatte

Vierailija
01.09.2019 |

Siis mitä miehet hakee noilla munan kuvilla ja videoilla? Tapailen miestä, jonka kanssa pitkä välimatka ja lähetti jonkun kullin heilutteluvideon saatesanoilla "haluan sua". Huomasin vasta aamulla ja nyt sitten pitäs ilmeisesti jotain kommentoidakin. "Et sanonut mitään videosta", niinku mitä jostain tollasesta voi sanoa? Hitto tätä nykyaikaa, oon tippunu kelkasta.
Dear Eki, mitä tehdä kun dickpicit ei kiihota

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että siinä vaan ymmärretään naisen seksuaalisuus ja kiihottumisen mekanismit vähän väärin. Tarkoitus on varmaan "hyvä" ja harmiton:D Suurin osa miehistä varmaan tykkäisi saada rohkeita kuvia omasta kullasta/ kiinnostuksen kohteesta.

Vierailija
22/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin: on miehiä ja sitten on ihmisiä, jotka kärsivät käytöshäiriöstä joka saa heidät nauttimaan paljastelusta. Toiseksi: nykyaikaa on vain tuo videoiden ja kuvien lähettely kännykällä. Pensaassa lymyilevät paljastelijat eivät ole mikään uusi ilmiö, niillä on nyt vain uusia tapoja toteuttaa itseään.

On tosi huono idea kysellä "miksi miehet?". Se on epäreilua miehiä kohtaan ja lisäksi saa nuo friikit tuntemaan itsensä normaaleiksi ja rohkaistuvat vielä lisää. Sitä ei kaipaa kukaan.

Pahoittelut yleistyksestäni. En tarkoittanut, että kaikki miehet tätä harrastaa, vaan lähinnä, että ne jotka harrastaa, niin mitä he tällä hakevat -ap

Varmaan löytyy selityksiä psykologian kirjoista. Tuo on siis ihan virallisesti luokiteltu psyykkinen häiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko panneet? Jos ette niin etsi netistä random dickpick ja lähetä saatesanoilla "Katso mitä sait aikaan >:3"

Vierailija
24/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko panneet? Jos ette niin etsi netistä random dickpick ja lähetä saatesanoilla "Katso mitä sait aikaan >:3"

katos mulla onkin paljon isompi (ja kuva tietty jostain jättivehkeestä)

Vierailija
25/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on hellyyttävä ja söpö ele mieheltä joka uskaltaa osoittaa haavoittuvuutensa. Miksi naiset eivät osaa arvostaa sitä?

Vierailija
26/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että jos tykkäät miehestä niin vastaa vaikka kysymällä, mitä se tekis sillä sulle. Jos vastaa vaan "no panisin", nii unohda :D

Hyvä mies osaa vietellä sanoin ja saada sut puhelinlankoja pitkin väkisin sen " upean vehkeen" kimppuun.

Jos se osaisi vietellä ja ymmärtäisi jotain naisista, niin se ymmärtäisi myös sen että vehjekuvat ovat yleensä vikatikki.

Se riippuu vähän suhteen vaiheesta ja tilanteesta. Kyl mä rupeen kehrää ku mun mies alkaa kirjottelee mulle sisäreisien silittelystä ja niiden suutelemisesta ja muusta ja jossain vaiheessa laittaa kuvan että kato nyt mitä sait taas aikaan. Ihanaa minusta :)

Vierailija
27/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan jossain iltapulussa esitettiin osa tähän liittyvää tutkimusta. Siinä tutkimuksessa oli selvitys  kikkelikuva- asiaan: Koska mä voin, koska mä haluan ärsyttää naisia, kun ne ei ole musta kiinnostuneita jne...

Vierailija
28/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen mukaan näitä lähettävillä miehillä on keskivertoa enemmän narsistisia, jopa psykopaattisia piirteitä. He haluavat hämmentää, ällöttää, pelotella, kiusata jne.

Toinen vaihtoehto on, että mies on idiootti tai teini, joka ei vielä tajua.

Jokainen normaali, fiksu, aikuinen mies käsittää, että kikkelikuvia lähetetään vain yhteisymmärryksessä naiselle, jonka kanssa ollaan jo seksisuhteessa.

Vierailija
29/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkaa aina vähän panettaan kun saan miehiltä eroottisia kuvia tai videoita.

N18

Vierailija
30/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18

Hyvä tyttö. :)

M45

Vierailija
31/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi poikaystävällä on niin pieni, ettei kehtais kuuna päivänä lähettää kuvia

Vierailija
32/40 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähettää vastaukseksi joku netistä valkattu kaunis (=viiva) pussypic. Eipähän luule miksikään rämemajavaksi.

Vierailija
33/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai vähän sama, kuin helikopteri juttu. Kai siinä jotain samaa haetaan.... Muttei se toimi kyllä kuvassa, jos nyt toimii helikopterinakaan.... Kai siihen pitäis sanoa, että oi miten hieno se on, hienosti osaat pyörittää, oi että.... tai jotain.

Miehet on vähän outoja sen vehkeensä kanssa.

Vierailija
34/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se pieni ero.

"Yleensä pupillit reagoivat voimakkaaseen valoon ja pimeyteen, mutta ne laajenevat myös ihmisen havaitessa jotain kiinnostavaa. Tässä kohdin mies ja nainen reagoivat asioihin hiukan erilailla. Miehen ei tarvitse kuin katsoa kuvaa, jossa on kaunis nainen, niin hänen pupillinsa laajenevat. Mikäli nainen on alasti, miehen silmät lähes pyörivät päässä ja muistuttavat kooltaan golfpalloa. Kun nainen näkee hyvin varustetun uroksen uimahousuissa, myös hänen pupillinsa laajenevat. Naiset pupillit kuitenkin supistuvat, jos mies sattuu riisumaan uimahousunsa. Alaston mies ei hetkauta naista niin paljon kuin alaston nainen miestä."

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kehonkielen-aakkoset/3285608#gs.o5g…

Vierailija
35/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itse usein vagpickejä tuntemattomilta. Uuden lain myötä teen näistä aina rikosilmoituksen.

Vierailija
36/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan itse usein vagpickejä tuntemattomilta. Uuden lain myötä teen näistä aina rikosilmoituksen.

Siis kuva vaginasta vai? Miten muka?

Vierailija
37/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18

Huom! Vähän. Yleensä mua panettaa paljon.

Vierailija
38/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että mies haluaa samanlaisen kuvan/videon takaisin ja päästäisin menemään. 

Vierailija
39/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että joku viimein kehuisi minua.

Kaarle

Vierailija
40/40 |
25.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät palstalla tiedä, mikä vagina on. Lisäksi he luulevat tissejään sukupuolielimiksi, koska peittävät ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän