Kuinka monenlaista kipua/ruumiillista epämukavuutta sinulla on tällä hetkellä?
Minulla on neljänlaista: alavatsalla on ovulaatiokipua, nenänsivussa on kivistävää kipua jonka syytä en tiedä, on kuuma ja liian pitkien aamupäivään jatkuneiden yöunien jäljiltä väsyttää.
Kommentit (12)
Lievää supistelua (rv41+0), selkä on kipeä ja jalat järkyttävän turvoksissa ja kipeät. Lohduttaudun sillä että eiköös viikon sisällä ainakin supistelu ole loppunut.
Nenä vuotaa kuin Niagara. Onneksi ei enää kurkku kipeänä...
Väsyttää ja on yleisesti sairas ja huono olo.
24 h väsymys. Alapäässä joku tulehdus. Närästys. Hammaskipu/ haju. Hmm mitä muuta
Välilevy vaivaa alaselässä. Niska ja hartiat jumissa. Ientulehdusta ikenessä. Jalkaterä/jänteet kipuilee.
Kipeät jalkaterät, alaselkä ja yläselkä. Mahaan koskee ja närästää. Silmiä särkee kun ovat kuivat. Viisaudenhammas oikkuilee. Niskatkin jumissa. Univaje väsyttää ja tekee huonon olon.
Selkä jumissa, vatsaa kiertää ja jotenkin ällö olo.
hammas otettiin pois mutta jäikin sairasta hammasta joka teki kipeän patin ikeneen, täällä on niin tolloja hammaslääkäreitä etteivät osaa hoitaa, per..le
Olkapäässä pitkään jatkunut tulehduskipu, polykystisten munuaisten kova, hartioihin saakka yltävä kipu kystan puhjettua sekä selässä hermokipu ja polvessa jo kaksi kuukautta ollut
vamman aiheuttama kipu.
Lääkäriin en viitsi mennä koska käskee syödä buranaa mikä on ehdottomasti
kielletty verenohennuslääkkeen käytön takia.
Opiaatteja ei enää määrätä kun jotkut käyttävät niitä viihdekäytössä.
Menkat, jalkoihin sattuu ja niskat jumissa. Kaikkiin onneksi pystyn jollakin tasolla vaikuttamaan, vaikken kivuttomuudesta kehtaa haaveilla. Helpottaa jo se fakta, etten ole täysin kipujen vanki vaan niihin voi vaikuttaa.
Mun särkee leukoja (purentavika) niska ja alaselkä jumissa, alavatsan polttelua. Tämä viimeisin oire on hyvin toivottua, koska luulen/toivon että on raskausoire.