Huonoja, kertakaikkisen säälittävän surkeita leffoja pinoon. Jotta osaisi varoa niitä.
Valvoin yöllä ja katsoin Taken. En siis Takea, vaan leffan nimi oli Taken.
Että oli surkea. Äijä ampuu ja pamputtaa, tappaa varmaan 50 tyyppiä ja itse kaiken jälkeen on käsi vähän kipsissä :D
Just...
Kommentit (181)
Englantilainen potilas
Body guard
Makuasioita, mies haukkuu leffat joista itse pidän ja toistepäin.
Toissayönä tuli joku Pamela Anderssonin "tähdittämä" toimintapläjäys. Jotain Babe sitä tai tätä. Ei jakasa edes googlata.
Nauroin vartin mutta sitten vaihdoin kanavaa. Siellä meni joku Australian rajoilla.
Mutta parempi oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei. Sun mies on oikeassa ja sun elokuvamaku on pöyristyttävä. Nyt menet pyytämään anteeksi, nopeasti ja nöyrästi.
Kellopeliappelsiini.
Voihan olla että olen vain itse niin tyhmä, etten tämän elokuvan taiteellisia ansioita ymmärtänyt, mutta ne tunnit, jotka käytin tämän katsomiseen, menivät kyllä täysin hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei. Sun mies on oikeassa ja sun elokuvamaku on pöyristyttävä. Nyt menet pyytämään anteeksi, nopeasti ja nöyrästi.
Ja sinä olet...
Kaikki mustavalkoiset Suomi-elokuvat; sitä rillumarei-ylinäyttelemistä ei kestä erkkikään.
Lajityypin virstanpylväitä (virstanpökäleitä) ovat vanha Tuntematon Sotilas ja kaikki missä on Pekka ja Pätkä. Tai Tauno Palo.
Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa. Olen kokeillut selvin päin ja ei-selvin päin, VMP ja hukattua aikaa.
Pearl Harbor. Lapsellinen ja väkisin väännetty pökäle.
Taken oli loistava.
Mutta jos todella surkean elokuvan haluat, joka on kuin istuisi 3 tuntia hammaslääkärissä, niin katso Frank. Edes hyvät näyttelijät ei saa elokuvaa hyväksi.
Mitäs tässä on nyt tullutkaan katsottua viime aikoina?
Aika kehno oli tämä Day after tommorow viime yönä. Mutta ei varmaan huonoin tietenkään.
Muistan kun 2000-luvun alussa ihan leffateatterssa kävin katsomassa silloisen naisystäväni kanssa. Stepfordin naiset. Ajattelin, että en ole paskempaa nähnyt.
Samaa mieltä oli nainen ja ilta päättyikin hyvissä merkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Toissayönä tuli joku Pamela Anderssonin "tähdittämä" toimintapläjäys. Jotain Babe sitä tai tätä. Ei jakasa edes googlata.
Nauroin vartin mutta sitten vaihdoin kanavaa. Siellä meni joku Australian rajoilla.
Mutta parempi oli.
Barb Wirella on kyllä loistelias camp-arvo.
Itse sanoisin, että Louhimiehen Tuntematon oli kyllä haisevinta shittiä mitä olen hetkeen joutunut todistamaan.
50 Shades of Gray-trilogia. Hukattuja tunteja elämästäni.
Tehkää imdb-tili ja myös arvioikaa ne elokuvat sinne. Jää omaan muistiin että olet katsonut ne elokuvat, ja sitten arvioit ne itsellesi ja muille että tietää katsoa tai välttää elokuvan.
Viimeisimpänä Täällä taas. Kiinnostava aihe mutta huono toteutus.
Vierailija kirjoitti:
Taken oli loistava.
Mutta jos todella surkean elokuvan haluat, joka on kuin istuisi 3 tuntia hammaslääkärissä, niin katso Frank. Edes hyvät näyttelijät ei saa elokuvaa hyväksi.
Mä tykkäsin myös Taken-leffasta. Katsoin sen nyt kolmatta kertaa ja mietin että miksi tuollaisia leffoja ei enää tehdä
Aki Kaurismäen kaikki tekeleet. Hirveämpää tekotaiteellista pazkaa ei ole läntinen maailma nähnyt.