Dickpic, mitä reaktiota te oikein kaipaatte
Siis mitä miehet hakee noilla munan kuvilla ja videoilla? Tapailen miestä, jonka kanssa pitkä välimatka ja lähetti jonkun kullin heilutteluvideon saatesanoilla "haluan sua". Huomasin vasta aamulla ja nyt sitten pitäs ilmeisesti jotain kommentoidakin. "Et sanonut mitään videosta", niinku mitä jostain tollasesta voi sanoa? Hitto tätä nykyaikaa, oon tippunu kelkasta.
Dear Eki, mitä tehdä kun dickpicit ei kiihota
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin: on miehiä ja sitten on ihmisiä, jotka kärsivät käytöshäiriöstä joka saa heidät nauttimaan paljastelusta. Toiseksi: nykyaikaa on vain tuo videoiden ja kuvien lähettely kännykällä. Pensaassa lymyilevät paljastelijat eivät ole mikään uusi ilmiö, niillä on nyt vain uusia tapoja toteuttaa itseään.
On tosi huono idea kysellä "miksi miehet?". Se on epäreilua miehiä kohtaan ja lisäksi saa nuo friikit tuntemaan itsensä normaaleiksi ja rohkaistuvat vielä lisää. Sitä ei kaipaa kukaan.
Pahoittelut yleistyksestäni. En tarkoittanut, että kaikki miehet tätä harrastaa, vaan lähinnä, että ne jotka harrastaa, niin mitä he tällä hakevat -ap
Varmaan löytyy selityksiä psykologian kirjoista. Tuo on siis ihan virallisesti luokiteltu psyykkinen häiriö.
Oletteko panneet? Jos ette niin etsi netistä random dickpick ja lähetä saatesanoilla "Katso mitä sait aikaan >:3"
Vierailija kirjoitti:
Oletteko panneet? Jos ette niin etsi netistä random dickpick ja lähetä saatesanoilla "Katso mitä sait aikaan >:3"
katos mulla onkin paljon isompi (ja kuva tietty jostain jättivehkeestä)
Kyseessä on hellyyttävä ja söpö ele mieheltä joka uskaltaa osoittaa haavoittuvuutensa. Miksi naiset eivät osaa arvostaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, että jos tykkäät miehestä niin vastaa vaikka kysymällä, mitä se tekis sillä sulle. Jos vastaa vaan "no panisin", nii unohda :D
Hyvä mies osaa vietellä sanoin ja saada sut puhelinlankoja pitkin väkisin sen " upean vehkeen" kimppuun.Jos se osaisi vietellä ja ymmärtäisi jotain naisista, niin se ymmärtäisi myös sen että vehjekuvat ovat yleensä vikatikki.
Se riippuu vähän suhteen vaiheesta ja tilanteesta. Kyl mä rupeen kehrää ku mun mies alkaa kirjottelee mulle sisäreisien silittelystä ja niiden suutelemisesta ja muusta ja jossain vaiheessa laittaa kuvan että kato nyt mitä sait taas aikaan. Ihanaa minusta :)
Juurihan jossain iltapulussa esitettiin osa tähän liittyvää tutkimusta. Siinä tutkimuksessa oli selvitys kikkelikuva- asiaan: Koska mä voin, koska mä haluan ärsyttää naisia, kun ne ei ole musta kiinnostuneita jne...
Tutkimuksen mukaan näitä lähettävillä miehillä on keskivertoa enemmän narsistisia, jopa psykopaattisia piirteitä. He haluavat hämmentää, ällöttää, pelotella, kiusata jne.
Toinen vaihtoehto on, että mies on idiootti tai teini, joka ei vielä tajua.
Jokainen normaali, fiksu, aikuinen mies käsittää, että kikkelikuvia lähetetään vain yhteisymmärryksessä naiselle, jonka kanssa ollaan jo seksisuhteessa.
Mua alkaa aina vähän panettaan kun saan miehiltä eroottisia kuvia tai videoita.
N18
Vierailija kirjoitti:
N18
Hyvä tyttö. :)
M45
Onneksi poikaystävällä on niin pieni, ettei kehtais kuuna päivänä lähettää kuvia
Kannattaa lähettää vastaukseksi joku netistä valkattu kaunis (=viiva) pussypic. Eipähän luule miksikään rämemajavaksi.
Se on kai vähän sama, kuin helikopteri juttu. Kai siinä jotain samaa haetaan.... Muttei se toimi kyllä kuvassa, jos nyt toimii helikopterinakaan.... Kai siihen pitäis sanoa, että oi miten hieno se on, hienosti osaat pyörittää, oi että.... tai jotain.
Miehet on vähän outoja sen vehkeensä kanssa.
Se on se pieni ero.
"Yleensä pupillit reagoivat voimakkaaseen valoon ja pimeyteen, mutta ne laajenevat myös ihmisen havaitessa jotain kiinnostavaa. Tässä kohdin mies ja nainen reagoivat asioihin hiukan erilailla. Miehen ei tarvitse kuin katsoa kuvaa, jossa on kaunis nainen, niin hänen pupillinsa laajenevat. Mikäli nainen on alasti, miehen silmät lähes pyörivät päässä ja muistuttavat kooltaan golfpalloa. Kun nainen näkee hyvin varustetun uroksen uimahousuissa, myös hänen pupillinsa laajenevat. Naiset pupillit kuitenkin supistuvat, jos mies sattuu riisumaan uimahousunsa. Alaston mies ei hetkauta naista niin paljon kuin alaston nainen miestä."
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kehonkielen-aakkoset/3285608#gs.o5g…
Saan itse usein vagpickejä tuntemattomilta. Uuden lain myötä teen näistä aina rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Saan itse usein vagpickejä tuntemattomilta. Uuden lain myötä teen näistä aina rikosilmoituksen.
Siis kuva vaginasta vai? Miten muka?
Vierailija kirjoitti:
N18
Huom! Vähän. Yleensä mua panettaa paljon.
Olettaisin, että mies haluaa samanlaisen kuvan/videon takaisin ja päästäisin menemään.
Haluaisin, että joku viimein kehuisi minua.
Kaarle
Naiset eivät palstalla tiedä, mikä vagina on. Lisäksi he luulevat tissejään sukupuolielimiksi, koska peittävät ne.
Luulen, että siinä vaan ymmärretään naisen seksuaalisuus ja kiihottumisen mekanismit vähän väärin. Tarkoitus on varmaan "hyvä" ja harmiton:D Suurin osa miehistä varmaan tykkäisi saada rohkeita kuvia omasta kullasta/ kiinnostuksen kohteesta.